hermiena Geplaatst 20 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2006 Hey hallo,Weer een hoop gebeurt he? Houten hoe is het nu met je? Jammer dat je je zo rot hebt gevoeld!! Hoop dat je je nu weer stukken beter voelt en je hebt al bewezen dat je alcohol de baas kunt zijn dus kun je dat nu ook weer he? Denk aan je wekkertje en aan je helpende gedachten en haal je zelf aub niet zo naar beneden. Nergens voor nodig want je bent een Toppertje met het hart op de goede plek!! Dreamer fijn dat je weer terug bent en fijn ook dat het weer goed gaat met niet drinken!!Piggelmee, hoe gaat het jou met niet roken? Gaat het nog steeds goed? Eindelijk ben ik dan ook echt gestopt en heb ik de laatste 48 uur geen trekje meer gehad. En het werkt inderdaad hetzelfde als stoppen met drinken. Het knopje moest even om maar om is hij nu en ik ben blij dat ik niet meer rook en niet meer drink!! Ik ga het volhouden hoor, ik ben erg vast besloten. Helemaal nu blijkt dat de huisarts me niet gewoon naar de gyn heeft door gestuurd maar naar een vertiliteitskliniek. Dan gaan ze dus eindelijk actie ondernemen, yes!!! Kan wel 2 maand duren voor ik aan de beurt ben maar goed dat is nog wel te overzien. En het eerste wat ze je daar vragen is: Rookt u? Drinkt u? En nu kan ik eindelijk op beide vragen heel trots nee antwoorden!! Het valt me ook reuze mee met de ontwenningsverschijnselen. Het is ook maar net wat je erbij denkt he? Als ik de hele dag denk, ojee ik mag niet roken, dan wordt ik knettergek en krijg ik mega veel zin. Met alcohol idem dito. Maar als ik denk ik wil niet roken, want roken is vies, en ongezond dan is het een stuk makkelijker om het te laten. En voor alcohol geldt dat ook. Gewoon denken, een biertje levert me niks positiefs op alleen maar narigheid. Tot nu toe voel ik me dus prima en ga ik gewoon stug door! Het is voor een goed doel niet dan?Nou ik ga even weer aan mijn werk, heb nog wel een tip om trek te omzijlen. Ren een keer de trap op en af, is meteen goed voor de lijn en de trek is gegarandeerd weg!! Fijne avond allemaalgroetjes hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 20 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2006 he ben blij dat het beter gaat met de meesten, maar waar is iedereen?Ben momenteel de enige die ingelogd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 20 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2006 o ik zie ineens dat er nog iemand is, gezellig tapas, Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2006 beetje laat hihihi, hoihoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2006 verkeerde dag Tapas het is de 21e hahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten