blackdog Geplaatst 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2006 ja houten dat ga ik zeker doen ben morgen toch nog lekker vrij dus kan ik lekker vroeg bellen en wie weet kan ik er morgen nog wel langs ga het wel probeeren wand er moet maar eens vaart achter gezet worden en wat sterren betreft ik ga er vanacht een paar vangen denk ik met mijn ruimte schip neem jij het net mee zorg ik voor de spa rood en de red bull natuurlijk zonder wodka wand ik ben wel de bob he stel je voor dat je een ruimte controle krijgt en gerda is er al iets bekend wand wie weet kan ik het beschuitje mee neemen in de ruimte groetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2006 Nee lieve Rob en natuurlijk iedereen,Het is allemaal nog rustig maar daar kan snel verandering in komen natuurlijk.Lief, ontzettend lief dat iedereen zo meeleeft.Jullie horen van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2006 spannend!!!!!!!!!!Ik wacht in spanning op de komst van een nieuw wonder. Gerda (Oma knotje) hou je taai en laat het ons weten he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2006 Lieve Gerda,Poeh..., wat een spanning!Je schrijft, "Lief dat iedereen zo meeleeft," maar dat is heel vanzelfsprekend hoor!Zo lief leef jij ook steeds met iedereen mee hier.Ik hoop dat alles goed gaat en je binnenkort je nieuwe kleinkind kan bewonderen.(Even omaatjes onder elkaar hoor, jongelui !)Rob, goed van je dat je ze zo achter hun broek aan zit. Laat maar goed merken dat het jou ernst is.Veel succes met de sterren vanavond, wat zijn het er veel hé?Tja oppassen geblazen in de ruimte met alcohol. Veiligheid voor alles jôh. Groetje aan Leidi.Liefs,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2006 ja we passen zeker op als het goed is is houten al in de ruimte ik hoop maar dat ze een netje heeft ingepakt ik ga zo rond 0:30 de ruimte in wand de lancering is uitgesteld wegens drank kontrole ze zullen allen een treetje redbull en 3 flessen spa rood voor houten vinden dus we doen het zeker veilig hehe erica ben jij mijn ruimte schip niet aan het kontroleren groetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2006 HOUTEN ???Wat is dit???Kom onmiddelijk terug op aarde, je zou om elf uur je mandje opzoeken en je mandje staat hier beneden bij je mauwende poes en je kinderen.:$.Om met zo'n gigaslaaptekort nog de ruimte in te gaan. Foei, foei, foei! Onverantwoordelijk! Zweefhoutje dat je er bent!Kom meisje, ik heb je bed opgemaakt met krakend heldere lakentjes en er een lekker warme kruik ingelegd. Kruip er maar gauw in. Blackdog is flink genoeg om die sterrenklus alleen te doen.Zul je lief gaan slapen?Liefs,Tante Til/ Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2006 houten is al om 23:00 gelanseerd met het nasa bed en ik mag om 0:30 mijn ruimte schip is door de keuring gekoomen dus dat zit wel goed groetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2006 Ehhhh Tante Til als ik nu ga word je dan niet boos, en mag ik dan heeeeeeeeeeeeeel misschien nog 10 minuutjes lezen? Enne, ik heb vanmiddag twee hele uren liggen ronken van 1 tot 3 telt dat ook niet ietsjes mee? Mijn Nasa bed staat klaar voor de sterren maar ik moet even een GPS meting afstemmen met BD anders vliegen die capsules elkaar mis. Okee? Nie boos dan? Kruik ligt al hoor. Nu ik nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2006 denk dat we bij tactus maar een keer moetten voor stellen of er geen chatruimte kan koomen denk dat daar wel animo voor zal zijn en houten lengtegraat is 173.3 breetegraad is 304.1 snelheid 1283,6neem je je net mee groetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2006 Nee, tante Tilje nit laten ompraten hoor. 11 uur is 11 uur en ook niet meer lezen.Wat zullen we nu beleven, eerst mopperen dat ze het zo druk heeft steeds en dat ze zo moe is en dan nu nog even 10 minuutjes erbij snabbelen.Houten, ga slapen, ik blijf wel wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2006 Nou Houten..., je hoort het van Oma Knotje hé.Oma's zeggen het altijd voor je eigen bestwil.Morgen is er weer een dag.Slaap zacht !Oma-thilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten