Lachebekje Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Ik krijg priveberichtjes en daarop reageren gaat wel, maar ik weet niet hoe ik zelf het initiatief moet nemen? Groetjes Lachebekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Je ziet bij ieder bericht van de auteur 4 icoontjes boven het bericht , rechts boven de berichten . Eerst de printer , dan een poppetje , deze klik je aan , en je kunt een pb naar die gebruiker sturen . Als je zelf een PB tje hebt gekregen staat er vast wel beantwoorden , die klik je dan aan als je wilt beantwoorden . Zukztrezzzzzz Lachebek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lachebekje Geplaatst 30 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Ja, dat snapte ik al wel, maar ik ben in een prive berichtje geadviseerd contact op te nemen met iemand anders. Hoe start ik dus een nieuw priveberichtje? Dus zonder in te haken op diens reactie. Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Zo 1 , 2 , 3 zou ik dat ook niet weten , maar het handigst lijkt mij " een post" van die persoon opzoeken en dan op de omschreven manier een berichtje posten . Is dat wat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Hoi hoi Je klikt links boven op prive berichten. Dan krijg je een scherm waar bovenin staat: Verstuur een privébericht: met een leeg vakje. Typ hier de naam van diegene aan wie je t bericht wilt versturen. Klik op de knop verzend en er opend zich het scherm om een pb te sturen. Succes en groetjes trijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 heb je ook mij weer wat geleerd schoonheid hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lachebekje Geplaatst 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2013 Hiu, bedankt voor de tip. Ik kreeg het advies om iemand een prive berichtje te sturen. Nu blijkt ze niet meer te bestaan of niet meer actief is op het forum. Jammer, maar bedankt voor jullie hulp. Liefs Lachebekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden