Spring naar bijdragen

16 februari


hermiena

Aanbevolen berichten

Katrien,

Dat ben ik niet helemaal met je eens hoor. Dreamer legt de bal op de stip en verwijt ons het probleem.
Ja wie de bal kaatst kan hem terug verwachten he? Vind dat dreamer het probleem bij haar zelf moet houden en in haar 2e reactie deed ze dat ook en dan is het ook veel beter te begrijpen.

Groetjes Hermien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ook ik wil graag reageren:

Het heeft bij mij even geduurd voordat ik me wat meer thuis voelde op het forum. Daardoor soms nare berichtjes geplaatst en later weer gewist.
Af en toe had ik vast wel een beetje gelijk en af en toe gedroeg ik me als een verwend kind.

We zijn allemaal mensen met problemen, de één meer dan de ander. Maar soms/regelmatig hebben we het heel moeilijk met ons zelf en reageren daardoor kribbig en/of onbegrepen op elkaar.

Na één van mijn laatste berichtjes heb ik gemerkt dat ik heel lief wordt gesteund door iedereen, ondanks dat ik weinig tijd heb om op mensen persoonlijk te reageren.
Die berichtjes doen mij goed. Ik vind het dan steeds jammer dat ik zelf zo weinig gelegenheid om te reageren.
Daar leg ik me nu maar bij neer.

De laatste berichtjes van div. forummensen hebben mij in ieder geval goed gedaan.

Als er minder op mij wordt gereageerd, ligt dat in eerste instantie aan mezelf. Als ik niet veel reageer, mag ik ook niet veel terugverwachten.
Als de onderwerpen mij niet interesseren, hoef ik er niets mee te doen. Als ik wat anders wil, moet ik zelf maar een discussie opwerpen.

Als ik wel negatief reageer, bedenk dan maar dat ik op dat moment vast niet lekker in m'n vel zat. De volgende dag heb ik dan al spijt van mijn reactie en moet ik moeite doen om het maar niet te wissen.

Kortom, niemand verplicht mij om op dit forum aanwezig te zijn, ik zal het nemen zoals het is. Soms teleurstellend, maar meestal heel liefdevol.
Soms interessante discussies, soms net een theekransje.
Het begint voor mij wel z'n charme te krijgen.

Een heel fijn en alcoholloos weekend allemaal.

Veel liefs allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...