Spring naar bijdragen

En ik ben lekker stout


Emma

Aanbevolen berichten

En ik wil niet zeggen ja meneer en ja mevrouw.
.....
en als ik helemaal niks meer wil dan zeg ik lekker bil.

Dit is een draadje voor Anton die in de contramiene is. En voor meer van ons die gewoon es boos willen zijn. Die het misschien wel redden zonder alcohol maar toch die boosheid ergens kwijt willen.

Of die toch gedronken hebben en dat proces eens willen delen zodat een ander daar meer vat op krijgt. En die ander dan liever niet de directe partner want die moet het vaak ontgelden.

Kom op, vertel het.
Ik probeer te luisteren en iets terug te zeggen.
Maar als het me teveel word; tja, dan ga ik gewoon naar bed, heerlijk zo'n forum
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jip en Jasses. Was jij het niet van die alcoholloze bubbles. Ik heb het geintroduceerd in mijn familie. Pret voor honderd.

Wie hebben we nog meer. Houte dief. Ja echt! Een Houtte dief. en de glijbaan van ijsjes. de glijbaan (naar boven) van wijntjes. En de brandweren met pannen op hun hoofd? Doe ik ook wel es. En Takkie is kwijt? ik ben van alles kwijt met al die wijntjes. Je moet een Annie MG lover zijn wil je dit begrijpen.

liefs Emma MG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat komt Gerda met de tijd. Met de tijd, blokje voor blokje. Emma en ik en alle anderen blijven blokje voor blokje aangeven, Anton zorgt voor een sonore stem (à la candlelight stel ik me voor) en jij gaat een perrachtig kasteel bouwen en anders ...... huren wij met het hele forum een metamorfose-team voor een fantastisch Lego-kasteel voor jou. Maar zelf bouwen geeft meer lol en voldoening.
Houd vol, houd moed, uiteindelijk komt alles goed !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaaaaaa Tante Til hij is grijsgedraaid hier de CD.
van winkeltje tot schillenboer...... hoe herken je een echte moeder?
o jee ..........we zijn op de cake gaan zitten !!!!!

Piggelmee heeft iets bijzonders een Keulschen I-Pod om te downloaden ten minste als de Franse kabouters het ADSL doorgeven en niet staken.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nou is ie helemaal plat..., ha, ha...!
Een mens komt er volgens mij nooit meer echt van los.

Ben vandaag in het letterkundig museum in Den Haag geweest en daar weer nader kennis gemaakt met de wrochtsels en hersenspinsels van Tante Annie M.G en de spin Sebastiaan...
Wel héél leuk hoor!

Houten, en allemaal, welterusten en morgen weer een nieuwe dag.
Mijn koetsje mag naar de garage voor een APK- keuring.
Moet ik zelf ook maar eens hebben om te zien wat de alcoholjaren aangericht hebben.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik averij heb opgelopen met bloedsuikerspiegel, schildklier, bijschildklier, lever en zo nog wat artikelen uit het assortiment van tante.
Maar goed...!
Welterusten,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Gerda,
dat was uit het hart van Annie MG geroepen. Zoo eerlijk en zoo oprecht.

En het is nou eenmaal regel,
als je eenmaal egel bent, dan blijf je ook een egel.
En lierderd jij bent boos en alleen en moe. En die emoties kunnen we misschien veranderen. Maar dat jij Gerda ben met al je mooi kanten... en al je nukken daarbij. Nee snoes. Jij bent en dat maakt je zo bijzonder. Het is vrouwtje. leef ermee. Ik zou er wel iets mee kunnen.
Blijf schrijven. Bllooezemtakje van me.
Liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Gerda,
Je mag boos zijn en je eenzaam en verdrietig voelen. Niemand is volmaakt. Maar alles gaat voorbij. Sterkte morgen, want je gaat weer aan het werk.
Het lijkt vanavond een janboel op het forum; ik denk, dat ik er te nuchter voor ben.
Emma, wat is lierderd? Of bedoel je lieverd? Ik zit me hier een partijtje te gieren van het lachen vanavond. En daartussen zoveel droefheid. Maar jongens, ik ga slapen, ik ben moe, doe mijn beide oogjes toe.
Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Hermiena toch, wat een nare toestanden. En dan ook nog het gevoel hebben dat ik/wij je niet gemist hebben! Ernstig gemist, je moest een weten.

En Piggelmee, kruip erin en doe he-le-maal niks. En houten, ik let virtueel op de zieke kinderen dan kun je bij Piggel in de Keulse pot kruipen en terwijl Ed jullie warm houdt een lekker bij praten.

Het is vandaag gewoon allemaal heel oneerlijk allemaal.
lekker puh.

Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hééé, meisjes van het laatste uur.
We leven allemaal nog en alles geht vorüber.
Niemand ongeneselijk ziek en niemand gaat er dood volgens mij.:).
Hermiena, het zat jou, van ons allemaal wel heel erg tegen gisteren, maar ik lees toch gelukkig weer een happy-end.
En nee, ik mis hier zelden iemand :$
Ik laat me ook wel eens een poosje niet zien, dat gebeurt soms zomaar.
Wél ben ik blij, dat je weer bovenwater bent, Lieverd!

Piggeltje, waar komt dat lamlendige dan zo ineens vandaan?
Is het de kou? ,Is het de Keulsche Pot? Ben je geholpen met wat 'podcasting'?
En waarom een Jankfilm? Waarom geen Ab Fab of The Office?
Ik denk dat ik over een poosje maar weer eens op de fiets stap en je een beetje op kom vrolijken in dat mooie land van je.
(op z'n Piggeliaans;
'in het land der groene heuvels,
met lavendel hier en daar
woonde eens een Hollands meisje
maar ze voelde zich soms naar')
Maak het verhaaltje zélf af en kleur de plaatjes :)

Gerda, fijn dat je ondanks een slechte nacht een fijne werkdag had.

Houtennn...., jij gaat NIET mee en niemand gooit water. Loop zelf maar eens naar de pomp.
Kijk dan gelijk eens hoe het met je fietsbanden gesteld is want de winter loopt al weer een beetje naar het einde en dan lonkt de Tour toch wel weer.
En ga ook maar liever niet nú al naar bed want het kan hier vaak nog hééél gezellig worden.
En jij gaat toch altijd met Rob nog even een rondje ruimte doen?

En Emsje, gelukkig dat de meiden jou hebben want jij staat altijd klaar met begrip en medeleven voor iedereen. Je lijkt af en toe Zuster Theresa wel.
We vinden je een échte Lierderd, hè Fleur ? (plagerijtje, spelfout, gisteren)
Je bent hier onmisbaar geworden. Je bent een schat van de eerste orde.
Wens iedereen een fijne avond.
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blèèèrkhhh, ik voel me gewoon blèèèèrkhhh en ik vond het juist zo gezellig, ff met Houtje onder in m'n potje. Boehoeeee, ik denk dat 't de hormonen zijn. Bhoehoe, ik wou dat ik een mannetje waas!!!! Met zo'n slurfje..... Geneens geen kinderen en toch elke maand jeweetwel en nu die kl....overgang weer, 't is ook altijd wat. Blèèèrkhhhhh en ik moet janken om niks en ik voel me dik en opgeblazen en ik heb The Office niet en ook niet Ab Fab en niks, heb genees tv, alleen maar ouwe jankfilms!!!!
En ook nog stoppen met drinken en roken enne.... nou ja, ik ga nu maar slapen en hopen dat 't morgen beter gaat.

trust

pgl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hééé, Piggelmee,
Hoe was de film en hoe is het nou met het sjagrijn?
En Ed op stand drie?
Het valt ook niet mee , denk ik, in zo'n omgekeerde pot.
( met de bovenkant naar de grond gekeerd,) is weer Piggeliaanse taal.
Ik hoop dat je je weer wat beter voelt en je vannacht lekker kan slapen.
Have pleasant dreams!
Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...