Spring naar bijdragen

vrijdag 20 januari

hermiena

Aanbevolen berichten

Hai hai,

Nou niet te geloven zeg, vanacht was het hier zo druk? En nu ligt iedereen heerlijk te slapen! Zeker nog moe van gisternacht. Zo hoort het natuurlijk ook. Nou mensen slaap maar lekker hoor, fijne dromen. De nachtzuster zal wel over jullie waken vanacht.

De nachtzuster kan namelijk toch niet slapen dus het is een kleine moeite. En op zich is het ook niet zo erg dat ik nu nog niet slaap want dit weekend moet ik de nachtdienst in. Kom ik meteen al vast een beetje in het ritme.

Dus als jullie dekentjes afglijden zal ik jullie wel weer lekker toe dekken en een aai over de bol geven.

Slaap lekker allemaal,

Als jullie morgen wakker worden heb ik het ontbijt voor jullie al klaar.

groetjes nachtvlinder Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk Hermiena ik lag om 2300 uur in bed. Het peleton kan tevreden zijn, tot 07.00 uur liggen ronken, dat scheelt een slok op een borrel (hahahahaha, dat wordt een tegeltje effe bedenken:)

denk effe mee iets van NIET DRINKEN SCHEELT EEN SLOK OP EEN BORREL

die moeten we dan dit weekend laten drukken, ik moet vanmiddag nog naar Londen op en neer ivm kleurstalen van de tegeltjes, en dan kunnen we 2 speciale laten maken voor PP en PMee die dan 50 dagen droog zijn:

VRIJFTIG DAGEN NIET DRINKEN SCHEELT EEN SLOK OP EEN BORREL.

Goed ik ga aan de koffie en aan het werk nou ja ik was al aan het werk......allemaal een fijne dag. In Houten schijnt de zon gelukkig, het is ongeveer 17 graden dus lekker zonder jas aan naar school en werk.

Vanmiddag begint de vrijdagmiddagmiddag crisis en ga ik een Cactus-oefening doen: om 16.11 uur: de trek "over je heen laten komen" moeilijk hoor.

Dag Mientje en de rest ligt natuurlijk op hun luie gat, tssssssssss 't is toch wat hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus dat was het, weten dat zuster Hermiena over ons waakt waardoor ik als een osje heb geslapen. Lekker hoor. En dank je wel. Moet wel eenzaam voor je zijn geweest vannacht. Ik vond het gisteren erg prettig dat ik wist dat ik niet al enige wakend de nacht doorging. Ik vind dat zo naar om om 3 uur ofzo nog klaar wakker te zijn. Ik ben nogal van de "veel slaap" en met mijn onrustig hoofd ben ik altijd bang dat als ik niet slaap m'n hoofd echt met me op hol gaat en dat ik "zomaar" in een lichtroze dwangbuis in de kliniek verdwijn. Overdreven, ik weet het.

Houten wat dachten we van "50 DAGEN NIET DRINKEN IS 50X CONCACT MET JE DIERBARE". Als vervolg op je tegeltje met een goede vriend is beter dan een fles wijn.

Hoe is London, kan je een beetje overweg met de art designer?? En niet teveel geel op de tegeltjes dat maakt het onnodig kostbaar.

Sterkte allemaal, ik ga met jullie meevoelen om 16.11. We loggen collectief in.

groet Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma

Het kan natuurlijk aan mij liggen maar.... ik begrijp hem niet helemaal je tegeltje. ??????? Welke dierbare, bedoel je jezelf....(pp en pm's zelve)????

Als dat zo is kunnen we dan niet beter zeggen

VIJFTIG DAGEN NIET DRINKEN IS VIJFTIG DAGEN VAN JEZELF HOUDEN

of zoiets

Het staat eenieder vrij natuurlijk om hier over mee te denken maar ik zit ook maar wat te broeden.

Ik ben er bijna uit en kan net de cityhopper terugpikken dan ben ik in 35 minuut op Schiphol, 25 minuten laagvliegen per auto net op tijd op school.
Ik heb besloten (Andy was er ook bij omdat hij het zo'n apart project vindt) om te gaan voor Delfts Blauw maar dan à la Warhol met airbrush en doorlopende kleuren blauw van Delfts naar modern knalblauw. Achtergrond is nog even dubben, weet je ik fiets wel even langs bij je in de lunchpauze dan lopen we samen buiten even een rondje. Andy wil graag rood oranje en geel, ik heb toch wel iets met geel i.v.m. de truien, maar ik dacht zelf aan cyclaamroze voor onze meiden. Een soort fluo-roze dan zodat het bijna licht geeft onderin de Keulschen Poth.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Fijn dat jullie heerlijk hebben geslapen!!

Houten goed plan van de fel roze, dan kunnen we de tegeltjes ook in het donker lezen!! Vallen ze tenminste goed op. En tuurlijk moet er ook geel in i.v.m. de truien.

50 dagen niet drinken is 50 dagen van jezelf houden!! Dat is een hele goeie!!

Succes met het regelen, ik hoop dat het allemaal lukt en dat ze nog klaar zijn voor we bij pm aankomen.

Nou ik ga maar eens wat doen, moet vanavond een workshop geven. Hoop dat het me lukt zonder drank.
Maar ik denk van wel.

Probeer nu trouwens met roken hetzelfde te doen als met de drank. Als ik zin heb in een peuk dan ga ik in mijn schriftje trek registreren en dan hoop ik dat de trek vanzelf verdwijnt. Als het met drinken lukt moet het toch ook met het roken lukken dacht ik zo.

Fijne dag allemaal!!!
Groetjes Hermien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals lieve allemaal,

Heeeeeeeeeeeerlijk geslapen heb ik, wat is dat een genot.
Maar ineens heb ik het toch weer druk want ik ga zo met mijn hoogzwangere dochter naar het ziekenhuis.
Het kindje is te rustig en ze moet even aan de monitor.
Ze is 30 januari uitgerekend maar ja, het kan nu ook komen natuurlijk. SPANNEND!!!!!!!!!!
Gisternacht is ze ook al naar het ziekenhuis geweest omdat ze hevige builpijn had en het kindje bewoog niet erg meer.
Maar het is al helemaal ingedaald en heeft dus ook niet veel kans meer om te bewegen.
Mijn dochter haar vriend is ergens aan het vergaderen dus daarom ga ik even mee.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Gerda

Nog even voor het tegeltje: VOOR UW BREIN
IS HET BESTE MEDICIJN
ALCOHOLVRIJ TE ZIJN.

niet heeeeeeeel sterk maar wel leuk toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even iets heel anders, ik heb me aangemeld voor internetbehandeling (dit had ik al eerder gedaan maar toen was het vol geloof ik) en begin maandag. Goed he?
Kan nu al het schriftje bijhouden over trekmomenten, heb er veel zin in om met deze behandeling te beginnen en ben heel benieuwd hoe het in z'n werk gaat.
Ik hoor er in ieder geval alleen maar positieve berichten over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ben ik nog ff,

Heb de zolder al helemaal klaar voor de workshop dus ik ga er vanavond weer voor. Zal vast wel lukken toch? Net belde me schoonzus of ik vanavond na de workshop nog mee ga naar de kroeg. Normaal gaan we altijd op zondag maar ja dan zit ik in de nachtdienst.

dus vanavond ga ik naar het cafe!! Griezelig he? We hebben afgesproken dat als ik me niet prettig voel ik meteen naar huis ga en zij motiveerd me om niet te gaan drinken. En gaat het niet, geen ramp dan ga ik gewoon naar huis het cafe staat praktisch bij ons in de straat dus ik ben zo thuis. Jullie horen nog wel hoe het gegaan is. Maar hoe dan ook ik drink niet!!! Ben ik veels te eigenwijs voor, hahahaha. Hoop dat het een beetje leuk is vanavond en dat je weet wel er niet is.

Nou dames en heren ik ga gauw zuurkoolstampot met spek maken en dan eens ff bedenken wat ik vanavond aan ga trekken. nagels nog lakken nog genoeg te doen dus.

Tot later

groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
wow wat een wijze raad over de stacker, ik neem die ter harte hoor. Was het ook niet echt van plan, interesse zullen we maar zeggen.

Gerda, spannend voor je dochter, ik duim mee met het peleton.

Hermiena, veel plezier vanavond, zowel met workshop als in kroeg. Cola in de kroeg is ook erg lekker of een cafe au lait staat ook wel.

Houten, tegeltjes wijheid: jij schreef ergens, een goede vriend is beter dan een fles wijn. Dus 50 dagen drinken is 50x (ofzo) meer contact met je vrienden. Want, dat weten wij allen, het lijkt wel enorm te "klikken" met de drankmaatjes maar na 4 wijn vergeten we de pointe van het gesprek. En als je teveel drinkt heb je weinig behoefte aan interactie met een ander.
En hoe is het verder met Andy (ik mag het An noemen, jaren terug gaat onze vriendschap). Maar ik heb hem lang niet gesproken, groet hem allerhartelijkst van mij.

En Erica wat fijn dat je maandag kan starten. Heel veel succes.

De vrijdagmiddag! Hoe gaat het nu met ons??
Hou jullie haaks ik meld me nog.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vóór 16.11 op de klok springt(dan loggen we massaal in toch) vrijdagmiddag is het moeilijkst ... sprint ik nu even op de fiets naar de winkels ... kom net uit de kerk tuffen van de vergadering .... ffffff moet volgende week nog een fikse sprint trekken en dan zit het "erop" hoop ik want inderdaad, Houten gaat anders tenonder (dan blijf ik niet meer drijven, dus moet hier en daar Houtje extra hebben).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaa, ik ben er toch Houtje voor het Happy Hour van 16.11, alleen iets je te laat omdat ik een telefoontje kreeg.
Rustig aan met je werkzaamheden hoor!
Houtje moet geen Wrakhoutje worden.
Nou, het is hier mooi weer dus stapt Til nog even op het fietsie voor de nodige condietsie.
Ik ga trouwens weinig last van drankzucht krijgen want ik heb stapels medicijnen liggen met allemaal van die vrolijke gele stickers 'Pas-op-met- alcohol!'
Later !
Cycling Mathilde.:):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tante Til,

Zoon is naar Hockey en Dochter speelt op zolder en op vrijdagmiddag ben ik altijd zo MOE van de hele week. Maar ik moet nog eten koken. Heb je een snelle pot uit mijn lievelingsboekje voor me?

Overigens ben ik nog op zoek naar tegeltjeswijsheid voor PP en PM die dit weekend 50 dagen droog zijn.

Zie hiervoor.

Spannend hè dat Gerda naar het ziekenhuis is met haar dochter? Misschien is ze al oma..... pfffff dat duurt nog wel even voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Houten, dat heb ik en bijna iedereen vindt het lekker.

Fruit in olie wat knoflook en Spaans pepertje (beetje sambal mag ook)
Stort gekookte pasta er bij en serveer met geraspte kaas en verse basilicum of pesto.
Nog lekkerder met pijnboompitten.

Spannend bij Gerda.

Ga straks nog even nadenken over weishijdjes :) voor PG en PP

Tot later!

Mathilde
Voor al uw off-topic zaken;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallooooooooooooooooo, daar ben ik weer.
Nee, ik ben nog geen oma, het was loos alarm en alles was prima in orde.
Wat een stresskip is die dochter van mij zeg, en haar vriend erbij.
Maar ik kan me dat ook wel voorstellen hoor als het de eerste is.
Nu maar weer rustig afwachten he?
Ik moet nu als een gek met het eten aan de gang maar ik kom nog weer vandaag hoor.

Liefs Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Gerda wat spannend! Ik leef met je mee. Wat leuk dat je steeds meegevraagd wordt?! Of maakt het dat alleen maar spannender, dus minder leuk. Oma's moeten eigenlijk pas een belletje krijgen als kind gewassen en wil in het wiegje ligt. Liefst om 8 uur 's morgens na een lekker nachtje slapen.

Tante Til, alvast een ontspanningsoefening. adem, enkel adem. Vanuit de buik. Het liefst lekker warm op je bedje gaan liggen of op een andere warme plek. En voel je adem zich door je lichaam verspeiden. Vanuit de buik, naar de longen en weer uit. Dan naar je buik, je benen, je knieen, je voeten, en weer terug, naar je buik, je armen, je handen, en weer uit.
Probeer het een keer en bedenk dan dat ik naast je zit, met zachte stem zeg ik: adem in, tot helemaal in je buik, je benen etc. Maar ik ben in gedachte echt bij je.

En Houten, is Zoon thuis en zit je aan het overheerlijke recept van Tante? Klinkt zalig, ga ik ook eens maken.

dag lieverds, moet wederom uit eten. Het is toch wat met die eenzame singles, van hap naar hap naar hap naar hap. En maar niet snappen waar ik zo dik van wordt.

Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat klopt ik ben er was even aan het rond kijken het gaat goed hier aan deze kand moe maar voldaanben dinsdag toch weer even de fout in gegaan door te drinken en te blowen heb me toch weer temakelijk laaten verleiden heb dit ook met leidi besprooken ga zo weer naar haar toe dan ga ik de straf krijgen die ik heb verdiend verder hard gewerkt dus ben ook wel moe dat is ook niet gek als je 62 uur hebt gewerkt groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...