Spring naar bijdragen

Nuancering op zijn plek


Justine

Aanbevolen berichten

Kennelijk ben ik hier mede debet aan, aan al die nieuwe mooie ontwikkelingen hier.

Nou, mooi meegenomen toch.

Maak jullie geen zorgen, ik blijf verder in de achtergrond, aan meeschrijven heb ik geen behoefte, dat had ik niet en heb ik niet.

Gisteren was dat anders omdat ik groot onrecht bespeurde. Wat ik zei jegens Ziban was niet allemaal terecht en ik heb daarvan ook afstand genomen en mij herhaaldelijk daarvoor geexcuseerd.

Ik heb niet van alles wat ik zei atstand genomen hoor, want dat was nergens voor nodig. Ik ben overigens ook niet verwijderd van dit forum vanwege slecht gedrag.

Kennelijk is nu het devies om mij te negeren (evenals de gisteren aan mij geadresseerde berichten niet te nuanceren). Dat vind ik niet erg, dus zet dat gerust door (of laat het ook verder achterwege).

Ik had toch al geen verdere plannen alhier.

Waarom ik dit berichtje schrijf is, is vanwege een aanklacht van Houten, die mij niet vertrouwt omdat ik mijzelf hier pas recent heb aangemeld terwijl ik allang meelees.

Ik hecht eraan te zeggen dat ik echt allang meelees en echt pas recent ben aangemeld. Ik zie daarin geen probleem en de aantijging vind ik onterecht.

Katrina, als je een thema "onterechte aantijgingen" zou kunnen openen, dan zou ik dat wel wat vinden.

Wat ik gisteren heb proberen te beweren, is dat de heersende mores - en die omvat het soort wantrouwen dat Houten jegens mij oppert - erg dubieus kan zijn voor mensen zoals ik die zich eens kort willen uiten. Ik dat vind ik allemaal nog steeds.

Maar ja, negeren is het beste nietwaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Justine,

ik heb je een kopietje gestuurd van mijn bericht aan Helder met t verzoek dit te plaatsten op t forum. Helder had mij wsl geblokkeerd en jouw mail adres kwam gewoon terug, onbekend.

Ik wil t bericht nu niet eens meer geplaatst zien omdat t achterhaald is.

Maar t is toch een veeg teken dat ik jouw bericht terug krijg als 'niet bereikbaar' bent.
Besta je wel Justine?

Als mensen mijn adres intoetsen krijgen ze tenminste gewoon antwoord!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Justine je maakt een paar denkfouten.. nergens is gezegd dat we jou willen negeren!! er is wel gezegd dat je " negativiteit" soms het best kan negeren ipv erop ingaan en het uit de hand laten lopen. Dat zegt niets over de persoon, hoogstens over de toon of inhoud van een bericht. Dat geldt niet specifiek voor jouw berichten als je je aangesproken voelt maar over ieders berichten.

ten tweede wil ik wel wat toelichting geven over het wantrouwen dat ontstaan is op dit forum. Naar ik langzaamaan begrijp zijn er bij wat mensen, die ook met elkaar chatten, nare dingen gebeurd.. Iemand breekt daar in en reageert daar op andermans namen van het forum en zegt vervelende zieke dingen... diegene gebruikt geloof ik ook informatie die alleen van het forum bekend is... dat is niet leuk, dat is eng, dat is heel bedreigend vooral als je niet weet wie dat doet. Ik heb dat zelf niet meegemaakt maar ik denk dat dat bij deze mensen enorm veel vertrouwen geschaadt heeft.. je weet dan dat er iemand op dit forum mee leest die loopt te zieken.. en je weet niet wie dat is. Je vertrouwt niemand meer.. ik denk dat dat mede de verklaring is voor de heftige reacties van afgelopen donderdag... niet persee tegen jou gericht.. door de (chattende) orde die bang is geworden.

dus blijf gewoon schrijven!! al is het kort! maar probeer gewoon niet steeds de knuppel in het hoenderhok te gooien en ook wat begrip te tonen voor de situatie van hierboven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...