Spring naar bijdragen

dagboek Erica donderdag 16 februari


erica

Aanbevolen berichten

Nou eindelijk voel ik me weer beter, maar heb de afgelopen dagen nogal wat problemen met dochter gehad.
Zoals ik misschien al es verteld heb heeft ze lichte ADHD en PDDnos, nou ben ik er maandag achter gekomen dat ze met een vriendig met de trein zwart naar Arnhem is gereden naar een vriendje van haar vriendin. Zij heeft het weekend bij haar vriendin geslapen en normaal moet ze elke zaterdag werken in een viskar. Belt ze mij vrijdagavond op met de mededeling dat ze door haar enkel is gegaan bij het uitstappen van de bus (sorry van de foute zinsopbouw) en met de moeder van haar vriendin naar de dienstdoende arts ging. later belt ze me en zegt dat haar enkel gekneusd is en dus niet kan werken.
Ik geloof dit natuurlijk maar ze is gewoon dus die zaterdag naar arnhem gegaan! Hier kwam ik pas maandagavond achter doordat ze op MSN (de pc staat in de huiskamer) hierover had met haar vriendin.
Ik heb haar hiermee geconfrontreerd en dit was huilen en veel geschreeuw en ze zou het nooit meer doen.

Ik was behoorlijk overstuur want dit flikt ze me zo vaak en ik trap er elke keer weer in omdat ze zo levensecht kan liegen. Ze moet van mij met haar werkgever praten en excuses aanbieden natuurlijk en ze heeft een maand huisarrest gekregen.
Ik had op dat moment wel heel veel zin in een borrel of een valiumpje maar niet gedaan gelukkig.

Nou dit was het wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Verientje,
Mijn dochter is 15 dus kan je nagaan! En puber en ook nog die pddnos.
En even over die valium, die heb ik later wel gekocht en ingenomen, het is me toch een beetje te veel geworden. Op dit moment gaat het beter tussen mijn dochter en mij na een lang en goed gesprek, maar dat doen we wel vaker en dan gaat het een tijdje goed en tot dat de volgende probleem zich voordoet. Ik ben nu al bang wat er nu weer kan gaan gebeuren. Maar ik moet maar gewoon positief blijven.

Gelukkig zijn we sinds kort bij het GGZ in behandeling of liever gezegd Marloes (mijn dochter dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Erica,
Moeilijk hoor lijkt met dat zo'n dochter in de pubertijd. Maar aan de andere kant, ik heb zo wat nichtjes is het ook wel weer heerlijk. Maar met zo'n stoornis moeten omgaan is niet niks.

Waarom vraag je aan je huisarts niet eens wat kalmerends ofzo. Kan je meteen even vertellen dat het soms toch best lastig is. Misschien heeft zij/hij nog wel meer tips voor je. Of heb je voldoende aan het GGZ.

In iedergeval heel veel succes en ik vind het wel een goeie dat dagboek van je.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...