Spring naar bijdragen

Werking forum


Madeleine

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

hallo ik ben andre voor het eerst hier alcohol is een probleem van mij ben geen dagelijkse drinker maar als ik drink drink ik te veel dat ik black outs heb mijn gezin gaat naar de klote. als ik drink heb ik geen remmen ik gok en doe alles wat verkeerd is ik heb al hulp bij vnn alleen zoek ik exstra motivatie mijn drinkgedrag kan leiden tot alles kwijtraken gezin gezondheid geld alles ik wil het nu voorkomen ik wil nooit meer drinken , maar waarom is het zo moeilijk om dat ene potje bier niet te pakken. en elke keer denken ach ik hou op met 6 en vervolgens drink ik wel 20 tot 30 en als ik zover ben de coke verleiding ook makkelijk word en altijd problemen krijg en al mijn geld in gokkasten gooi nuchter doe ik dat nooit ik besef donders goed dat alcohol mijn leven kapot maakt ik heb een vrouw en kind van 7 maanden ik wil voor ons gezin vechten dat kan alleen door niet meer te drinken ik besef dat ik behoorl;ijk verslaafd ben en daarvoor hoef je niet elke dag te drinken maar 2 keer per week drink ik dan zoveel dat een normaal mens niet drink in een half jaar tijd. ja ik zoek hulp ik wil een nuchter leven en ervoor gaan met mijn gezin en lotgenoten hopelijk staan we samen sterk. ik ben 38 jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Andre,

Welkom op het forum!

De reden dat je nog geen berichtjes hebt terug gehad, komt omdat je eigenlijk beter jezelf kunt voorstellen onder het kopje: Wie is wie. Dat staat ook in dezelfde kollum als werking forum.

Dan krijg je heel veel reacties en dat is ontzettend leuk.

Dus beter als je jezelf even opnieuw voorsteld onder dat kopje.

En goed dat je hier je verhaal komt doen hoor!

Succes alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Hallo mensen,

Ik ben Herman. Ik wil me voorstellen via Wie is wie. Nou kom ik wel andere mensen tegen die zich daar hebben voorgesteld. Nu wil ik me zelf dus ook voorstellen, maar ik zie daartoe niet duidelijk een optie. De optie "antwoorden" zie ik wél, net zoals hier. Dus en zodoende is dit mijn begin hier. Wellicht pikt iemand mij op.

Ook ik ben van de partij.

Ik dronk ongeveer drie bacardi cola, acht halve liters bier en anderhalve fles rode wijn per dag. Soms iets meer en soms iets minder. Ik rookte ongeveer veertig sigaretten per dag. En als toetje ook nog twee joints. Dit doe ik straks, sinds vorig jaar 13 augustus, een jaar niet meer.

Het heeft veel voordelen.

Groetjes van Herman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...