Spring naar bijdragen

maandag 23 januari

jannetje

Aanbevolen berichten

ja houten dat ga ik zeker doen ben morgen toch nog lekker vrij dus kan ik lekker vroeg bellen en wie weet kan ik er morgen nog wel langs ga het wel probeeren wand er moet maar eens vaart achter gezet worden en wat sterren betreft ik ga er vanacht een paar vangen denk ik met mijn ruimte schip neem jij het net mee zorg ik voor de spa rood en de red bull natuurlijk zonder wodka wand ik ben wel de bob he stel je voor dat je een ruimte controle krijgt :)

en gerda is er al iets bekend wand wie weet kan ik het beschuitje mee neemen in de ruimte

groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Gerda,
Poeh..., wat een spanning!
Je schrijft, "Lief dat iedereen zo meeleeft," maar dat is heel vanzelfsprekend hoor!
Zo lief leef jij ook steeds met iedereen mee hier.
Ik hoop dat alles goed gaat en je binnenkort je nieuwe kleinkind kan bewonderen.
(Even omaatjes onder elkaar hoor, jongelui !)

Rob, goed van je dat je ze zo achter hun broek aan zit. Laat maar goed merken dat het jou ernst is.
Veel succes met de sterren vanavond, wat zijn het er veel hé?
Tja oppassen geblazen in de ruimte met alcohol.
Veiligheid voor alles jôh. Groetje aan Leidi.
Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja we passen zeker op als het goed is is houten al in de ruimte ik hoop maar dat ze een netje heeft ingepakt ik ga zo rond 0:30 de ruimte in wand de lancering is uitgesteld wegens drank kontrole ze zullen allen een treetje redbull en 3 flessen spa rood voor houten vinden dus we doen het zeker veilig he
he erica ben jij mijn ruimte schip niet aan het kontroleren
groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOUTEN ???

Wat is dit???
Kom onmiddelijk terug op aarde, je zou om elf uur je mandje opzoeken en je mandje staat hier beneden bij je mauwende poes en je kinderen.:$:angry:.
Om met zo'n gigaslaaptekort nog de ruimte in te gaan. Foei, foei, foei! Onverantwoordelijk!
Zweefhoutje dat je er bent!
Kom meisje, ik heb je bed opgemaakt met krakend heldere lakentjes en er een lekker warme kruik ingelegd. Kruip er maar gauw in. Blackdog is flink genoeg om die sterrenklus alleen te doen.
Zul je lief gaan slapen?
Liefs,
Tante Til/ Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehhhh Tante Til als ik nu ga word je dan niet boos, en mag ik dan heeeeeeeeeeeeeel misschien nog 10 minuutjes lezen? Enne, ik heb vanmiddag twee hele uren liggen ronken van 1 tot 3 telt dat ook niet ietsjes mee? Mijn Nasa bed staat klaar voor de sterren maar ik moet even een GPS meting afstemmen met BD anders vliegen die capsules elkaar mis. Okee? Nie boos dan? Kruik ligt al hoor. Nu ik nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...