Spring naar bijdragen

voel me een beetje alleen


erica

Aanbevolen berichten

Nou momenteel zit ik in een soort van crisis ofzoiets, de ene moment kan ik wel janken om niks en dan ben ik weer onredelijk en vervolgens voel ik me weer vrolijk. Lijk soms wel manisch of zo.Ik bel maandag voor een verwijzing naar een psychiater want ik wordt zo langzamer hand gek.
Voel me gelijk aangevallen als mijn vriend of zoon/dochter iets zeggen en ik weet het gewoon ff niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook de hele dag met gevoelige muziek te luisteren en ben zo onrustig als wat en die k.t dokter wil me niet helpen daarom eis ik maandag dat ik doorgestuurd wordt.
De ene keer wil ik weglopen van mijn gezin en mezelf dus kapot maken en dan is dat ineen keer over (na een uur ofzo) Ik wordt gek van die cahos in mijn hoofd!:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Erica,
Met wat jij in de loop van de tijd op je bordje hebt liggen vind ik dit een hele verstandige aktie van jou.
Meissie, je krijgt nou eenmaal niks kado in dit leven maar het is echt de moeite waard om soms voor je geluk te vechten.
Zettum op!
Liefs,
Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erica je bent niet alleen hoor!!
Goed van je dat je naar een psychiater wilt. Daar heb je vast heel veel aan en een schande is het niet hoor!! Sluit me aan bij tante Til, vecht voor je geluk meid!!! Je kunt het!! Veel succes en dikke knuffel.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Erica,

Ik hoop natuurlijk voor je dat je al slaapt, maar toch even een aanmoediging van mij: het hoofd gaat soms met ons aan de haal, maar er is altijd een stemmetje dat gebiedt: "RUSTIG EN KALM BLIJFT HET LICHAAM!!!!" zoals mijn vader vroeger altijd zei als er iemand in paniek raakte en bij mij hielp dat echt.
Laat je niet gek maken zeggen we dan ook wel eens. Praat erover met je psych en je zult zien dat het van lieverlee minder wordt, die chaos.

liefs van Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...