Moon Geplaatst 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2006 Aan mij de eer dan maar vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anton Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 Beneveld ongemak, mooi combi.En vandaag gaan we er weer voor! Pfoe.Er wordt hier een boom omgezaagd. Dat vind ik zo naar. Volgens mij doet het die boom pijn. Hij ligt er ook zo triest bij. Bah.Maar goed, vandaag weer een droge dag en iedereen met zieke kinderen of zieke familie heel veel sterkte. Er heerst van alles zo te horen.Groet Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moon Geplaatst 1 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 Excuses zijn nergens voor nodig hoor Anton, ik vond het best gezellig gisteravond.Ook ik heb voorlopig weer m'n buik vol van alcohol, bah ! Triest van zo'n boom Emma maar ik denk echt niet dat 'ie het voelt hoor hihi.........denk wel dat dat goed verwoord hoe wij "gevoelige" mensen denken. We nemen het leed van anderen teveel in ons op.Ik wens iedereen een fijne dag.Moon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anton Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moon Geplaatst 1 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 Heb je zelf wel 's een kiezelsteen proberen te verorberen Anton ?Daarom dus ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 En waarom, Anton, komt water, schoon en fris uit de kraan?Kan een mens drie weken zonder eten?En géén dag (of zo) zonder water?En een l e v e n lang zonder alcohol?Voor Anton aangepast: lees goed: een mens KAN een leven zonder alcohol ik zei niet ANTON of Houten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 Ik had hier wat geschreven voor Anton, laat maar.Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 Hallo, lieve allemaalAllereerst St. Maarten, hoe is het mogelijk. Je hebt mijn persoonlijke motto in het Latijn opgeschreven.Ik heb in dat jaar dat ik opgenomen ben geweest een motto gehad van: IK BESTA DUS IK BEN.Jij schrijft dan: ik denk dus ik ben of ik denk dus ik bied weerstand, en meteen krijg ik kippenvel.DAT IS MIJN MOTTO. Dus ik heb gelijk mijn handtekening veranderd en deze hou ik erin, bedankt!!!Emma, jij zei ook al zoiets, volgens mij is er geen toeval hoor, ik begin er steeds meer aan te twijfelen, Mathilde schreef het ook al met betrekking tot dan boekje van ons aller Annie(die overigens ook erg van de WW genoot)Toeval........Tsja........Dat gedicht, Emma, van Kloos heb ik overgeschreven, wat goed zeg, heb je er nog meer??Ik ben vanmorgen weer aan het werk geweest en het was goed!!! Vannacht natuurlijk geen oog dicht gedaan en die wekker, wat is dat toch een onding. Ik was het vergeten maar nu weet ik het weer.Ik heb zo gelachen op mijn werk ook maar ik kan het helaas niet opschrijven, zoooooo herkenbaar als er al eens collega's zouden inlochen(privacy).Maar het voelde zo goed om weer zo te kunnen lachen.Tot gauw, liefs Gerda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 Ha Gerda,wat heerlijk om te horen dat het zo gezellig was om weer te werken. Doet een mens goed he om weer "onder de mensen" te zijn. Ik mis m'n collega's ook, samenwerken, over werk praten, met andere dingen bezig zijn dan enkel jezelf.Zou wel eens een leuk draadje zijn over toeval. Ik kom hier steeds meer dingen tegen dat ik denk: hoe bestaat het dat jullie daar ook net aandenken. Zouden we door de kosmos met elkaar verbonden zijn?Ik kreeg van een vriendin een paar jaar geleden de biografie van Annie. Vriendin vond dat ik ergens op haar lijk. Of enkel de overeenkomst met de ww. Ik weet het niet. Maar ik hou van Annie.Goed jongens en meisjes. Ik heb het boek "zadelpijn en ander dames leed" + het vervolg in huis dus ik ga mij afsluiten met boek, bed en kruik. Kat mag er nog bij maar verder even niets. Tot horens,Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 Hoi Ems, Poezenbeest, Kruik en de Rest,Het zijn erg leuke boeken ..... Het verwende nest (het tweede boek) ook. Wat hebben wij toch met fietsen?Affijn, Zoonlief heeft een keelontsteking dat kon er nog wel bij. Dochter is herstellende van Oorontsteking en ze moeten deze week uitzieken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 Nou dat heb ik nog nooit beleefd tussen 1700 en 2200 geen een reaktie op de dagdraad. Nou het ligt niet aan de opening Moon volgens mij is iedereen ziek zwak en misselijk. Misschien doet een ruimtewandeling ons goed. Blackdog en Leidi gaan jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 ja hoor houtje ik ga wel mee heb vandaag mijn lanceer verguning opgehaald voor de heel maand februari dus ik ben elke nacht aan het wandelen in de ruimtegroetjes rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2006 ah joh beter een lanceervergunning dan een drankvergunning !!!!!!!! joe-hoe jongens wij zijn weg ik sluit de draad !!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten