Spring naar bijdragen

vrijdag de zeventiende februari


Houtje

Aanbevolen berichten

Zo, een prikkelend begin:

Wie heeft vanavond Netwerk gezien met die reportage over relatief jonge mensen 42-53 jaar die door Korsakov (veroorzaakt door in relatief korte tijd erg veel te drinken) hersenschade hebben en ongeveer niets meer kunnen onthouden, doen, ????? Zijn jullie je ook zo te pletter geschrokken? Dat je denkt dat had ik over 10 jaar ook kunnen zijn?

En onze jeugd, die in caravans gaat "indrinken" en dan "echt drinken" en dan praten we over 30-40-50 biertjes op een avond...... dat zijn de toekomstige patiënten. Nou ik ben weer gemotiveerd.

Voor wie het gemist heeft en breedband heeft kijk een op www.uitzendinggemist.nl daar kun je het terugzien (samen met de fatale klap van onze schaatsers in Turijn), toch wel handig die Olympische Spelen als je ziek bent....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal
allereerst wil ik even zeggen dat ik leidi heb mede gedeeld dat ze opheldering mag geven om het voor iedereen duidelijk te maaken waarom ze het heeft gedaan of ze dit ook zal doen weet ik niet wand ik krijg haar niet aan de telefoon
dus het is devinietief uit tussen leidi en mij en ik ben nog niet opgenoomen geweest
ik ben gewoon bij een vriend geweest om even tot me zelf te koomen en er voor te zorgen dat ik me zelf niet klem zou drinken of blowenen dat is redelijk gelukt ik heb toch nog wel uitschieters gehad maar ik ben er nu helemaal klaar mee ik ga een nieuw begin maaken en dat gaat een leven worden zonder drank drugs en gokken en daar ga ik voor
mijn kontact persoon van de cursus heeft aan gebooden om kontact op te neemen met tactus om te kijken of hij het kan versnellen vandaag heb ik weer een afspraak met de grift waar ik het een en ander ook kan bespreeken jullie hooren vendaag meer

groetjes rob alias *..´¯`.* BLACK DOG *.´¯`..*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rob en Houtje,

Als jullie nog de ruimte ingaan, neem wat maanzand voor me mee, slaap ik misschien 's vroeg.
Ben ook ziek geweest, buikgriep o.i.d., in ieder geval zwak ziek en misselijk.
Ga nu maar in de (lappen)mand en wacht tot jullie komen strooien!
Doe een sjaal om en 'n muts op hè en wanten aan!

goedenacht allen en tot morgen.

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Piggelmee,
Mathilde is thuis en het gaat goed met haar. Even niet gelet op dit vroege tijdstip.
Mijn dorpskerkklokje bimbamt 5. De krantenman zijn remmen piepen nu voor mijn deur en mijn krantje valt straks /nu op mijn mat.
Pig, ik heb heimwee naar hoe het hier een tijdje geleden op het forum was.
Heftig was het, heel heftig maar ook veel, heel veel humor.
Ik wil weer in de pedalen . Helemaal naar Frankrijk. Desnoods naar een afbrokkelend huis/pot/kasteel.
Gaat het goed met je?
Met Mathilde gaat het goed, blijft het ook maar goed gaan.
Tante is zelf verbaasd.
Nou, Mathilde gaat nog even slapen. Heeft haar zoon een paar dagen onder haar pannen.
Compleet met 2 poezen en meer dan 2 problemen maar ook compleet met veel levensgenieten.
Mathilde is een rijk mens.

Ik wil nog wel even op dit Piggelmeebericht kwijt dat ik zo blij ben met Emma.
En met Houten en met Anton en met Jannetje en met Katrien en met Fleur en ik weet niet zo goed met Rob en Leidi, ben wel blij maar wat een verwarring voor jou Rob! Je hebt de steun nu zo hard nodig manneke, en... met Pietje Puk en ook weer met Toni ,en met Erica en met Floortje en met Moon en met Dreamer ( hé Dreamer...)en met Oma Knotje en ..., met Frank en St. Maarten, onze onvolprezen Hermientje, (groeten aan de Gyn, ik ben blij voor je) en Verientje.
Wens een ieder een fijne vrij-dag.
Groetje,
Mathilde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi,
ik had vandaag een leuke dag alhoewel ik wel wat treurig begon met al die berichten van gisteren. Ik ga er maar niet teveel aandacht aan geven. Woorden kunnen wel eens voor wat misverstanden zorgen.

Tante Til, heb je een anti allergeen nu de poezen er weer zijn? Ook al is het maar een paar dagen, ik wens je niet weer al die pijn en jeuk toe. Is ook gewoon bij de drogist te koop.

Ik vind het altijd zo fijn om te horen hoe jij het "reddert" met je zoon. Dan is hij weer een paar dagen op zichzelf, dan weer opgenomen, dan mag hij weer bij jou zijn. Mens mens, als al die knullen zo'n moeder hadden was er een stuk minder verdriet. (ik zeg even knullen omdat schizofrenie toch meer bij jongens voorkomt als bij meisjes toch? Of zit ik helemaal fout).

Rob, sterkte ik denk aan je en hoop dat het allemaal wat minder zwaar voor je gaat worden.

Groet Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...