Dick Geplaatst 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 Halllo allemaal,Hoe kan ik een bijlage meesturen met mijn berichten. Vooral er nu songteksten verschijnen heb ik er wel een paar, maar geen zin om ze over te typen.Dick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 Nou Dick wij sherry-drinken huisvrouwen tiepelen heeeeeeeeeeeeeeeeel graag alles over......... na de was, het strijken en de boodschappen natuurlijk vervelen wij ons zóóóó............GEINTJEAls je de tekst niet op je pc hebt bv. in word of zo dan zoek je hem bv. op in Google bv.De Steen door o.a. Paul de Leeuw tiep je in Google: ""de steen Paul de Leeuw". Dan vind je hem, op internet, de betreffende tekst selecteren door klikken/slepen met je muis, dan kopiëren met bewerken/kopiëren, of met de rechtermuisknop en kopiëren of CTLR-C, dan staat de tekst op het Klembord (maar dat kun je niet zien dus je moet me geloven op mijn blauwe, ehhh, groene ogen.......dan ga je naar het forum (dat je eerst hebt geminimaliseerd en niet afgesloten = te veel werk), en ga je staan waar je de tekst wil invoegen en druk je op de R. muisknop klik je op Plakken of (kan ook nl) of CTRL-V.Ik doe ff voor, forum minimaliseren, naar internet, google tekst intypen "de steen paul de leeuw", kopiëren, internet minimaliseren, naar het forum, plakken. Yesssssssssssssssssssssss..........Als je nou slim bent en niet totaal bezopen (geintje) plak je het gelijk in Word dan sla je het op op je computer in Mijn Documenten. Einde les !!!!!!!!!!! En dat op mijn vrije dag !!!!!!!!Ik heb een steen verlegd ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde het water gaat er anders dan voorheen de stroom van een rivier hou je niet tegen het water vindt er altijd wel een weg omheen misschien eens gevuld door sneeuw en regen neemt de rivier mijn kiezel met zich mee om hem glad en rond gesleten te laten rusten in de luwte van de zee ik leverde bewijs van mijn bestaan ik weet dat ik nooit zal zijn vergeten omdat door het verleggen van de steen de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan Groeten van ComputerHoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dick Geplaatst 19 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 Ik probeer t meteenDick:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 Volgens mij is het wel gelukt hè.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten