beep Geplaatst 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Geweldig Waterman, wij gaan naar dag 5! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2006 doe ik hoor... er is gewoon niks aan.. en inderdaad vandaag in alle hevigheid ongesteld geworden. (en dat samen met de droge mond en het duffe hoofd is geen pretje) Het enige voordeel van drinken bij mij is dat ik dan enorme schoonmaakwoede en energie krijg..... dus mijn huis is nu schoon!! alle verbouwingstroep is weg behalve het stof op mijn kasten... dus vandaag kan ik echt gaan genieten van mijn 3 vrije dagen en mijn deuren! als ik die kater eenmaal weer de deur uitgeschopt heb tenminste...en voorlopig komt er hier geen druppel A meer binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2006 Tapas, goed plan!Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2006 Satja,Wat een lief berichtje, dank je wel.Iedereen bedankt, het is gewoon heel prettig om te kunnen lezen hoe andere mensen hier mee om gaan en vooral op zo'n gezellige, up beat manier. Had dit eigenlijk niet verwacht en het is inderdaad een warm bad.Ik woon alleen en het is dan o zo gemakkelijk om in doem denken te vallen, dus het idee dat je alleen maar naar het forum hoeft te komen en te lezen dat je niet alleen bent, helpt me echt.Iedereen bedankt,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2006 Tapas,Ik vind het zoooo jammer van gisteren het "bewust" de fout in gaan.Maakt dat ik denkt "dan mag ik het ook vandaag" terwijl ik het niet wil.....Kun je dat niet beter achteraf vertellen dan vooraf? Ik word er niet goed van "ik heb hier een borrel" daar kunnen veel mensen niet tegen.En dan uit de bocht vliegen je bent de 1e die voor mij mag. Maar je was zó trots op jezelf op TV. Gooi dat nou a.u.b. niet weg, en realiseer je de uitwerking van wat wij hier schrijven op een heleboel andere mensen.liefs + gewoon verder okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2006 Ik realiseerde me dat ook toen ik het schreef hoor, het is niet leuk om te lezen, maar het was even hoe het was en dan ben ik liever eerlijk... Ik ben er ook weer helemaal klaar mee. het drinken was niet prettig, het is vandaag ook niet prettig en het wordt ook nooit prettig... dus dat is de beste reden om het dan ook zeker nooit meer te doen!Sterkte vandaag Houtje, en laat je niet omver blazen door zo'n eigenwijze rotarts van het UWV. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2006 Okee Tapasje,Dan zijn we het weer eens, we zitten allebei in woelig water en Satja zei ook al "moet dat nou Houtje"nee dat hoeft niet het is al 17.10 uur en ik heb nergens last van.Vriendjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden