erica Geplaatst 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2006 Nou hier is ie dan mijn dagboekdraadje. Ik zal even over gister vertellen hoe het gegaan is met al mijn vrijwillige dingelingeltjes. (dit is gewoon een eigen bedacht woord hoor Emma)Gistermiddag dus naar school, op de fiets in de regen bah dat kl.ten weer ook hier in Nederland.Om kwart voor twaalf begonnen met de tafels dekken voor de kids. Om twaalf ging de deur met grof geweld open en kwamen de eerste binnen gestormd. Er waren in totaal 21 kinderen en 4 volwassenen dus 5 per volwassenen is nog te overzien.Na het eten tanden poetsen en toen eindelijk spelen, hier had ik me al enorm op verheugd!Ik ben met 4 meiden aan het tekenen geslagen en ik was helemaal in mijn element want tekenen vind ik echt leuk om te doen en dan vooral bloemen. Ik moest dan ook voor bijna alle kinderen een bloem tekenen die zij dan zelf gingen inkleuren.Dus om kort te zijn die middag was erg gezellig, ik voelde me eindelijk weer eens een stuk van de samenleving of hoe je dat ook mag zeggen.'s Avonds nog van 7 tot 10 naar het Rode Kruis geweest waar ik ook vrijwilliger van ben geworden, en gistermiddag heb ik een afspraak gemaakt voor volgende week om bij de bejaarde vrouwen gezellig samen te gaan breien of ander handwerkjes.Als ik dit allemaal terug lees denk ik van Oeff wordt wel erg druk! Maar aan de andere kant: HET HOUDT JE VAN DE STRAAT!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2006 Ja Ericathans geveld door keelontsteking (dank Dochter, dank Zoon) weet ik hoeveel tevredenheid dit geeft. Kom er op terug als hoofd niet bonkende disco met honderd kabouters met hamers heeft ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 8 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2006 Er mag van mij best gereageerd worden hoor, eigenlijk wel graag. Vindt het wel leuk om te horen(lezen) wat anderen ervan vinden dus ga jullie gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten