Spring naar bijdragen

Erica


erica

Aanbevolen berichten

Heb weinig te melden, behalve dan dat ik me beroerd voel. Griep heeft me in zijn/haar greep, lang geleden dat ik ziek ben geweest ik denk dat dit komt doordat ik nu met veel mensen en vooral kinderen (school) in aanraking ben geweest en het heerst.
Heb nu veel zin om pilletjes te slikken en dan vooral sterke pijstillers die je ook nog lekker verdoven maar nee dat doen we dus mooi niet! Heb ik trouwens ook niet in huis en ga ook echt niet op pad om ze op de iligale manier te kopen.

Nou ik ga ff lekker op de bank liggen met m'n hond en de twee poezen en doe niks meer! Lekker hangen Yeah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ellendig he dat er zo weinig aan te doen is. Ik hoor wel (ik ben nog griep vrij) dat citrosan e.d. wel prettig is. En natuurlijk kippesoep. Helpt overal voor. Slaap, heel veel slaap. Uitzweten. Iemand zien te vinden die je bed voor je verschoont en je was meeneemt. Elke dag een schoon slaap shirt aan. Douchen (maar niet als je alleen bent want de kans op flauwvallen is er). Kletsjes met thee en een dierbare. Heel veel thee zo wie zo. Heel maar dan ook heel veel drinken (water, thee en vruchtensap, nee meisjes, niet van de alcaholica). Nog eens een paracetamol. Overdag iets om de hoest "los te maken" Fluimicil ofzo.
's nachts iets voor de demp, codeine etc. En wachten, afwachten. Ik zei wel eens "als je "oorlog en Vrede"uithebt dan ben je weer oke. Zo'n saai boek duurt ook zolang maar als je de moed op kan brengen het te lezen gaat het stukken beter met je.

Sterkte allemaal, ik zou best lakens willen verschonen en piejama's wassen en kippesoep bereiden. Doe dat in gedachten.

Liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hai zieke der zieken!

Ik was een week beroerd, echt thuis van school (ik geef ook les) bijna 40 graden koorts, o ja! dat voelt raar! Klam en nat in bed, man moest echt het matras omdraaien die nacht, precies een week en...ziedaar! Kiplekker weer!
Een positief berichtje voor de zieken op dit forum: als je dan weer beter bent dan VOEL je je GOED joh!
Helemaal blij dat je niet meer snottert en weer energie hebt....na regen komt dus ECHT zonneschijn!
Beterschap!
Floortje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citrosannen jongens, en paracetamol voor de pijn in hoofd, keel en lijf. En verder liggen. Lees veel, zorg dat je bed regelmatig verschoont wordt. Drink je te pletter aan water, vruchtensap en thee. Zorg voor schone slaapshirts en als het echt niet meer gaat schreeuw het hieruit op het forum. Dan kom ik voor je zorgen.

Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...