Spring naar bijdragen

zaterdag 4 februari 2006

Houtje

Aanbevolen berichten

Jullie hebben natuurlijk aan MIJ, de meest wanpresterende mislukte peddelaar van vandaag, de, snik, straftaak om een nieuwe draad te openen opgelegd.

Plus 300 uur gedwongen arbeid in een ravijn bij een of andere half-afgestorven stam in het verre Verweggistan, om 100 dorpsgenoten binnen een week aan een nieuw huis te helpen, te alfabetiseren, enz. enz. enz.

Nou ja hoe het is zo gekomen is doet er niet (meer) toe. Het verhaal is simpel ik liep in een winkel heb een fles wijn gekocht en thuis opengemaakt de rest laat zich raden.

Inderdaad geen weerstand weer (vrijdagmiddag 1600 uur) wegens misschien wel een overmaat aan stress, spanning, slaapgebrek, verplegende taken, en andere zaken waarover ik niet kan uitweiden.

Maar goed, inmiddels ben ik weer op dag 1 vandaag, dus ik ga straks rustig eens kijken wie wij in de achterhoede opnieuw wil aanslingeren en motiveren. Het heeft wel weer iets, zo'n eerste dag..... (ahum shit wat baal ik ervan).

Blekkie, gaan we effe spacen? Ik ben het wel zat hiero op deze aardklomp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen zal ik weinig online zijn wand ben de heele dag druk en safonds nog een feest an mijn ex baas zal niet mee vallen wand het feest word in de kroeg gegeven maar ik heb leidi en heb met haar de afspraak gemaakt dat dat ik niet zal drinken ik hou het lekker bij de fris en leidi ook natuurlijk wand ik mag vanaf gisteren niet meer rijden dus leidi mag mij lekker naar huis brengen in haar nieuwe auto
heb vandaag nog wel even kunnen lachen hoe ze zat te stuntelen mijn auto is grooter dan die van haar
dus was nog wel even wennen voor haar en ze klaagt nu al om de kolk in de tank ja americanen zuipen nu eenmaal mag ze blij zijn dat er ook nog lpg in licht

groetjes rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vind ik ook vet gaaf.....geef ff een seintje ik hijs me in mijn pak hier en daar een blauwe plek van het ravijn, tjonge tjonge. Okee, let's go!!!!!!!!! O Rob vergeet je netje niet voor maansteentjes voor al onze forumfrienden en friendinnen en een heeeeeeele grote voor Leidi (die kan ze dan in de gorgelende benzinetank leggen dan gaat het minder hard).....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen spaceteam!

Zijn jullie weer veilig teruggekeerd naar moeder Aarde? Goede vangst daarboven -buiten?
Houtje veel steentjes meegenomen om je te beschermen tegen bananenschillen?
Vind je het wel fijn om weer bij 1 te beginnen? En dan echt helemaal totally dry?
Laat maar weten als je zover bent.
Kan me wel voorstellen dat "het ook iets heeft": lekker met een schone lei beginnen.
Nou meis, hoop dat je lekker geslapen hebt en niet truttig of schuldig voelen hoor, lekker doesje nemen, de lei goed schoonboenen en gaan met die banaan! (Uitkijken waar je de schil gooit!)

liefs,
Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste, Oma Knotje gelefeliciteerd! Wat heerlijk dat ze er nu eindelijk is. En herken je haar al? Ik heb dat wel eens met baby's, dan denk ik; zo, dus daarom moesten we zo lang wachten totdat jij er weer was. Grappig.

Geniet van de Bo Baby, en tot horens,
liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Houten,
jee meid, dat was een goed verzonnen actie om je 100 dagen feest niet mee te hoeven vieren. Ik vind het rot voor je maar wat je al schrijft, de spanning, al die verwachtingen die we van je hebben. Is ook wel veel voor 1 mens. En nou ga je weer lekker op dag 1 beginnen. En dat vergeten we gewoon als je dat liever hebt zodat je de volgende keer je 100ste dag ook haalt.

Ik haal de balonnen weer naar beneden, de spietsj blijft liggen en er is niks aan de hand. Ik mag die Japanners wel, gewoon net doen of er niks aan de hand is.

Ben je de kater weer te boven?
En hoe gaat het met Keelonsteking en Oorontsteking? En al jouw olifanten taken?
Take care liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jonge jeonge, kan wel merken dat ik lang niet op het forum geweest ben.
Wat is er veel gebeurd!! Gerda (oma knotje) gefeliciteerd meid, wat een leuke naam Bo /Eline is het nu alleen Bo of echt aan één stuk Bo Eline?
Houten wat jammer wat er gebeurd is maar hé we gaan gewoon door toch?
We hebben allemal onze zwakke momenten wel een keer, vroeger dronken we gewoon door maar nu zijn we ons meer bewust met waar we mee bezig zijn vind ik tenminste.

Je moet die dag maar gewoon achter je laten, niet vergeten maar gewoon achter je laten!

Kop der veur!!!!!
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi,
ik zie allemaal "ingelogde" maar niemand die iets zegt. Wat een stilte. M'n kat loopt om me heen te draaien en te krijsen en wil blijkbaar naar bed maar ik niet. Irritant. Voel me dan toch "schuldig". Ach ach, hoe kom ik toch aan zo'n gevoelig zieltje. Maar ze heeft vandaag genoeg in bed gelegen (en ik dus ook). Toch is voor de "rust" en kat erg goed. Zij kan zich geheel overgeven aan wat geaai en gedoe, kruipt wat rond en met een diepe zucht gaat ze voor de volgende 18 slaap. Heerlijk toch. Mijn hele huis is haar "bed" want overal waar ze graag ligt leg ik een dekentje of kussentje neer. Hoe zo verwend. En je dan toch schuldig voelen als ik niet direct op haar eisen of wensen inga.

nou ja, kat is kat en ik ben ik.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal vanavond was het een rot avond ik ben samen met rob naar de verjaardag van zijn baas geweest hij heeft mij nog zo belooft om niet te drinken maar toen hij daar was had hij weinig aandacht voor mij hij is bij zijn collega's gaan staan en daar bleef hij ook bij staan oké is was ook wel druk in gesprek ineens viel mijn oog op zijn hand en wat zag ik ja hoor een glas bier toen ik de barvrouw vroeg hoe veel hij er al had gehad zij ze mij dat hij vanaf binnenkomst al was begonnen met drinken toen ben ik naar hem toe gelopen om te vragen wat hier de bedoeling van was kon aan zijn manier van reageren al merken dat hij er al genoeg ophad maar de reactie van zijn collega's vond ik wel heel absurd kom op laat hem toch drinken neem er zelf ook een paar
verder kwam er bij hem geen woord uit ik heb toen mijn jas gepakt en ben gegaan ik denk niet eens dat hij het in de gaten heeft gehad dat ik weg ben gegaan hij zoekt het zich maar uit hoe hij thuis komt ik haal hem in ieder geval niet op en morgen kan hij uitleggen waarom hij toch de fout is in gegaan
aan de ene kant hoop ik dat hij morgen nog opgenomen kan worden wand dit is echt niets
ondanks de afspraak en de belofte toch de fout in gaan kan er met mijn hoofd niet bij wie weet verspil ik wel mijn moeite en is hij gewoon niet te helpen
groeten leidi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, hier tante Til met de dagsluiting.
Houtje..., ik vind dat je te streng voor jezelf bent.
tegen iedereen zeggen dat als je op dieet bent je nou eenmaal wel eens snoept maar zelf in dat ravijn gaan liggen met taakstraffen en weer beginnen bij dag 1.
Lief Houtje...,
écht je maakt hier een foutje !
(en níet bedankt)

Emma, wat was je vandaag weer leuk om te lezen. Bij jou vinden we alles.
Ernst en luim, een lach en een traan.

Katrien, ik vind je laatste berichtje leuk. Vooral omdat je dit niet in telegramstijl hebt geschreven.

Verder iedereen een zo goed mogelijk weekend, of restant er van.
Pietje Puk..., alles goed daar in den vreemde?
Blekkie, Leidi, Erica, Willem van harte welkom en ook Cheryl. Gerda, alles goed met het nieuwe meisje?
Jannetje, ik vind het leuk je te lezen. Nou gewoon iedereen, hé Piggelmee?
Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach ach Leidi. Wat ellendig. Maar je hebt goed gehandeld. Laat het hem maar even zelf oplossen! Maar waarschijnlijk zit je nu wel te piekeren over hem.

Ik weet niet of Rob "niet te helpen is". In de loop van de maanden dat hij hier op het forum schrijft is hij mijn inziens zo aan het veranderen. Wil hij zoooo graag. Maar is het ook zooooo moeilijk voor hem. En voor jou ook.

En Rob, als je dit morgen leest, ik vind je niet aardig. Je had het Leidi belooft en ze was ook nog bij je! Wat wil je nog meer?

Misschien moet Houten maar weer even met hem ruimtereizen en moet jij gewoon je mandje in en lekker slapen of nog even mee praten met de "meisjes en mannen" van het forum. Misschien heeft iemand anders nog iets te zeggen wat je kan helpen.

Ik denk aan je.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Leidi,
Ik kan me voorstellen dat je zo reageert. En je hebt ook gelijk. Daar mag je Rob ook op aanspreken, waarschijnlijk heeft hij morgen vreselijke spijt. Jij verdient dit niet; je steunt hem zo geweldig. Rob mag best weten, dat je dit niet hoeft te nemen. Hij zal het morgen wel lezen hier, de sufferd. En ik hoop dat hij snel wordt opgenomen. Maar laat hem nou niet vallen, geef hem een kans. Maar je mag hem wel laten weten, dat je dit niet leuk vindt! En goed ook!
Groetjes, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och lieve Leidi,
Wat rot nou toch weer!
Ik sluit me volledig aan bij Emma's woorden.
Ik kan me je boosheid en je teleurstelling heel goed voorstellen.
Leidi, je laat hem niet los hé?
De Sufferd! Wanneer wordt ie nou eens volwassen?
Sterkte meisje!
Een arm om je heen van Mathilde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zo Leidi dat is niet mis. Ten eerste een teleurstelling in Rob "hij had het zo beloofd" zeg je. Maar anderzijds heeft hij veel voor zijn kiezen, rijbewijs kwijt, dat soort dingen, misschien zijn zijn collega's wel plagend geweest en dacht hij zoiets van "kan het mij ook bommen het maakt toch allemaal niets meer uit...."

Maar........ is dat diezelfde baas die begrip voor hem had dat hij niet meer kon en mocht werken? En de collega's die Rob had verteld waarom hij op zijn verjaardag alleen Spa Rood ging schenken?

FIJNE COLLEGA'S DAN DAAR HOEF JE NIET BLIJ MEE TE ZIJN.

Waren ze allemaal al zo ver heen dan dat niet één iemand zich herinnerde wat het probleem was met onze Rob?

En toen moest jij naar huis in het benzine-slurp-monster? Meid meid wat zal je je rot gevoeld hebben.
Ik zou zeggen huil maar eens flink uit en vertel maar precies (morgen of overmorgen) wat jullie samen hebben gedaan om hem te helpen en hoeveel energie jij erin hebt zitten. Als die dan onverschillig reageert, houd er dan rekening mee dat hij "dichtklapt" en bel de dokter, desnoods een crisis-opname. Want zoveel alcohol ineens met zo'n slecht eigen-waarde-gevoel is erg gevaarlijk voor iemand met zoveel problemen.

Ik wens je sterkte enne..... morgen een kaarsje voor jullie aan. Laat je nog van je horen?

O helemaal vergeten, ook wel weer superknap van je vrouwtje dat je dat allemaal hier vertelt !!!! Complimenten voor jou.

Als jullie hier samen uitkomen worden jullie sterker, en anders moet je hem misschien toch een tijdje "loslaten" je bent niet zijn moeder, en jij hebt dan ook niet verdiend om die rol te spelen. Dus kop op en rustig afwachten even. Maar niet accepteren hoor, dit kan niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...