Spring naar bijdragen

Sunny saturday 25 februari 2006


Houtje

Aanbevolen berichten

Lieve PM

Na rijp beraad met een duur betaalde psycholoog (2 kratten ww = 24 liters x 3 = 72 euro) dat betaal ik voor 40 minuten ga ik NIET mee.

Ik wordt daar "gedoogd" dwz heb géén plaats bij de familie, mag niet naast mijn kids zitten maar moet achterin en dan moet ik in de rij mijn Ex en zijn Nieuwe Geliefde condoleren met het verlies van mijn schoonvader die ze één keer gezien heeft.

Ik houd liever (jankend) de eer aan mijzelf.
En heb de kids net keurig meegegeven, Ex heeft ze niet voorbereid maar ik wel. Moeders hè.
En toch ben ik sterker aan het worden

En niet gedronken hè gisteren een droge vrijdag en vandaag ook droog, goed hè. En hoe is het met de nicotine? Ik kan je vertellen (ik rook al jaaaaren niet meer na 1,5 pakje per dag vanaf mijn 16e) dat ik het niet mis en elke dag geniet van de schone lucht, schone kleren, geen gehoest, geen walmen, en...... het geld dat ik binnen houd !!!! Als mijn kids ergens zijn waar gerookt wordt: uitkleden, douchen en kleren in de was. Zoooooo vies. En wat vind je man? Beter dan zoenen met een asbak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lief Houtje,

Enerzijds prettig dat je er niet bij hoeft te zijn, maar ook wel heel verdrietig dat je niet bij je kids bent en geen afscheid kunt nemen van je schoonpa. Wat is het toch een kl.....situatie met al die scheidingen.
Walgelijk!
Toen mijn schoonvader overleed, zat mijn man's ex met de kinderen op de voorste bank en ik vond het eigenlijk absurd dat we niet bij elkaar zaten. Nou ja, dat is geweest.

Nou, kun jij je tenminste concentreren op het drooghouden en een beetje bijkomen. Je doet het hartstikke goed hoor en je wordt inderdaad sterker van dit soort ervaringen, maar het zijn harde lessen.

Wel, ik nog steeds rook- en drankvrij. Heerlijk schoon inderdaad, ik proef weer wat ik eet en mijn man houdt kennelijk zo veel van me dat hij nooit heeft geklaagd over mijn asbakkenlucht, maar nu dus ook niks zegt over de rozengeur! Tja, you can't have 'm all!

Hou je taai,

liefs,
Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hai hai,

Ben ik ook nog ff. Houten fijn dat je de kids wel hebt voorbereid en knap van je dat je ondanks de kl.... situatie niet bent gaan drinken. Nou hoop dat je je snel weer wat beter voelt hoor.

PM, heb jij even mazzel gehad met je man dat ie er nooit wat van gezegd heeft. hahahah,ik ben ging al helemaal zo'n anti rook miep te worden. Vind het zo vies als mijn man net gerookt heeft en hij geeft me een kus. Bah, net een asbak. hahahahaha, oh erug he? En jarenlang zelf staan paffen.
Maar goed ik mis het roken wel af en toe maar toch ben ik heel blij dat ik er nu vanaf ben. 7 dagen alweer, het gaat de goede kant op. Ben je veel gegroeit? Ik ben inmiddels door het minderen en het niet roken al 2 kilo aangekomen. Nu is dat in mijn geval ook wel wenselijk want ik woog maar 43 kilo maar toch het gaat best snel. Komt vast door al dat snoepen. Eet me klem in de lolly's. Wat heb jij als vervanging van het roken??? Ben ik wel benieuwd naar.

Nou luitjes, ik ga me gauw aankleden voor de carnaval!!! Heb er mega veel zin in. En maak je geen zorgen, ik drink geen druppel en sigaretten raak ik ook niet aan. Ik ga gewoon lekker de hele avond dansen!!!!

Fijn weekend allemaal

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...