Spring naar bijdragen

donderdag 4 mei


tapas

Aanbevolen berichten

Zo, de nova storm is overgewaaid.. was toch wel aardig intensief allemaal. Ben blij dat het geweest is en die spanning van me af kan laten glijden. Nu weer gewoon de voetjes op de vloer en me gaan voorbereiden op een lange werkdag met vergadering en een voorheen utlieme zuipavond die vandaag wat moeilijker te weerstaan zal zijn. Maar wil ik morgen naar bevrijdingspop (overdag) om Ramses Shaffy te kunnen zien dan kan ik daar geen kater bij gebruiken want ook daar zal de drank vloeien in overvloed! (gelukkig treden ze smiddags op).. dus zal ik maar weer de verstandigste zijn en goed voor mezelf zorgen....

Iedereen een zonnige dag gewenst! Little geniet van je katerloze dag!! en de rest natuurlijk ook! en tot vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal,
wat een heerlijke dag he. De NOVA storm voorbij (alleen Fleur en Satja moeten nog kijken) en nu kunnen we weer "gewoon" doen.
Ik mis onze vakantie gangers wel hoor, jullie niet?

Ben nog doodmoe van gisteren, dat dat toch zo'n stress kan opleveren zo'n stomme herkeuring. En ik moet nog wat werken vandaag maar zou het liest met een boek ergens aan een watertje gaan hangen. En dan lekker met je voeten in het nat. mmm. Morgen dan maar, vandaag maar even bijkomen.

Ben trouwens heel benieuwd wie zich allemaal gaat aanmelden n.a.v. gisteren.

Maak er weer wat van vandaag en tot horens,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey tapas, veel plezier bij bevrijdingspop en ach meid vanavond overleef je wel zonder drank hoor!! Net wat je zegt anders heb je morgen een kater bij ramses en dat is het niet waard hoor.

Emma tuurlijk levert zo'n keuring stress op. Kijk maar naar mij eergisteren, kompleet van de leg. Maar goed je hebt het weer gehad.

Nou ik ga zo nog even de kleine van mijn zus gedag zeggen bij oma want morgen gaat ze weer naar huis en zie ik haar een hele tijd niet meer. Ik had vandaag van alles willen doen maar er komt niets van, is het veels te mooi weer voor he? Maar goed gelukkig heb ik de tuin weer mooi klaar.

Fijne dag allemaal liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi,
ik sprak Houtje even, ze heeft het best naar haar zin, mooi weer en lange dagen. De dapper, ze kan dat dus ook al weer an, kamperen met de kids. Maar jullie allemaal de groeten van haar.

En ik hoorde net dat poezebeest dus toch een vrij aggressieve vorm van kanker heeft. Nog even proberen met Prednison om de groei van de tumor te onderdrukken. Tja, kwestie van een maand of 2. Aan de andere kant, 1,5 jaar geleden heeft ze een hartinfarct gehad en toen was het nog een kwestie van dagen, en zie we zijn 1,5 jaar verder. Dus ik hoop een beetje op wonderbaarlijke genezing ofzo.

Hopen mag toch? Je hoeft toch niet altijd zo reëel in het leven te staan? Ben alleen bang dat ik haar uit egoïsme te lang laat lijden. Maar m'n dierenarts denkt nogal met me mee en beloofd me dat hij echt zal zeggen wanneer het "op" is.

Het is de eerste keer dat iets wat echt van mij is dood gaat. Ik heb al wat dierbare begraven maar meestal vader/moeder van... oma's, vrienden van... Nooit echt zo dicht met de dood geconfronteerd geweest. Ik troost altijd. Heb altijd meer verdriet om de achterblijvers. Ben gewoon bang voor de leegte. Maar goed, de dingen die bij het leven horen. Had je maar niet zoveel van haar moeten houden.

Ga nog maar even een potje huilen.
Liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een rotnieuws zeg.. en ja het doet pijn om iets van "jou" te moeten laten gaan.

De afgelopen 5 jaar heb ik 2 katten moeten laten inslapen en dat is geen pretje. Ik denk dat je toch wel feilloos aanvoelt wanneer het genoeg geweest is. Ik merkte bij mijn katten dat ze er gewoon geen zin meer in hadden... dus dan is de beslissing snel gemaakt. Ik hoop voor jou dat het nog lang niet zover is en dat je nog flink mag genieten van je kattebeest! Het grote nadeel van dieren is dat je ze eigenlijk altijd overleeft!! en dat dat pijn doet!

Sterkte!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal.
Het duizelt me, wat een gigantische hoop berichten, zoveel nieuwe mensen.
Hierbij wil ik iedereen heel erg welkom heten op het forum.
Misschien op een ander moment nog wat persoonlijke reactie of reacties op een onderwerp.
Ik heb het vandaag helemaal gehad. En ook moeilijke momenten
Wil alles even loslaten
Groetjes
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een keer,
Ik mis mijn "roeimaatje" Medea, we zijn ongeveer gelijk begonnen.
Weet iemand of zij misschien ook op vakantie is?
Medea, ben benieuwd hoe het met je gaat!
Laat je weer wat van je horen?
Denk aan je
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit helemaal in te storten.. weer.... vandaag een veel te drukke dag gehad op mijn werk en dat na gisteravond was eigenlijk te veel. Daarna een aanbod om een terrasje te pakken afgeslagen en eenmaal thuis wist ik even niet meer waar ik het moest zoeken... met mijn benen tegen de muur op mijn bank .. uit narigheid ben ik maar een flink eind gaan lopen met de hond, net zolang tot mijn lichaam bijna net zo moe was als mijn geest.. en zo slapen en slapen en nog maar eens slapen...

en.... geen alcohol!! Ik geloof dat ik daar zelfs te moe voor ben..

trusten!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Emma, wat sneu voor je poezebeest, wat kun je daar gek mee zijn he? Hoop voor je dat poezebeest nog even bij je mag blijven!! Leef met je mee hoor.

Hier vandaag ook een rare dag, mijn vriendin belde op dat haar vader plotseling was overleden. Schrok er zo van dat ik niet eens heb gevraagd hoe het met haar ging. Heb haar later maar terug gebeld toen ik van de schrik was bekomen. Pft de laatste tijd hebben we hier steeds meer begravenissen van vrienden waar van de ouders zijn overleden en die zijn allemaal net zo oud als mijn ouders ook zijn. Best een naar idee he? Vind het zo rot voor mijn vriendin! Probeer er maar niet te veel bij na te denken want dan wordt je er naar van.

Ondanks alles was het vandaag toch ook wel een fijne dag want een andere vriendin die ik al een tijd niet had gezien stond ineens voor mijn neus! Erg leuk want ze is naar ver weg verhuist dus meestal mailen we altijd en nu stond ze ineens voor de deur. Was echt een fijne verassing.

Nou de komende dagen heb ik het echt razend druk dus ik zal er w.s. ff niet zijn.

Wens iedereen hele fijne dagen toe met veel zonneschijn.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Tosca,

Bedankt voor je belangstelling!
Ben niet op vakantie, wel heel erg bezig met refusal, geen refusal... drinken, niet drinken....
Wil echt graag stoppen, maar het gaat nog niet zo makkelijk.. maar, ja, geldt dat niet voor ons allemaal?
Voor veel forummers gaat het toch heel goed, zo te lezen, voor mij met ups & downs.
Maar op zich is dat voor mij al een hele vooruitgang, want tot voor kort waren het alleen maar downs...
Dus ik hoop, en ik doe er mijn best voor, dat de ups alleen maar toenemen!
Morgenochtend neem ik weer keurig mijn refusalletje en Tosca, ik hoop dat we elkaar kunnen steunen in onze toch wel eenzame strijd.
groetjes,
medea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Medea,
Fijn dat je er weer bent.
wat een geworstel he? Ik ben benieuwd hoe je dat doet met Refusal, slikken en drinken gaat echt niet samen. Ik heb zo'n kleine 2 weken geleden een beetje gesjoemeld, nou dat beviel dus HELEMAAL NIET!!
Ik slik nu weer elke dag trouw mijn kwart refusal. als je elke dag slikt is dat volgens mij voldoende. Als de concentratie in je bloed maar op peil blijft. Het gaat nu nog goed, maar god, wat mis ik het toch nog af en toe.
Vandaag een tuinfeest van zus en zwager die jarig zijn, dus geen gevecht, geen getwijfel gewoon op naar de Spa !!! Wat een rust
Heb nu haast maar meld me later weer
sterkte meid, laat je bootje niet zinken, zonde zou dat zijn
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...