Spring naar bijdragen

hier ben ik weer


Aanbevolen berichten

dag mensen allemaal,
als eerste wil ik schrijven dat ik nog altijd niet goed weet hoe dit forum werkt ;-((
ja ik ben enkele maanden uit de tour geweest , als die eigenlijk nog bestaat ??
de tour met de bolletjes trui en zo ??
het is hier druk geworden op het forum mag ik zeggen
ik heb het uiteindelijk 140 dagen volgehouden ivm niet meer drinken en ben dan twee keer kort na elkaar
uit de bocht gevlogen , maar ben wel iedere keer de volgende dag terug in het zadel gestapt
maar het is niet makkelijk om het alleen te doen en dat geef ik bij deze eerlijk toe,
al was en ben ik niet de grootste schrijfster ik had veel aan jullie berichten
dus nu met veel schaamte op mijn wangen geef ik toe jullie nodig te hebben !!!
dus hierbij mijn escuses ivm niets van mij te laten horen ;-(((
ik wens jullie allemaal een fijne zonovergoten zondag toe
blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blacky

We maakten ons al zorgen en hadden al menige bezemwagen erop uitgestuurd. Wat goed dat je in je eentje aan het doorfietsen bent.
Maar join the club, we zijn inmiddels met 270 dus echt meer lezers dan schrijvers maar allebei is goed dat moet je weten.
Het forum is opnieuw ingedeeld maar best fijn zo (ik vond het effe wennen ook).

Gefeliciteerd met je 140 dagen !!!!!!! Steen goed !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gossie Blacky,
Poets dat schaamrood eerst maar eens van je wangen want je moet je niet schamen dat je je hier meldt.
Daar moet je juist TROTS op zijn!
Dat is moedig!
Als je een wist hoe vaak ik al uit de bocht ben gevlogen..., ik ben op een gegeven moment maar gestopt met tellen.
Echt Blacky, er komt een dag, en misschien is dat deze zondag de 7de mei wel, dat het wél lukt.
dat je dan later zegt ' o ja, dat was toen die zondagmiddag en nee, eigenlijk daarna niet meer uit de bocht gevlogen'.
Sterkte hoor en fijn dat je weer meedoet.
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi mathilde en houtje en anderen ,
yep uit de bocht gevlogen twee keer dacht ik , maar morgen zijn het toch weer twee weken dat ik niets meer aanraak , makkelijk altijd neen zeker weten van niet.
stilaan wordt het hier ook weer warmer waardoor een mens meer dorst heeft , dus water en koffie want frisdrank lust ik niet .
de keren dat ik uit de bocht ga heeft me altijd een heel slecht gevoel de volgende dag , zoiets van pppfff daar gaan we weer , maar soms bekijk ik het op een andere manier en dat is dat ik sinds mijn eerste drinkstop in augustus 2005 al meer dagen niet als wel gedronken heb m waar ik vroeger dagdagelijks dronk zodus :-))
voor de rest probeer ik beetje bij beetje hier op het forum alles te lezen maar is veel !!!
ik wens jullie nog een fijne wondag avond toe
blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blacy,

heb je een blender? Dan heb ik een ijskoud recept voor je: voor 2 grote shakes: 2 zakjes nescafé espresso of 2 flinke theelepels oploskoffie, een handvol ijsblokjes en aanvullen met melk tot ongeveer 4 dl en mixen maar tot het schuimig is, ijskoud en koffiesmaak !!!!! lekker !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...