Spring naar bijdragen

een moeilijke dag


ziba

Aanbevolen berichten

hello iederen , ik heb een hele rot dag gehad en daardoor krijg ik heletijd gedachten om een verleidelijke groene blikje pakken. ik moet naar zieken huis voor onderzoek en waarscheinlijk aan mijn maag geopereerd worden maar operatie is niet zeker,ergste is dat ik komende 3-4 weken allen vloeistof moet drinken.en geen vaste eten mag hebben. ik weet niet wat ik moet doen want drinken heb ik met snoepen vervangen en nu mag ik niet drinken en ook niet vreten . wat een ellende.weet je wat ook erg is dat ik gelijk op een kleine smoestje zoek om medelijding met mezelf te krijgen en gaan drinken.ik ben zo blij dat ik in dit forum ben. jij kan zonder oordel je verhaal kwijt en er zijn ook mensen die dat begrijpen . ik denk dat vanavond wordt het extra moeilijk om niet te drinken . wens me strekte voor dit strijd. groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een rotnieuws zeg.. dat je naar het ziekenhuis moet..

en wat je verder schrijft... zo herkenbaar.. drinken vervangen door eten... en ook ik zit te tanddakken vanavond.. pfff, weet je wat, we gaan gewoon samen lopen balen, gedeelde smart is halve smart en allebei zorgen we ervoor dat we morgenochtend trots op onzelf zijn...

deal??

deall!!

help jij mij en help ik jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...