Gast Admin Geplaatst 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2006 Zichtbaar profielBij sommige deelnemers aan het forum is het profiel zichtbaar. Tijdens de aanmelding heeft men het vakje 'Profiel zichtbaar' aangevinkt. Het blijkt dat deze niet door de gebruikers zelf kan worden veranderd. Als je je profiel niet meer zichtbaar wilt hebben kun je het beste even een mailtje sturen naar info@alcoholdebaas.nl. De moderator zorgt er dan voor dat je profiel onzichtbaar wordt.De moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2006 wanneer wordt mijn profiel onzichtbaar? heb vanmiddag hierom gevraagderica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piggelmee Geplaatst 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2006 Beste Moderator,Hoe kan ik de berichten van mijn privé box opslaan? Hij zit vol en ik wil ze niet verwijderen!Gaarne advies,groet, Piggelmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2006 Lieve Piggelmee,Heb je een privé-bericht dat je graag wilt bewaren - we gaan nu even door naar de gevorderde computerkunde - maar een nuchter hoofd moet je dat makkelijk aankunnen, doe je het volgende. Vóór je het bericht wist, dit even doorlezen.....In een Windows-achtig bestand kun je altijd tekst selecteren met bewerken, kopiëren, en deze tekst op een andere plek weer plakken om te bewaren. De knoppen in de menubalk (BESTAND, BEELD, BEWERKEN, enz.) heb je hier niet tot je beschikking, dat zie je vanzelf hè. Je kunt wel een bericht op een ándere plek op je pc bewaren, door de betreffende tekst van het bericht met je muis te selecteren "blauw maken" snap je dat? Dan, grote truc, ga je deze geselecteerde tekst kopiëren, dat kan op twee manieren (wat je gewend bent). Eerst selecteren dus, daarna druk je op de CTRL-knop links onder op je toetsenbord en tegelijk op de "C" (dat heet CTRL + C) en wordt het bericht in je klembord (een soort onzichtbare postduif) bewaard. Je pc kan twee dingen tegelijk: dus open een bestand in je tekstverwerker, klik met je muis (links) op de plaats waar je de tekst wilt invoegen en druk weer op CTRL maar dan met V tegelijk. De postduif spuugt nu de betreffende tekst uit in je nieuwe document. Denk er goed aan, dat je het bestand in je tekstverwerker een naam geeft en het opslaat, en dan sluit je de tekstverwerker, je ziet de site van Tactus met je privé-berichten weer verschijnen, en je kunt de betreffende berichten verwijderen. Ik bewaar zo een aantal teksten die me erg geholpen helpen om altijd te kunnen raadplegen.Succes !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piggelmee Geplaatst 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2006 Lieve Houten,Wat ben je toch een schát!Dankjewel.P'mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2006 Lieve Piggelmevrouw,Uw woorden doen mij errug goed. Maar nog belangrijker: is het gelukt? Ik heb u ook een privé bericht doen toekomen in uw Keulsche Pot. Heeft de postduif u bereikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2006 Een handige tip, bedankt Houten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten