Tosca Geplaatst 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2006 Medea,Ik had precies zo'n dag, zo verdrietig en alleen. Niet gedronken hoor (al 8 weken niet; min 2 dagen dan)maar voelde me zo ellendig. Geen dronkemanstranen, maar zoveel echte !Ik heb je dit prive al laten weten. Emoties komen los, Emma heeft gelijk. Hoe gaat het met jou Emma, en met je poes? veel sterkte hoorVoor iedereen hier: kop op!Tosca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2006 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tosca Geplaatst 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2006 Lieve Medea,Ik word een beetje gek geloof ik, moet maar naar bed gaan.Ik zag net dat ik mijn laatste mail aan jou opende met: lieve Tosca, nou ja zeg. Word zeker een beetje dement. Als ik nou gedronken had, dat kon ik het wel snappenMorgen weer een nieuwe dag!! We gaan ervoor. Ga je nog iets ondernemen? iets leuks? ik hoop het voor je.We hadden echt zo'n zelfde dag lijkt het wel. we zijn ook ongeveer tegelijk gestopt, dus daar zou wel een verband in kunnen zittendag dagTosca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2006 Hoi Tosca,Ik had jij ook al weer een prive-berichtje gestuurd voordat ik deze las. Moest wel lachen om je vergissing.En inderdaad, wat een overeenkomsten vandaag. Hopelijk hebben we dat morgen ook, maar dan heeel anders! Dus genieten, blij zijn met wat we wel hebben... Laten we proberen er een goede dag van te maken.Fijne dag dus, en dat geldt voor alle forummers! Tot morgen,medea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2006 jeeeeh, Rudy gaat ook het gele truien spel begrijpen en voor een ieder die neiuw is en dat niet doet, we leggen het nog wel es uitl Maar er zijn truien, gepunnikte strings, singletjes, etc etc. En lees vooral "zadelpijn en ander dames leed".Succes allen en slaap lekker,Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2006 nog even dit verhaaltje; ik droomde laatst (ik droom nogal veel geloof ik en onthoud nogal wat) maar goed, Tosca en met haar icoontje de rugzak. Ik droomde dus dat ik een enorme rugzak mee sleepte en er kwam een onwijs lieve meid naast me lopen die met zo'n vrolijke blik zei "zal ik die rugzak even van je overnemen?" Maar in m'n rugzak zat een liter wijn en omdat ik me daar toch wel voor schaamde wilde ik die liever niet door een ander laten dragen. Ik heb het aanbod niet aangenomen. Suf, misschien had ik het moeten doen.Rugzakjes kunnen vol raken, en zwaar worden.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden