verientje Geplaatst 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2006 Kan iemand me wegwijs maken? Misschien hele domme vraag maar als ik wil reageren op een bericht staat onderaan: aanmelden voor de discussie en preview. Wat wil dat zeggen?Alvast bedankt, Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2006 Hai Verientje,Wat het aanmelden betekend, ik heb geen idee. Heb voor de grap het eens een keer aangevinkt en dan zie ik wel wat er gebeurt.Als je op priview klikt:huh:dan zie je je bericht verschijnen zoals het uiteindelijk op het forum komt te staan. Dat is bevoorbeeld handig als je wilt zien hoe je bericht er uit ziet met :)emoticons.Nou hoop dat je hier wat aan hebt.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 21 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2006 Hoi Hermiena,:heart:Bedankt voor je antwoord. Dan zal ik er meteen maar een emoticontje of twee ingooien.Trouwens knap dat je het zo goed volhoud met drinken èn roken! Goed hoor!!Groetjes, Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten