Spring naar bijdragen

test

willem

Aanbevolen berichten

Hoi Willem,

Van Harte Welkom op dit forum. Je vindt hier een stel mensen die allemaal proberen hun (drink) gewoonten te veranderen. Veel zijn er met de therapie via internet bezig of hebben deze afgerond, we zijn eigenlijk allemaal enthousiast erover en gáán ervoor. Ik hoop dat je het leuk vindt of gaat vinden om mee te schrijven. Als je naar HOME gaat kun je verschillende discussies aanklikken.

Er is mééstal één discussie per dag (de dagdraad) en een onderwerp-draad soms wel meer. Er is ook een kennismakingsdraad, wie-ie-wie dan heb je even wat te lezen.!!!!

Ik wens je sterkte en succes en veel plezier hier op het forum. Enne, we wachten geduldig op je typwerk hoor er zijn hier niet veel mannen dus daar zijn we erg zuinig op.

Prettig weekend verders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Willem,
Hartelijk welkom op dit forum; ik hoop, dat we je hier kunnen steunen bij het oplossen van je probleem; je zult veel herkenning vinden. Schroom niet om te schrijven en hulp te vragen. Iedereen hier is op zijn eigen manier bezig om de alcohol de baas te worden.
groetjes, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop bij Cactus, Internet zit vol. Donderdag er weer langs. Nadat mijn vriendin opstapte ben ik maar gestopt. Eergisteren. Maar van pakweg 40 pilsjes naar 0 gaat niet ongestraft. Met trillende en bezwete handen, sorry vinger, zit ik dit te tikken.

En ik heb net de bloemenvaas leeggedronken.

Goed, ik hoop dat we elkaar beter leren kennen stukje bij beetje. Een beetje hulp kan ik wel gebruiken.
Mijn vriendin komt misschien terug. Mijn parkiet niet, maar die is dood.

-------------------------
Beste Willem, mag ik zeggen "lieve Willem" of ga je dan meteen meppen????

Ik dacht ik zal eens kijken waar onze éénvingerige nieuwste typist zich zoal mee bezig houdt en ik moet je zeggen YOU MADE MY DAY !!!!!!

Ik bedoel het niet verkeerd (zie hierna) maar ik heb liggen huilen van het lachen boven mijn toetsenbord. Ik heb zooooooooooooooo'n waardeloze dag gehad en dan iemand lees ik iemand die zich zó profileert, GEWELDIG. Ik herken die zelfspot (beter spotten dan bespoten worden is zo'n term in dat straatje) en dan die BLOEMENVAAS, wat zat er in WODKA ?????? Leven de bloemen eigenlijk nog of zingen ze vals inmiddels? sorry ik ben nogal melig, nogmaals, een dag leven kost soms een jaar van je leven...... maar je hebt mijn dag én weekend gered.

Ik heb ook de koude kalkoen gedaan 3 maanden geleden en dat ging best maar 5 weken voelde ik me psychisch nog steeds een soort randdebiele figuur met overal klachten en nare gevoelens. Waarschijnlijk ook door een paar doorgemaakte toestandjes (wat echtscheidingen, relaties, baantjes, ziektes en meer van die detaildingetjes) goochelde ik standaard om half 5 een fles witte wijn naar binnen, niet echt optimaal voor mijn medische situatie. Zeg maar de "je echte leeftijd score" holde achteruit. Zienderoge.

Nabijna 100 dagen droog ben ik gistereravond totaal uit de bocht geschoten omdat ik een flesje witte wijn tijdens het fietsen (de gebruikelijke beeldspraak hier) in mijn giechel aan het werken was, nou ja resultaat bekend.

Nét niet de 100 droge dagen gehaald. Jammer hoor. Maar ook niet echt. Want ik ga gewoon weer door. Met 1 of 100 min 1, dat zie ik nog wel.

fijn dat er bij bent gekomen, ik hoop dat jij dat ook vindt, hoor graag weer van je.

welterusten (wie nou nog niet slaapt.....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...