lola Geplaatst 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2006 Hai allemaal,ik ben nieuw hier en snap het nog niet erg goed.Hopelijk vinden jullie dit niet dom.Ik voel me ellendig.Gister nog teveeel gedronken.Wil graag meedoen om elkaar te helpen met droogstaan.Groetjes lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 17 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2006 Hai katrina,ik ben niet zo goed met computers meer na jaren drankmisbruik!Kreeg dit forum aangeraden door hulpverleing.Ben nu aan het oefenen en shaken door ontwenning.ik drink nu even water.Tril zo erg en voel me ellendig dat ik amper kan typen.liefs lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2006 Hoi Lola,nou je hebt in iedergeval gevonden hoe je je aan kan melden en je hebt een "draadje" gestart. We hebben ook een "wie is wie" draad, misschien wil je daar verder op schrijven? Kijk maar of je eruit komt.Ellendig dat je je zo rot voelt. Maar zeker als je gister flink hebt gedronken is het vandaag een lastige dag. Veel water, probeer wat te eten voor het bodempje in je maag, voel je je vaak al een stuk beter door.Kan je niet nog een uurtje naar bed? (na veel water en wat gegeten te hebben). Veel mensen hier kennen dit gevoel wat jij nu ervaart. Heel veel sterkte.Hoop je weer te horen,Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 17 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2006 Dank je wel Emma!!Ik kan niet rusten.Pieker enorm over wat ik mezelf aan heb gedaan.Hopelijk kom ik door de eerste moeilijke dagen heen.Drink veel water.Ik ga het forum goed inlezen want ik heb afleiding en hulp en kracht nodig.Tot snel hoop ik.lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 17 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2006 Dank je wel Emma!!Ik kan niet rusten.Pieker enorm over wat ik mezelf aan heb gedaan.Hopelijk kom ik door de eerste moeilijke dagen heen.Drink veel water.Ik ga het forum goed inlezen want ik heb afleiding en hulp en kracht nodig.Tot snel hoop ik.lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden