Spring naar bijdragen

Nieuw op dit forum


Vera

Aanbevolen berichten

Welkom Veertje !!

Je bevindt je in goed gezelschap, want we proberen allemaal te stoppen of te minderen met drinken. Ik kan me voorstellen dat dit forum enigszins chaotisch overkomt, maar laat dat alsjeblieft je niet weerhouden, het is een heerlijke uitlaatklep vinden wij allemaal.

We wensen je sterkte met je goede voornemens! Ga je ook de Internettherapie doen? Een aantal van ons hebben daar hele goede ervaringen mee, maar het is ook al heel prettig om gewoon van je af te kunnen schrijven wat je ervaart en wat je problemen zijn als je probeert te stoppen en/of minderen met drinken.

Wil je wat meer kennismaken met al die chaoten (sherry-drinkende huisvrouwen, loslopende mannen etc. ) dan raad ik je aan het onderwerp: who is who eens door te nemen, geen geringe klus maar wel de moeite waard.

Heel veel sterkte en suc6 de komende periode, en meld je gerust, graag zelfs. Als je dat wilt dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Vera,
welkom, fijn dat je het forum gevonden hebt. Succes met inlezen. Ik hoop je nog vaak te horen. Ben je al gestopt of doe je verwoedde pogingen? Heb je al een idee wat je wilt? Helemaal stoppen of minderen?

Nou vertel maar als je er aan toe bent.

hartelijke groet Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vera,
Van harte welkom hier en als je ook maar iets goed hebt gedaan is het om je hier aan te melden.
Ik ben Mathilde en heb hele goede ervaring met dit gezelschap. Ik wordt ook wel Tante Til genoemd maar dat is in situaties dat ik zogenaamd voor anderen zorg. ter compensatie van een eventueel 'leeg-nest-syndroom omdat mijn drie kinderen alle uitwonend zijn. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik écht aan het lege nestsyndroom lijd want ik voel een plezierig soort vrijheid in mijn hoofd, ook al omdat ik sinds kort met 'vervroegd pré-pensioen' ben gegaan.
Vera, ik hoop dat je hier steun kunt vinden en je snel thuis zult voelen.
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Vera,

Ook van mij van harte welkom!
Ik schrijf sinds eind november vorig jaar mee op dit forum en ben toen ook gestopt met drinken. Dankzij de meelevende en -voelende forumleden trek ik die kar en heb zelfs afgelopen zondag een (virtuele) aanmoedigingsprijs ontvangen, waar ik geweldig trots op ben.
Ik hoop dat je je hier spoedig thuis gaat voelen en dat je bereikt wat je wilt.

groet,
Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...