Spring naar bijdragen

Valentijnsdag


fleur

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Helaas ben ik nog steeds ziek. Drama's met was- en strijkgoed, eten en huishouden na 9 dagen in bed. Geen zorgen, alcoholvrij dat wel.

Inmiddels heeft de huisarts ingegrepen en zit er schot in het snot zogezegd met fixe medicijnen, hoewel een best slaapmiddel een grocje met cognac voor mij niet zo ideaal is. Ik zie jullie vanavond okee?

Oja ik heb de keelontsteking van Zoon (die deze week ook nog jarig is en van alles verwacht ...) en de oorontsteking van Dochter (die nog steeds niet de oude is) en vanmezelf heb ik er een sausje kaakholte-ontsteking bij gedaan.


Ach ja, goed voor de lijn al dat verblijf in bed !!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha allen,
nou Houten fijn te horen dat er schot in het snot zit. het word ook wel tijd mens, duurt allemaal veels te lang zo voor je.

Ik had vandaag de vuilniszak onder m'n postbus gehangen, alle vasen (zo'n 27) gevuld met vers water, de koffie stond klaar.... en wat denken jullie? Niets, njente, nada. Zelf geen mail met een virus erin.

Ik vind het niet eerlijk meer, als single op deze wereld loop je veel mis. Moederdag, valentijn, vrij voor huwelijk, ondertrouw, schoonouders die ook nog 40 jaar getrouwd kunnen zijn, krijg je ook vrij voor, zwangerschapsverlof, ouderschapsverlof. Niet van dit al, je valt gewoon buiten de boot. En als die cadeaus die je bij al deze gelegenheden maar mist. En al die cadeaus die ik wel gekocht heb voor al deze gelegenheden. Het ergste is dan als ze naar een paar jaar weer gaan scheiden. Zonde van de centjes.

Dus ga ik morgen al die 27 vasen zelf vullen, dan zijn de bloemen weer een stuk goedkoper en misschien stuur ik mezelf nog wel een kaart.

Tot horens,
merry Valentine
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Em,
Boe ik sluit me bij jou woorden aan. Ook geen kaart, geen telefoon, niets van dat alles. Je hebt helemaal gelijk, single zijn is helemaal niet leuk. Maar tja, waar vindt je dan een leuke vent. Ben er nog niet achter.
Ik vond mezelf vanmiddag ook zielig, en heb maar voor mezelf een bloemetje gekocht. Tja je moet toch wat.
Maar je krijgt van mij in gedachten een bloemetje.
:musicnote:
Moon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief toch, ik visualiseer mezelf een enorme bos bloemen. En stuur die naar een ieder die ook geen valentijns aandacht heeft gekregen

Ik zou je wel heel dapper vinden hoor Katrien als je mee deed aan die Teleac cursus. In het kader van het grote taboe om alcohol misbruik. Maar goed, misschien kan jij het taboe doorbreken. Heb je wel eens gedacht aan de AA als je wat meer directer contact zou willen en meer stok achter de deur? Alhoewel die wel erg recht in de leer zijn.

En Dreamer, ga inernet daten en vooral vertel ons dan alles over je ervaringen. Nee, de leuke mannen zijn "op", ingepikt. Jammer he. Maar zo tegen de valentijn kan je ook genoegen nemen met een minder leuke. Ga ik volgend jaar voor.

Jongens meisje, (waar zijn toch alle jongens, Elmo, Rob, Anton, StMaarten) dat was het wel zo'n beetje he? tot horens,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal, een hele fijne valentijnsdag!!!

Zo emma, ben je al overspoelt met mooie bloemen? :musicnote: Kan dit speciale kadootje er ook nog bij?
Je hebt eigenlijk nog gelijk ook hoor met je verhaal dat als je single bent je altijd buiten de boot valt.
zie ik bij mijn broertje ook altijd. Daarom hebben wij een broertjes dag in het leven geroepen speciaal voor hem. Ik weet niet of je broers of zussen hebt maar mischien kun je ook zoiets gaan doen in jou famile voor de singles? Nou je hebt in ieder geval al wel gemerkt dat je hier niet alleen bent op het forum he? Emma, ik lees je berichtjes erg graag en ik wens je een hele fijne valentijnsdag!!!
Dikke knuffel voor jou.

Katrien, wat spannend wat je van plan bent maar ik zou er wel goed over nadenken hoor. Lijkt mij niks om met mijn alcoholprobleem op tv te komen. Ik zou dat denk ik niet durven. Maar goed, als het jou wat lijkt waarom dan niet? Als je het inderdaad maar wel goed overlegd met man en kids. Ben benieuwd wat dit wordt, succes er mee.

Lieve Houten, nog steeds ziek??? Heb met je te doen hoor!!!Gauw weer beter worden hoor en die grog zou ik maar laten staan inderdaad, hahaha. Nou ik kom je morgen nog wel even wat verse vitamientjes brengen en wat nieuw leesvoer. Dan wordt je vast snel weer de oude want zoals je leest missen we je hier behoorlijk hoor.

Gerda, zit je al weer wat beter in je vel? En hoe is het nou met Bo? Heb je nog iets gekregen van manlief voor valentijnsdag? Of doen jullie daar niet aan?

En hoe is het met Tante Til, en PM en PP en de rest? Jullie zijn zekers romantisch valentijnsdag aan het vieren??

Fleur, 8 maanden, sjonge jonge wat een tijd zeg!! Echt knap hoor en dan ook nog altijd zo vrolijk!! Je doet je naam echt eer aan hier!!

Leidi en Rob, fijn dat jullie weer samen verder gaan. Rob ik hoop dat het goed met je gaat en wens je veel sterkte met alles. En eh, je mag je handen dicht knijpen hoor met Leidi.

Nou hier gaat alles zijn gangetje. Met mijn schoonzus is het weer wat rustiger, donderdag gaan ze naar het maatschappelijk werk. Hoop dat die hen kunnen helpen.
Kreeg vandaag een mooi bos bloemen van manlief met een grote kaart waarop stond dat ie zo trots op me is omdat ik niet meer drink. Lief he? Ben er erg blij mee.
Maar goed, nu ga ik naar bed want ik heb de hele dag al mega hoofdpijn!!! Denk van de spanning van de afgelopen dagen. Soms wou ik dat ik dan even iets kon drinken om me te ontspannen. Zodat ik lichtelijk in een roesje raak en alles minder erg lijkt. Gerda, had jij dat ook niet dat het moeilijker voor je is om te ontspannen? nou ik begrijp nu wat je ermee bedoelt hoor!! Ik heb dat ook. Maar ja, ik kies er toch voor om niet te drinken want ik heb van de week heel goed gezien wat alcohol allemaal aanricht!! En dat wat ik heb gezien is niet iets wat ik voor mezelf ook wil dus ik zeg nee drank je wel!!!

Liefs Hermiena
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een opstekertje voor alle vrouwen op het forum omdat het vandaag valentijnsdag is. Lees vooral ook even de laatste regels dames!! En eh, heren, ik bedoel er niet mee te zeggen dat jullie niet goed zijn hoor!

Het scheppingsverhaal van de vrouw:

Toen God eenmaal de vrouw schiep was Hij reeds 6 dagen aan het
overwerken. Er verscheen een engel en deze zei: "Waarom spendeert u
zoveel tijd aan dit model?" En de Heer antwoordde: "Heb je al gezien
aan welke voorwaarden ze moet voldoen?

Ze moet helemaal te wassen zijn, 200 beweegbare delen hebben die
allemaal te vervangen zijn, ze moet functioneren op cola light en
kliekjes, een schoot hebben waar 4 kinderen op kunnen zitten, een kus
die alles kan genezen, van een geschaafde knie tot een gebroken hart
EN ze mag maar 1 paar handen hebben."

De engel was overweldigd door alle voorwaarden: "1 paar handen! Niet
te geloven! En dat is het standaard model? Dat is teveel werk voor 1 dag. Neem op
z'n minst morgen erbij om het af te maken."

"Maar dat gaat niet," protesteerde de Heer. "Ik ben bijna zover, ik
heb deze creatie die zo dicht bij mijn hart ligt bijna afgerond. Ze
geneest zichzelf al als ze ziek is EN werkt 18 uur op een dag."

De engel kwam dichterbij en raakte de vrouw aan. "Wat heeft U haar
zacht gemaakt Heer."

"Ze is zacht" zei de Heer, "maar ik heb haar ook heel hard gemaakt. Je
hebt geen idee wat zij kan doormaken of voor elkaar kan krijgen."

"Kan ze ook nadenken?" vroeg de engel.

De Heer antwoordde: "Ze kan niet alleen nadenken, ze is ook in staat
om zaken te beredeneren en te onderhandelen."

Toen viel de engel iets op, hij raakte de wang van de vrouw aan."Oeps,
ik geloof dat deze lekt! Ik zei toch dat u er teveel instopte."
"Dat is geen lekkage," corrigeerde de Heer "dat is een traan".

"Waar dient een traan voor?" vroeg de Engel.

De Heer zei: "De traan is haar manier om uiting te geven aan haar
vreugde, haar leed, haar pijn, haar teleurstellingen, haar liefde,
haar eenzaamheid, haar droefheid en haar trots."

De engel was onder de indruk. "U bent geniaal, Heer. U heeft aan alles
gedacht! De Vrouw is werkelijk ongelooflijk."

En dat is ze!


Vrouwen hebben krachten die mannen doen verbazen. Zij doorstaan
ontberingen en dragen lasten, maar houden vast aan geluk, liefde en
vreugde. Ze glimlachen wanneer ze willen schreeuwen. Ze zingen wanneer
ze willen huilen.
Ze huilen als ze blij zijn en lachen als ze nerveus zijn. Ze vechten voor
datgene waar ze in geloven. Verzetten zich tegen onrechtvaardigheid.
Ze accepteren geen 'nee' als ze geloven dat er een betere oplossing is.
Ze nemen minder, opdat hun familie meer heeft.
Ze begeleiden een bange vriend(in) naar de dokter. Hun liefde is onvoorwaardelijk.
Ze huilen wanneer hun kinderen zichzelf overtreffen en juichen als hun vrienden in de
prijzen vallen.
Ze zijn blij met het nieuws van een geboorte of huwelijk. Hun hart
breekt als een vriend(in) sterft. Ze betreuren het verlies van een
familielid, maar blijven sterk wanneer ze denken dat er niet genoeg kracht
over is. Ze weten dat een knuffel en een kus kan helpen een gebroken hart
te helen.
Vrouwen zijn er in alle maten, kleuren en vormen. Ze zullen rijden,
vliegen, lopen, rennen of mailen om te laten zien hoeveel ze om je geven.
Het hart van de vrouw zorgt dat de aarde draait. Zij brengen vreugde en
hoop. Zij bezitten compassie en idealen. Zij ondersteunen familie en
vrienden. Vrouwen hebben essentië om dingen te zeggen en alles te geven.

vrouwen hebben maar 1 fout:
Ze vergeten nog wel eens aan zichzelf te denken....


liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo zie je maar weer; vragen en je krijgt. mmmm niet altijd maar het heeft voor vandaag goed gewerkt. H

Anton wat bedoel je met "geen positief vooruitzicht met al uw berichtjes". Ik vind het uitermate positieve berichten! Prachtig zelfs.

En doe nou maar niet van die kuil in de tuin, gewoon lekker naar bed.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Anton,
Geen gaten graven hoor en ook niet al je berichtjes wissen. Is niet een kadootje wat ik graag zou willen voor valentijnsdag dus niet doen hoor!!
En hoezo heeft mijn berichtje er aan bijgedragen dat jij gaat buigen?En buig je dan de goede of de verkeerde kant op? Vat hem niet helemaal hoor? Maar goed, mischien ga je het me uitleggen?
Mijn berichtje was alleen maar bemoedigend bedoelt naar alle dames die weleens in een dip zitten en zeker niet neerbuigend naar mannen toe hoor. Wou dat ik ook zo'n verhaaltje voor mannen had maar helaas bezit ik die niet.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anton,
Lees je berichtje nu nog eens en het komt een beetje verwijtend over op mij hoor. En aan positieve berichten mankeert het hier echt niet hoor. Dus ik weet niet wat je probleem is maar het heeft w.s. niets met het forum en met ons te maken, lijkt mij. Maar goed, ik vind het rot voor je dat je je rot voelt maar daar kunnen wij ook niks aan doen. Ja dat kunnen we natuurlijk wel als jij ons verteld waarom je je rot voelt maar met zo'n verwijten berichtje kan ik niet veel. Dus omdat het forum voor jou geen inhoud heeft ga je maar een gat graven?? Lekker makkelijk hoor!! Waarom schrijf je dan zelf niet een berichtje met inhoud? Sorry hoor, kan hier een beetje boos om worden. Zeg dan wat je te zeggen hebt of zwijg inderdaad maar kom niet met van die verwijtende berichtjes aan, oke?

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo onze Crea Bea Hermiena komt ook hier weer verrassend uit de hoek. Meid ik ga het uitsprinten zoals de kids vroeger zeiden.

Prachtig !!!

En nou hop, jullie bedjes in en morgen al die viruele blommen watergeven. En vergeet jezelf niet als echte blom wat te geven (die kerels hebben toch géén smaak krijg je bv. 4711 terwijl je eigenlijk j'adore van Dior wil hebben en dan de héle serie graag voor in bad, crème de hele mikmak.

Welterusten, lieden van elk slag en soort (ps ik ga niet met me kop op TV, wie wel????)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel zit ik niet zo lekker in m'n vel.
Tactus is mij te optimistisch en te positief als het niet goed gaat. Misschien moet ik meer op mijn "donder" krijgen en niet steeds zoveel begrip krijgen.
Natuurlijk probeer ik het goed te doen, maar ik doe het vervolgens niet goed. Momenteel drink ik weer elke dag een fles wijn. Vervolgens voel ik me niet goed. Heel jammer.

Het reageren op mensen van het forum vind ik nog steeds heel moeilijk. Ik ben bang voor meelezers, die er niets mee te maken hebben.
Ik ben er ook bang voor om herkend te worden.
Sinds 2 jaar alweer word ik op een heel vervelende manier lastig gevallen en ik maak me er zorgen om dat die persoon ook op de hoogte is van dit forum en dat ik op die manier nog weer extra geraakt kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...