Spring naar bijdragen

Houtje van haar fietsje gepletterd

Houtje

Aanbevolen berichten

Helaas, het zat erin, Houtje is keihard van haar fietsje gepletterd. Ze ligt nu ergens in het ravijn spaken en fietsbellen te verzamelen. Maar helaas, de 100 is niet gehaald. Ik was er al bang voor. Had ik het maar nooit gezegd.

Jongens ik stap morgen weer op de fiets maar voorlopig ga ik maar naar bed met wat pijnstillers, een fles water en zo (en dat is verdomd lang geleden) STOMME TRUT dat ik ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel potverdrie, hoe is dat nu zo gekomen???
Het zat erin?
Gelukkig is je gevoel voor humor nog he-le-maal in tact en morgen weer in de pedalen hoor!
Als jij nou naar die fietsbellen blijf zoeken doe ik die spaken wel.
Ik vind dat je het jezelf moet vergeven want te streng zijn voor je zelf is niet goed Houtje.
Het blijft mensenwerk.Boos zijn op jezelf is wel begrijpelijk maar overdrijf het niet.
Ga je nog weg met Blekkie? Daar zou je nog wel eens flink van op kunnen knappen.
Slaap lekker!
Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeee Houtje,

Heel vervelend voor je, je zult je wel ontzettend kl.... voelen.
Maar gewoon doorfietsen meid, je gaat er weer voor toch?
Soms heb je dat onderweg, dan kom je wat oneffenheden tegen. Maar de fietsenmaker is dicht in de buurt en zijn hulptroepen staan al klaar om hem te helpen.
En dat feestje vieren we toch wel.

Liefs van mij!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oóóóóóchuttoguttogut Houtie meissie van me!

Wat vind ik dat nou toch jammer voor je! Hè, wat k...... Je bent nog steeds mijn grote voorbeeld hoor!!! We doen gewoon maar net als de Japanners: morgen doen we net of er niks gebeurd is!!
Je kwam gewoon even die bananenschil tegen en die gaan nu eenmaal niet goed samen met fietsbandjes.
Ik hoop maar dat je je geen pijn hebt gedaan!
Kruip maar lekker onder de wol en wordt snel beter!

heel veel liefs van je,

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo houtje helaas de 100 is niet gehaald maar spring gewoon weer op de reserve fiets en vervolg gewoon weer je de weg en die feest spullen bergen we wel weer even op om die over 100 daagen weer tevoorschijn te haalen en wat stomme tr*t betreft iedereen kan wel eens de fout in gaan maar verlies daardoor niet je doel he gewoon verder gaan
en bedenk we zijn er om je te steunen als je dat nodig hebt
groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja P'Mee in den Keulschen I-Pod, jij "jamais plus" maar ikke dus zo stom "encore une fois". Zie je dat krijg je met die voorbeeldfuncties --- levensgevaarlijk is dat :$
De druk wordt dan de groot, de spanning stijgt en daar kan ik dus niet tegen.....

Het enige wat ik in mijn voordeel kan zeggen is dat ik de laatste dagen zó bang was dat dit zou gebeuren dat ik blij ben dat het niet erger is geweest dan dit en dat ik verder niet laveloos op dak van het gemeentehuis van Houten heb staan lallen en gillen dat Alle Cactussen op een Kussen me er nog niet vanaf zouden kunnen krijgen of iets anders zwaar belachelijks.

De fiets is helaas zwaar gehavend, er komt vanavond een speciale transportcapsule, en ik doe het pak aan dat vroeger het Michelin-Mannetje droeg ter bescherming ende vermaeck.

Mopje van vroeger: mijn zwager schijnt gezegd te hebben (jaren 70 met die reclame met dat mannetje in dat geweldig dikke pak voor Michelin) in zijn beste Frans tegen een ietwat gezette Fransman : "Vous êtes l'homme de Michelin?" Oftewel : "ben u het Michelin-mannetje"???

's kijken of Blekkie zich nog meldt ik heb zin in een frisse neus en even kletsen in duizelingwekkende ruimte-snelheden.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las nu pas je bericht.
Houten, je hebt het heel erg lang volgehouden! Vind ik bijzonder. Je bent een voorbeeld voor veel mensen op het forum.
Ik vind ook niet dat je nu weer opnieuw moet beginnen met tellen. Je hebt het al zo lang heel erg goed volgehouden. Wees daar alsjeblieft trots op en vergeet deze geweldige smak!
Krabbel overeind en ga er weer voor. Het duurt nu slechts 1 dag langer om je doel te bereiken: Houten gaat voor de 100!!!!!!!!!
Het feest is 1 dag uitgesteld. So what?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...