Spring naar bijdragen

maandag 12 februari


hermiena

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal,

Ja jullie zullen wel denken dat ik in de nachtdienst zit maar nee hoor, ik ben de hele nacht al op.
Was vanavond thuis en toen werd ik door mijn zwager gebeld of ik wist waar zijn vrouw was. ( mijn vriendin) Ze was niet bij mij dus ik had geen idee waar ze zou kunnen zijn. Ik wist dat ze om half 10 nog in het cafe was maar volgens hem was ze daar niet meer. Dus ik mijn vriendin ( schoonzus) gebeld en toen zei ze dat ze in een ander cafe zat maar haar man geloofde dat niet en vroeg of ik haar op wou halen. Dus ik naar dat cafe toe en daar was ze inderdaad. En toen heb ik haar meegenomen naar haar huis, bleek dat de hele familie daar zat te wachten. Haar ouders waren er, en haar zus, ik en mijn man.
We hebben de hele nacht zitten praten praten en nog eens praten. Ze hebben namelijk 3 kleine kinderen en de situatie liep daar helemaal uit de hand. Zij elke avond in de kroeg en hij thuis hartstikke dronken. Gelukkig gaat het nu weer wat beter en gaan ze morgen eindelijk naar het maatschappelijk werk. Hoop dat hun huwelijk nog te redden is!!
Pft zit er behoorlijk van in de stress en ik had vanavond al zo'n zin in drinken. Maar goed, mijn man moet er over een uurtje al weer uit en hij ligt net in bed. Heb beloofd dat ik wakker zou blijven om hem om half 6 te roepen want hij is bang dat ie zich gaat verslapen. En ik ben toch vrij vandaag dus ik kan later nog wel gaan slapen. Zit me zelf hier dus een beetje wakker te houden en jullie te vermoeien met mijn sores. Sorry hoor.

Ondanks alle ellende en de mega trek heb ik niet gedronken en daar ben ik heel blij om!! Sta trouwens wel stijf van de koffie!!! Maar goed dat is beter dan drank.

Vind het wel een beproeving hoor om nu niet te drinken maar goed ik heb het weer gered. Het is wel wennen voor me om nu op een andere manier met problemen om te gaan. Maar ik heb natuurlijk een heel goed voorbeeld aan mijn zwager en schoonzus van hoe het niet moet!! Ik zie bij hun ook duidelijk wat alcohol allemaal aanricht dus eigenlijk ben ik blij dat ik er van af ben. Ik hoop dat zij ook in zien dat ze een heel groot probleem hebben en dat ze de drank beter kunnen laten staan.

Nou mijn ogen vallen hier bijna dicht dus ik ga nog maar even de was weg strijken. Dan heb ik dat mooi klaar en kan ik ook makkelijker wakker blijven.

Fijne dag allemaal,

Groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal ik wou jullie gisteren al op de hoogte brengen maar vreemd genoeg kon hij de site niet vinden maar het bleek gewoon aan mijn pc te liggen
met rob gaat het goed heeft het er wel erg zwaar mee maar hij gaat het reden zegt hij hij zag er wel erg vermoeid uit en was af gevallen maar verder ging het goed met hem donderdag gaat hij weer naar huis en gaat dan begeleid worden om kans op terug val te verkleinen
hij was erg blij om mij weer te zien heb hem ook verteld dat we gewoon lekker verder gaan
ik kon zien dat dat hem erg goed deed maar heb hem ook verteld dat dit ook in overleg was gegaan met de grift hij was wel een beetje boos op de grift maar toen ik het hem had uit gelegd zag hij het nut er ook wel weer van in hij zij zelf ook al ik moest gewoon wakker geschud worden en dat is nu echt gelukt
en verder ondanks hij het zwaar heeft hoopt hij snel bij tactus te kunnen beginnen zo dat hij verder kan
dus hij is lekker op de goede weg en ik blijf hem steunen om op de weg te blijven
verder moest ik iedereen de groeten doen namens rob
groetjes leidi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hermiena,

goh wat een toestanden bij jullie maar erg goed dat je niet gedronken hebt.
Wat je al zei, je hebt het voorbeeld voor je hoe het niet moet. Ben je al weer wakker trouwens? Wat een nachtbraker ben je ook.
Ik heb dat ook met stress hoor, dan heb ik zo'n zin om een borrel te pakken, want dan heb ik het idee dat dat het enige is waar ik me mee ontspannen kan.
Dat is natuurlijk niet zo maar ja, vind maar eens een andere manier, ik heb hem nog niet gevonden.

Emma, gaat het alweer een beetje met je? Ik heb het gevoel dat ik je een beetje verwaarloost heb en dat heb ik met meer mensen hier.
Maar het ging allemaal niet zo lekker hier en dan denk je toch het meest aan jezelf.
Ik heb dus ook niet veel geschreven op het forum de laatste dagen.

Leidi, je bent een kei, meer kan ik er ook niet over zeggen, dit is wat ik tegen je zeggen wil.

Liefs Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Gerda, je verwaarloost niemand, maar ik mis je wel op het forum. Hier gaat het wel goed. Voel me wel oke, fysiek gaat het wat beter, heb eindelijk iets tegen de pijn in m'n botten en gewrichten dat werkt. In de bijsluiter te lezen iets wat niet zulke prettige bijwerkingen heeft maar ik mag er 1 per dag en ik red het meestel wel een dag of 3 of 4 op 1 pil. Dus dat ik gunstig. Geeft me ook weer een stuk meer vrijheid.

En jij? Begrijp dat het niet zo lekker loopt bij je. Naar joh. Begrijp ook wel dat je niet alles kan delen op zo'n forum. Maar ik denk wel veel aan je.

Houtje, ik mis je vre-se-lijk. Moet ik misschien niet zeggen want dan krijg je weer schuldgevoel enzo maar je houd de boel hier wel aan de gang en je dagelijkse (liefst meerdaagse) postings zijn toch wel een glansje in m'n leven. Maak me ook een beetje boel zorgen om je. Maar goed, gelijk weet ik ook wel dat je niet in 7 sloten tegelijk loopt.

Leidi, fijn dat het goed is met Rob, ik mis zijn verhalen ook. Maar zo fijn dat jij ons op de hoogte houd.


Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Emma,
Wat lees ik je graag en wat ben je toch een Lieverd.
Het aardigst vind ik dit soort filosofische overdenkingen.
Ik ga daar helemaal en heerlijk in mee en dan ga jij het allemaal weer nuchter relativeren en komt je bescheidenheid weer boven drijven.
Prachtmens ben je!

Tja, Houten...,
ze wil waarschijnlijk even met rust gelaten worden maar volgens mij loopt ze ook met het grootste gemak wél in zeven sloten tegelijk, of in acht als dat zo uitkomt.
We missen trouwens wel meer mensen op dit moment. Dat hou je toch, denk ik op een forum als dit.
Fijn dat het bij Leidi en Rob goed gaat.

Ik laat het hier even bij want de zuurkool is gaar.
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tante Til,
wat gezellig. Doet me goed. Fijn dat iemand m'n filosofische beschouwingen op prijs stelt. Ach ja die bescheidenheid is er ook met de paplepel ingegoten. En nu? Zitten mn ouders te seuren (dus seuren, niet zo erg) dat dat ik zo weinig zelfvertrouwen heb en dat ik wat meer voor mezelf op moet komen en dat ik toch een geweldig mens ben.... en ga zo maar door. Lief hoor, maar had dat er ook es gezegd toen ik daar meer bevattelijk voor was. 7 of 17 of 27. Liever iets jonger.

Ja we missen Houten he, en ik ben er echt van overtuigd dat ze niet in al die sloten loopt, ze heeft het toch al zo'n 40 jaar zonder ons gered. Maar het is wel makkelijker een handje die je helpt.

Groet de zuurkool,
liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Hermiena, jeetje, jij maakt wel even wat mee, zeg. Maar denk ook aan jezelf, hoor. En goed, dat je in deze situatie het alcoholvrij kon houden.
Emma, ik geniet van je berichtjes, maar had vandaag geen tijd om veel te schrijven.
Houtje, gelukkig zie ik weer een normaal icoontje, of blijft die andere nog intact; ik hoop, dat je snel opknapt. En loop niet in zeven sloten tegelijk; ik weet het nooit met jou.
Leidi, fijn weer te horen hoe het is bij jullie. Je bent toch een prachtmeid, zoals je knokt met die Rob van je. Groetjes en knuffels voor jullie allebei.
Mathilde, ik maakte me ook ongerust over Houtje, maar ze heeft weer wat laten horen.
En de rest, gaat het allemaal?
Floortje, Jannetje?
Gerda heb ik langs zien komen.
Nou jongens, Fleur maakt het goed, alleen druk, druk, druk. Maar volgende week vakantie.
En ondertussen al ruim acht maanden van de blauwe knoop. Nooit gedacht, dat dat me zou lukken. En ik geloof er nog steeds in.
Trouwens, ook in jullie allemaal.
Anton, kun je nog niet eens een boom opzetten?
Groetjes en voor straks: welterusten. Alhoewel, er zitten een stel nachtbrakers hier op dit forum.
Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Emma,
Ik zit mijn oogjes open te houden; was om 6.15 uur uit bed, hele dag gewerkt en geniet nu even van de rust in huis, want iedereen is naar bed. Maar ik ga straks echt naar mijn bed. Ik heb de hele avond niets gedaan dan op de bank hangen, te moe om wat te doen. En dan leef ik evengoed 's avonds weer op. Lekker kopje venkelthee erbij, heerlijk.
Liefs, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...