Floortje Geplaatst 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2006 hmmm, beetje minder scherp kan geen kwaad...ok ik kan mijn buien ook behoorlijk hebben...prikkelbaar, miskend, strontsjaggerijnig omdat ik niet wil drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2006 En hoe gaat het nu met je? Went het al een beetje het niet drinken? Meid, hoort erbij die buien. Maar ook de vrolijkheid, geen kater, je kan het etc etc.En ergens denk ik dat het wel oke is om je "buien" op dit forum te uiten. Maar weet, lange discussies over geweest, woorden komen soms anders over. Maar ik denk wel dat het goed is om dat buiten je partner en vrienden en familie een beetje op te lossen door er met je forum genoten over te praten.Tijdens mijn AA periode heb ik al die onmacht en ellende en nare gevoelens daar neergelegd en heb m'n omgeving er niet mee lastig gevallen. Voor al je problemen een groep zei ik altijd maar. Ik zeurde bij de AA erover hoe lastig het was niet te drinken. Bij de Weight Watchers (WW zei ik dan ook maar) over niet eten. En ga zo maar door.Sterkte.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2006 Emma waar kan ik me aanmelden voor de Mekkerende Moeders (MM)...ik wil daar nog wel een topicje of twee (duizend) aan wijden.....ik ben het zo ZAT..!!!!!!! Nou moet ik dadelijk naar de winkel........gevaarlijk ..........het is donderdag en nu heb ik al het vrijdagmiddag-gevoel !!!Ik kan niet naar buiten wegen Oortjes en Keeltjes.Graag nog een forum voor Zeikende Zeurders (die willen Mopperen Over Bezoekweekens Na Echtscheiding Die Steeds Vervallen Omdat Tweede Leg Geen Ziektes Wil Van Eerste Leg)....Dan nog graag een over Hectisch Huishouden (HH) hoe krijg je alles rondgebreid als je moeder bent verpleegster, werkneemster, hulpouder en de rest?Die van de MM, de ZZ en de HH heb ik écht snel nodig die van de M.O..B.N.E.D.S.V.O.T.L.G.Z.W.V.E.L. mag ook vanavond als de Eerste Leg slaapt. D' Accord? Dan ga ik daarna maar een nieuwe draadje starten over Podcasten hoewel mij blijkt dat ons aller Tante Til daar veels te veel vanaf weet. En ik ga even Oma Knotje zoeken in de berg forumgenoten hoe het met haar achterban is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2006 Lieve Houten,Ik kan me heel goed voorstellen dat jij vanavond op een symphatiek forum wilt spuien op MOBNEDSVOTLEGZWVEL. Ik hoor het dan graag van je.Wat dat podcasten betreft; Til heeft de klok alleen maar horen luiden hoor. eerst dacht ik dat het een meubel was (pot kast) maar nu weet ik dat je dmv. podcast programma's kunt beluisteren of zo.Ik moet stoppen want in mijn huis er is een baby aan het wakker worden en daar wil ik naar toe. Want dit is zo'n lekker mollig exemplaar dat erg van knuffelen houdt en (meestal) lekker ruikt en heel hard kan lachen en al drie woordjes kan zeggen; Papa, beebie en lamp, en die vannacht bij mij mag slapen en in bad en zo, en leuk, leuk, leuk!Tot later en Houtje, sterkte met het vrijdaggevoel op donderdagmiddag.Groetje,Mathilde(Emma, ja gaat nog van me horen hoor!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2006 Nou voor alle nieuwsgierige luisteraarstjes: Podcast is een woordspeling op broadcast. Broadcast is het engelse woord voor uitzenden. Het woord "broad" is hier vervangen door het woord "pod". Pod komt van de naam "iPod", de MP3 speler van Apple.Een podcast kan je zien als een soort uitzending. Podcasten is het maken en aanbieden van deze podcasts. Podcasters zijn de mensen die podcasten. Podcatching is het ontvangen/beluisteren van deze podcasts. Even voor alle duidelijkheid, om podcasts te kunnen beluisteren heb je niet per se een iPod nodig. Ook met andere draagbare mediaspelers werkt dit bv. een andere mp3-speler. Pod-casten is het zó manupuleren van je I-Pod (Keulschen I-Pod of niet) of andere MP-3 speler dat je er internet-radio mee kunt opnemen en die dan weer afluisteren. Tja...... en dat I-Pod komt omdat de I-pod speler van Apple verreweg de mooiste is aan MP3-spelers. Maar Apple is sowieso een buitenbeentje in de computerwereld, en dat is ook terecht. Met hun I-Mac computer (let op dus géén pc) hebben ze eigenlijk een betere computer dan de IBM-clonen met Windows. Maar goed daar kan ik ook een boek over schrijven, misschien wel samen met |Black Welkom op podcasts.nlHet is inderdaad erg off-topic maar misschien terzijde toch wel handig..... om mee te lonken dat jullie het allemaal begrijpen dus.Toedels, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten