Houtje Geplaatst 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2006 Kan iemand me uitleggen wat nog waar is en wat niet, want ik voel me zwaar in de zeik genomen, de schrijfstijl van Rob vanavond herken ik in tweede instantie wel, het eerste bericht is niet door een dyslectisch iemand geschreven of ben je daar ook van afgekick Rob? Help ons uit de verwarring please. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2006 hallo allemaal allereerst wil ik even zeggen dat ik leidi heb mede gedeeld dat ze opheldering mag geven om het voor iedereen duidelijk te maaken waarom ze het heeft gedaan of ze dit ook zal doen weet ik niet wand ik krijg haar niet aan de telefoon dus het is devinietief uit tussen leidi en mij en ik ben nog niet opgenoomen geweest ik ben gewoon bij een vriend geweest om even tot me zelf te koomen en er voor te zorgen dat ik me zelf niet klem zou drinken of blowenen dat is redelijk gelukt ik heb toch nog wel uitschieters gehad maar ik ben er nu helemaal klaar mee ik ga een nieuw begin maaken en dat gaat een leven worden zonder drank drugs en gokken en daar ga ik voor mijn kontact persoon van de cursus heeft aan gebooden om kontact op te neemen met tactus om te kijken of hij het kan versnellen vandaag heb ik weer een afspraak met de grift waar ik het een en ander ook kan bespreeken jullie hooren vendaag meer groetjes rob alias *..´¯`.* BLACK DOG *.´¯`..* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten