Spring naar bijdragen

een bericht van ziba

ziba

Aanbevolen berichten

hello iederen
ik heb gesteren hele zware dag gehad.zware gesprek met huisarts daarna met helpverleners.ik hoef niet opgenomen worden.en zij zeiden dat het voor iederen kan gebeuren om een keer fout te maken.en het was toch goed gegaan.zij hebben voor gesteld om met mijn man ook praten maar hij wilt dat niet.ik ben al hele tijd onder profissionele hulp en hij wilt nooit mee gaan dan houd het op he?om lange verhaal kort te houden hij schaamt zich en hij wilt het niet onder ogen zien.maar goed zij zeggen mijn probleem is niet de alcohol maar de problemen in mijn priveleven en mijn fout is dat ik steeds foute weg kies en dat is drinken.en dat ik ook beetje moet ontspanen en mijn eigenleuke dingens moet doen.en dat doe ik al hele tijd niet meer.ik moet accepteren dat ik voor dit strijd allen ben. en ik ben enige die mijn zelf kan helpen.het was moeilijk om dit allemaal te horen.maar het is de waarheid . nu ben ik weer rustiger ik heb gisteren hele dag nagedacht en gepiekerd .maar vandag voel ik me gelukkiger en ik denk nieuwe dag nieuwe kansen.ik heb mijnzelf beetje kunnen vergeven voor mijn gedrag van vrijdag.het was eerstekeer in mijn leven dat ik zoveel dronk en hopelijk laatste keer.maar ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun en begrip. heelveel groetjes ziba

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat dacht ik al dat daar het probleem zat. Wat een .... dat hij jou niet wil helpen of meegaan. Je snapt toch hopelijk wel dat dat een van de oorzaken van de problemen is hè. Hij is er dus ook een stuk verantwoordelijk voor, en neemt die verantwoordelijkheid dus NIET, nou dan heb je ook geen recht van spreken als het fout gaat.

Wie gaat jou daar bij helpen behalve de Cactussen en wij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Nieuwe aanmaken...