Spring naar bijdragen

dinsdag 24 januari


blackdog

Aanbevolen berichten

bij deze voel ik mij ook een keer geroepen om een nieuwe draad te beginnen
zo de kop is er af wil iedereen een goede werkdag toe wensen en voor de tuisblijfers natuurlijk ook he
vandaag de grift weer eens lekker achter de broek aan zitten zo dat hun ook kunnen zien dat het menis is ook wil ik gerda sterkte toe wensen in deze spanende tijd en hoopen dat het niet meer lang zal duuren he
als ik het goed heb gezien hebben we er ook weer 2 nieuwe leden bij aaltijd goed dat ze zich hebben aan gemeld en zeker blijfen koomen en schrijfen wand het is de moeite waard en wie schrijft die blijft

gisteren zijn er aan paar strenge woorden gevallen naar houten die weer te laat naar bed ging en toch nog snel 10 minutten bij wou smokelen

houten zie slaap instructies van vervolg 10 januari

zo iedereen een goede dag toe gewenst en ga er voor
groetjes rob alias BlackDog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BD Jaaaaaaaa moet je doen !!!!!!! Val ze maar zo lang lastig dat ze van je af willen dan krijg je hulp.
Het was al kouder vannacht merkte je het? Ik ga vandaag een extra astronautenpakje breien.

Oma Knotje OEOEOEOEOEOEOEOEOEOE !!!!!
ik zie nog geen beschuiten bij mijn krantje liggen

Emma ik heb braaf in mijn nasabed liggen vliegen tot 7 uur okee?
Nou nog even de mini-metamorfose van slaperige heks naar pittige moeder, jong en fris hahahahaahahah.

Aan de slag, met een lach....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,
Hier planet earth calling black dog en Houten!!! Kom als de sodemieter weer met beide beentjes op aarde!!!!

Gerda nog geen nieuws? Oh echt spannend nou! Ben je de hele nacht op geweest of heb je nog wel wat geslapen? Nou ik kom vandaag af en toe even kijken of je nog nieuws hebt. Ben heel benieuwd.

Houten en blackdog hoe was het in de ruimte? Wel lekker geslapen houten?? Brei er maar gauw een pakkie bij want het zal nog veel kouder worden vanacht.

Zo ik ga gauw aan mijn werk, vanavond weer workshoppen dus nog genoeg te doen.

Fijne dag allemaal en Gerda zet hem op!!
Groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey rob,
wat jammer nou dat jullie geen sterren hebben gevangen!! Hoe kon dat dan? Er waren er toch juist zoveel? Gaan jullie het vanacht weer proberen? Nou veel plezier alvast en jij ook een fijne dag!!

Gerda, al nieuws???

Zo heb mijn werk al klaar, moet nu verplicht tot 19.00 niks doen!! Hoe moet dat??? Denk dat ik maar onder de zonnebank ga of zo. Verveel me kapot hier.

groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi,
wat moet dat heerlijk zijn om zo in de ruimte rond te zweven. Laat de sterren maar waar ze horen, niet als met de plantjes en beestjes, in de oorspronkelijke omgeving zijn ze het mooist.

Houten, fijn voor je. Dus zomaar 6 of 7 uur geslapen of althans in je bed gelegen. Goed zo, ga zo door. Je zal zien dat je over een paar dagen in dat ritme zit en je niet anders meer wilt dan 10 uur op je nestje.

en Gerda wat spannend. Ik denk echt heel veel aan je en je dochter.

Hermiena, een hele middag voor jezelf! Lekker toch. Kijk weer eens naar Oprah, lees een boek, plaats nog eens een berichtje, doe boodschappen voor iets heel lekker vanavond.

Ik ben de morgen en een deel van de middag bezig geweest met m'n kasten. Het "ontgiften" van de omgeving. En het werkt hoor! Ik had een vriendin ingeschakeld en een betere had ik niet kunnen vinden. Lief he dat iemand met je mee wil doen. En ik ga met haar dan weer wat doen waar ze bijvoorbeeld een auto voor nodig heeft. En zo wisselen we af. Maar het is goed te weten dat er mensen zijn die je willen en kunnen helpen.
En dan even kijken hoe het met de forum vrienden is. Wat Rob zegt zou best leuk zijn een chat. Maar dit vind ik ook wel heel prettig.

Meisje jongens, hou je haaks en droog. Cheryl succes met inlezen en tot horens,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

te laat lieve Tillie. Maar het is ook wel eens goed om het "verleden" achter te laten. En als je nog iets wil weten wat iemand heeft gezegd??? vraag het dan. En als je het niet wilt vragen is het klaar toch?? Ik doe nog wel eens een pv berichtje. Doe jij mij nog eens in stoppen in die krakende lakens. Houten mag er ook bij. En Blacky, en Hermiena, natuurlijk rob en leidi, een PP uit den verre, en Piggelmee in den Keulse pot, en jannetje, kom je ook kletsen, en fleur, wil je een heel kussen voor jezelf, en tony, doe ook mee, Hermiena is de nachtdienst over? Gerda, wacht je af met ons? Bino en Frank, en Elmo zijn jullie van de warmhoud? Anton heb je nog iets te vertellen?

Ik vergeet, dat is een lichte vorm van Korsakov pas op mede forum genoten.
liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk lieve Emma, het is verleden tijd maar ik was aan sommigen gehecht.
Een paar verwijzingen naar interessante websites etc.
Maar ja..., 'dust in the wind' en ik kan iedereen opnieuw benaderen, dat klopt.
En ja hoor, dat heb je goed gezien. Ik heb voor iedereen op dit forum krakend heldere lakentjes om jullie lekker te laten slapen, liefst elke nacht.
Ja, ook Toni en Blacky, maar waar zijn ze nu?
Zo mis ik er nog wel een paar.
Oehoe..., waar zijn jullie?
Emma en ik maken een warm badje en bedje voor jullie als dat nodig is en als dat niet nodig is..., we horen graag van elkaar.
Nou Emmie,
tante laat het hier even bij.
Uit mijn vorige berichtje kun je opmaken dat ik privé weer ongehinderd te bereiken ben.
liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, lief Houtje...,
En hoe komt het dat het vandaag zo stil was???
Juist ja omdat onze lieve karretrekster er niet was, onze Houten was in een een huis waar het HELEMAAL niet rustig was.
Dan heeft tante aan 1 woord genoeg.
Houtje heeft nl. een wel heel hectisch en dynamisch leventje en dan moet zo'n Houtje gewoon even niks. Ook niet met dit forum.
Hooguit iets met het badje van Ems en de krakende lakentjes van Til.
Slaap lekker droom maar fijn.
Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Wat is het hier spannend zeg! Gerda in blijde verwachting van een kleinkind en Rob en Houtje die ruimtelijke uitstapjes maken.
En, tante Til, wat jammer van je priveetjes. Zou ik ook van balen.

Ik wil graag een paar forumleden nomineren voor de tegeltjes van het komend weekend, dat mag toch als je er net één ontvangen hebt?
wel: moet je kijken hoeveel bijdragen Houtje en Emma hebben geleverd aan dit forum. Gigantisch veel!
Resp. 317 en 245! Volgens mij de hoogste score, dus voor mij de absolute kanshebbers voor de tegel!
PP mee eens??????

Verder vandaag alleen maar geïnspireerd en gemotiveerd gewerkt. Het doet goed, even 'n paar daagjes eruit!

Pgglm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hai hai,
nou weinig gemist, als ik het zo lees.
Tante til jammer van je berichtjes he? Nou ja wie weet kun je een paar nog weer opnieuw krijgen? Hoop het voor je.
Gerda heb je al nieuws?
Houten, lekker uitgerust?? Ga je vanacht weer in je space bedje slapen met de lakens van Emma?
Anton, je kunt het item toch naar voren halen door er weer te schrijven? Dan komt ie vanzelf boven aan hoor!!

PM, met je nominaties helemaal mee eens!!

Nou verder weet ik niet meer wat er allemaal is geschreven, dus als ik iemand vergeten ben is het niet persoonlijk hoor.

De workshop ging weer lekker en zonder drank!! Zit nu aan een maltje om het te vieren. Morgen voor het eerst naar de accupunctuur, spannend hoor. Zal mij benieuwen.
Ik ga de zolder opruimen en dan lekker naar bed, zien dat ik weer in het normale dagritme kom.

Fijne nacht allemaal
groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anton, van mij goedemorgen:

Fijn dat je er nog bent, je bijdragen worden door velen gemist, dus.... doe er je voordeel mee.

De rubriek "ik kan er niet meer tegen": kun je naar voren halen door er een berichtje op te zetten dan staat ie weer bovenaan.

Tip????? En anders maak je een nieuwe discussie (envelopje rechts boven in je scherm).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...