Emma Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Goedemorgen,ik start toch nog even een dagdraad voor de "off topic" berichten.Ik was vanmorgen voor mijn doen erg vroeg uit de veren. Ook wel weer eens lekker. Ik heb het gevoel dat ik een beetje uit de winterslaap begin te komen. Prettig toch.En zo wie zo klaart het hier wat op. Dat merk ik altijd aan de vulling van mijn agenda. Maanden heb ik niemand ontvangen in mijn stulpje maar ineens staan daar dinner dates (en ik ben een slechte kok) koffie's, zomaar avondje kletsen, vriendinnen van vroeger die hier komen reuneren. Kortom, ik heb m'n huis (en misschien m'n hart) weer wat meer opengesteld. Mooi toch.Goed, ik ga er een prettige dag van maken. Take care allemaal, en ik hoor jullie.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Hoi hoi Ems en allenIk hoorde vanochtend een vogeltje fluiten, erg vroeg teruggekomen? Gisteren de hele dag niet kunnen inloggen wegens druk druk druk nu twee zieken in huis grrrrrrrr werk werk werk ik kom amper aan mezelf toen GEEN PREEK aub. Ik laat NU een grote klus vallen echt heus. Nu een vriendin helpen, vanmiddag samen met Zoon met keelontsteking naar bed óf naar de kapper dringend nodig mijn grijze haar sleept over de grond..... en Chinees halen.Wie organiseert de fietstocht? Graag in een weekend dat ik géén kids heb. Het lijkt me geweldig !!!!!!!!!Ik ga er weer voor, ook vandaag!!! Ik denk aan jullie........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 O ja nog even een forum-vraagjeIk heb geleerd van de Cactus dat negen keer STOP zeggen helpt tegen een negatieve gedachte: nou bij mij niet dus. En verder, die gore trek van 1600 uur weersta ik wel maar "over me heen laten komen en ontspannen" lukt me ook niet. Balen !!!!!!! Het blijft zo'n gevecht iedere keer...... soms ben ik zóóó negatief tegen mezelf (waardeloze moeder, mislukt huwelijk, bla-die-bla-die-bla vul maar in) en kan ik het niet stoppen, HOE DOEN JULLIE DAT ???????In het vervolg op het verhaal van Emma gisteren (of zondag) of PééPéé over dat wij van die gevoelige mensen zijn (klopt denk ik wel) gecombineerd met mijn verhaal van het gat in je hart (klopt volgens mij ook) zijn wij zó beïnvloedbaar door een verkeerd woord, een blik, een half woord, een on-uitgesproken woord, dat we.......... naar de fles grijpen om niet te voelen (of pijnstillers, of valium, of drugs you name it).... nu ik daar allemaal vanaf ben is soms de pijn té kristalhelder alsof je zonder verdoving ge-opereerd wordt of ben ik gewoon een watje?Overigens ben ik redelijk labiel, Dochter weer een paar uur naar school, vannacht voor het eerst doorgeslapen, komt Zoon vannacht weer drie keer met dat hij zo ziek is. Moooooooooooordneigingen krijg ik (zie je wel waardeloze moeder).....BEDENKT BIJ ZIEKTE EN SLAAPGEBREKWIE DAN GAAT DRINKEN IS ECHT GEKdie tegel hang ik aan de binnenkant van mijn bril dan zie ik hem de hele dag !!!!!!!!!!Het wordt wel vol hier op de muur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 hallo allemaal vandaag het gesprek bij de grift gehad JA het is deze keer wel door gegaanwe hebben het gehad over hoe het ging en wat er allemaal speelde hij had ook de informatie van de epilepsie kliniek binnen gekreegen en kan mij dus nu eindelijk aan gaan melden bij tactus hij heeft mij ook verteld dat er een wachtlijst was van 8 weeken verder hebben we het gehad over werk en hij wou mij aan gaan melden bij radar voor vrijwiligers werk zo dat ik niet steets thuis hoef te zitten en makelijk terug kan vallen maar dat ik toch een dagbesteding heb verder wil hij mij ook in een leefstijl groep plaatsen zo dat ik een ander leefstijl kan gaan aan leeren wand dat was ook niet goed ( was al bekend hoor ) verder hebben we afgesprooken dat we elke week langs kom om te praaten hoe het gaat en hoe ik me voel en wat leidi merkt of voelde verder wou hij een relatie terapie geven om beter naar elkaar te luisteren en elkaar beter te begrijpen en er voor uitkoomen wat we voelen of ons dwars ziteindelijk het gesprek en het leek wel of hij wat goed te maaken had kwam met zoveel dingen aan maar we zijn nu wel blij dat er vaart achter zitgroetjes rob en leidi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Mooi mooi mooi werk man.Wat betekent het aanmelden bij Tactus? De internettherapie?En de epilepsie kliniek? Is dat het uitvogelen van de medicatie?En relatietherapie? Wil Leidi dat ook? En zo ja waarom wil ZIJ dat en wil jij dat ook?Het is wel hollen of stilstaan bij die Grift-gasten. Maar dat past wel bij jou. KLBAMMM!!!!!!! BENG!!!!!!!Weer een meteoriet gevangen met je maanzaad-netje.p.s. kunnen we vandaag wat eerder gaan wandelen, ik wil op 2300 uur op de maan zijn dus uiterlijk om 22.30 vertrekken. Ik trek om 2200 ATA mijn ruimte-fleece-pak aan met muts en slofjes en dan wil ik om 22.30 op weg om "vrouwtje in de maan" te gaan spelen. Ik vind het "mannetje in de maan" toch een beetje discriminerend !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Heeeee Kaya hoe gaat ie? Heb je nog wat te melden, hoeft niet mag wel als je dat wilt. Hoe het met je gaat, hoeft niet goed te gaan om toch te vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 nee houten het aan melden is voor de diagnose afdeling 3 weekenen nee houten in de epilepsie kliniek heb ik een half jaar door gebracht daar is mijn medicatie ingesteld om dat ze wisten van mijn verslavings achtergrond hebben ze bij opname een bloed test gedaan en daaruit bleek al snel dat ik nog onder invloed was van alcohol en drugs zo ben ik bij en maatschapelijk werker geweest en de hoofdbehandelaar en natuurlijk de neuroloog we waaren het al snel eens dat ik zo niet verder kon met drank drugs en gokken gezien het niet allen epilepsie aanvallen zijn maar ook aanvallen die optreeden door de spaning moest dit dus de kop worden in gedrukt oke stoppen met alles brenkt ook spaning met zich mee dat is mij duidelijk verteld en ik zou best wel eens een aanval kunnen krijgen in zutphen maar dat neem ik er dan maar bij wand mij hoofd doel is stoppen met gebruik wand daardoor neemd de spaning ook weer af en dan kunnen mijn hersenen beter werken waardoor de aanvallen ook af zullen neemenja houten wat relatie terapie betreft weet ik het eigenlijk niet ben een beetje huiverig voor wand zo is al eens een keer een relatie op de klippen geloopen heb hem daarover ook verteld en heb hem toen gezecht dat we het best wouden probeeren maar als het niets is dat we er ook meteen mee stoppen en houten zo als je ziet ben ik vrij laat thuis gekoomen dus heb ik je bericht niet kunnen lezen volgende keer beeter groetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten