Emma Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Goedemorgen,ik start toch nog even een dagdraad voor de "off topic" berichten.Ik was vanmorgen voor mijn doen erg vroeg uit de veren. Ook wel weer eens lekker. Ik heb het gevoel dat ik een beetje uit de winterslaap begin te komen. Prettig toch.En zo wie zo klaart het hier wat op. Dat merk ik altijd aan de vulling van mijn agenda. Maanden heb ik niemand ontvangen in mijn stulpje maar ineens staan daar dinner dates (en ik ben een slechte kok) koffie's, zomaar avondje kletsen, vriendinnen van vroeger die hier komen reuneren. Kortom, ik heb m'n huis (en misschien m'n hart) weer wat meer opengesteld. Mooi toch.Goed, ik ga er een prettige dag van maken. Take care allemaal, en ik hoor jullie.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Hoi hoi Ems en allenIk hoorde vanochtend een vogeltje fluiten, erg vroeg teruggekomen? Gisteren de hele dag niet kunnen inloggen wegens druk druk druk nu twee zieken in huis grrrrrrrr werk werk werk ik kom amper aan mezelf toen GEEN PREEK aub. Ik laat NU een grote klus vallen echt heus. Nu een vriendin helpen, vanmiddag samen met Zoon met keelontsteking naar bed óf naar de kapper dringend nodig mijn grijze haar sleept over de grond..... en Chinees halen.Wie organiseert de fietstocht? Graag in een weekend dat ik géén kids heb. Het lijkt me geweldig !!!!!!!!!Ik ga er weer voor, ook vandaag!!! Ik denk aan jullie........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...