Spring naar bijdragen

Maandag, met frisse (tegen?) zin


Houtje

Aanbevolen berichten

ik wil het lichtje wel even voor je uit doen hoor houten
ben je er echt zeker van dat je de baan niet op je neemt kijk als het niet kan of gaat moet je het ook niet doen he zo als je ook al zecht dat praaten over alcohol soms zwaar is kan ik best in koomen merk het bij mij zelf ook wel hoor vaak als je er te veel over praat komen bepaalde herinderingen weer terug
wat dan vaak ook weer trek momenten oproept zo merk ik ook vaak dat als ik ergens ben waar een gokkast staat ik toch aan getrokken word gelukich heb ik daar dan vaak niet de kans toe om dat mijn geld nu word beheerd maar soms is de drang toch te groot en gaat het toch mis met het gevolg dat je minder te eeten hebt om dat je je geld in die rot kast hebt gestopt :angry: en dat en zien drinken is ook vaak toch mee drinken merk ik bij me zelf ben je met colegas aan het werk en wij blijfen vaak ook nog wel eens over in een hotel en dan zie je je colegas drinken en ja dan is er toch geen toezicht dus ja waarom ook niet en van die gedachten kom je dan ook moeilijk af waardoor je toch weer de fout in gaat
en houten als ik je bericht van zondag goed heb gelezen is het weer iets minder gegaan maar toch goed dat je het hebt gered ga zo door ik hoop over een tijdje het zelfde te kunnen zeggen ga maar lekker een ruimte slaap doen ik word ook zo gelanseerd wie weet komen we elkaar nog wel tegen in een baan om de aarde :) groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het maakt mij niet uit hoor!
De anderen kennen jou beter en zullen daar ongetwijfeld meer op reageren. Geeft niets.

Hoe het met mij is gegaan is te lezen op het draadje van de vorige dag.
Verder voor iedereen veel sterkte voor de maandag!
Koppie omhoog en voel je sterk en zelfverzekerd!
Stel je eigen doelen en zorg ervoor dat je jezelf de moeite waard vindt! (met of zonder drank).

Ik heb gemerkt dat een negatief beeld over jezelf je veel kwaad doet, daardoor is het moeilijker om te stoppen met slechte gewoontes.
Vind jezelf de moeite waard en kies voor jezelf!

Dit is mijn goede raad voor iedereen op dit forum en mijn goede raad voor de maandag!
Ga ervoor!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Allemaal,
Ik kom net terug uit Parijs en ik heb de machinist van de Thalys zóóó achter zijn broek gezeten om duidelijk te maken dat ik bij Tactus het licht uit wilde doen dat hij met maar slechts 1 uur vertraging aankwam. Weer een opstekertje voor de statistieken bij NS.
Maar volgens mij is er een heel peleton bezig om te proberen het licht uit te blazen.
Dan maar een welgemeend welterusten en voor Houten de groeten van een prachtig verlicht 'Eifeltje'.
Hij vroeg wanneer je weer eens kwam.
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andere draad graag Tante Til, je zit op de Rive Droite en je moet naar de Rive Gauche, je weet wel waar je teveel geld hebt uitgegeven bij Yves Saint Lorent.
Enne, droog gehouden? Mooi zo. Kom je me even instoppen? Ik heb braaf voor morgen al gekookt en niet gedronken maar MOEILIJK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...