Spring naar bijdragen

LIVE UITREIKING DER GELE TRUIEN


Aanbevolen berichten

Goeie morgen en welkom Kaat.
Het een nieuweling zijn hoeft je niet te beletten tóch te komen want die dag zijn we allemaal nieuweling. Niemand hier op het forum heeft elkaar eerder ontmoet.Leuk hé?
Ik verheug me er enorm op.
Kaat ven Helderen...! Leuke naam? We hebben al een Helder hier,familie?.
Ik hoop dat je een fijne tijd gaat krijgen hier op het forum.
Veel plezier en als het nodig is...Sterkte!
Groetje
Mathilde ook wel Tante Til genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel Beep en Mathilde voor jullie welkom.
Ook veel dank voor de uitnodiging en jullie bijdrage op de site.
Weet nog niet of ik inderdaad meega. Jullie hebben zo'n hechte band opgebouwd.
Aan de andere kant.....
Kortom, ik denk dat ik het sowieso af laat hangen van de komende week.
Wat doe ik met de nu nog volle flessen.
En dan heb ik het natuurlijk niet over de melk!
Nogmaals groet van Kaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kaatje,

Gebleken is dat overtollige flessen wijn zich in een handomdraai late omtoveren tot aardige geschenkjes.
En dat is niet zonde hoor. Ze zijn aan elk keelgat beter besteed dan aan het jouwe.
Een lever van een nietdrinker kan dat wel aan, maar die levers van ons moeten dan weer zó hard werken.

Ook kun je er mooie objecten van maken door ze bv, ritueel te laten leeglopen in een mooi stukje natuur.
Alles beter dan in jouw lijf.
Of maak er een stylistisch verantwoord opstellinkje van, pas wat choreografische truucjes toe, maak er dan een paar foto's van het mieter het hele zaakje in je gootsteen. Kijk aandachtig hoe jouw putje, gretig bubbelt en gorgelt, kijk hij stikt er bijna in. Nou kaat, liever dat putje dan jij.
Succes, ik hoor graag van je.
Groetje,
Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk tt, daar heb je weer een waarheid als een koe!! Wat een wijze woorden zeg, mooi!!

Helder wat lief van je dat je al een fiets hebt geregeld maar helaas ga ik het echt niet redden. Zelfs niet met die fiets van jou en ook niet als ik achterop mag. Ik kan die dag gewoon niet, sorry!! Vind het wel jammer hoor maar goed mischien dat ik een volgende keer van de party ben. En ach jullie weten toch al hoe ik eruit zie en ik van sommigen van jullie en in het echt ben ik echt niet ineens veel leuker of zo dus jullie missen er niks aan als ik er niet bij ben. Ik hoop wel dat jullie me uitvoerig verslag uitbrengen hoor!! Ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig hoe het geweest is.

En nou lekker slapen allemaal!! Het wakker liggen neem ik vanacht wel voor mijn rekening.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Hermiena...., jij nam het wakker liggen voor je rekening maaar Tante Til heeft ook een duit in het zakje gedaan. O, die slaap die maar niet wil komen...!
Gewoon wakker, de hele nacht!
Het is al weer over vijven, ik heb afgesproken om mijn zoon om 06.30 te roepen.
Hij wil na een slechte en psychotische dag fit en fief aan zijn dagbesteding beginnen.
met een fitte en steunende moeder.
Tante wordt nu een beetje moe maar moet over een uurtje 'het ventje' wekken.
Hoe doen andere mensen dat in vredesnaam?
Nou, iedereen toch maar een fijne maandag toegewenst.

Lief groetje,
Mathilde

Ps Poeh...
Tante is een beetje moe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook een slechte slaper; ben 's avonds mijn bed niet in te branden en ben er evengoed weer vroeg uit. En ik lig altijd nog minstens een uur wakker, dat blijft zo. Toch ben ik uitgeruster dan vroeger, maar het is een vervelend probleem. Een oplossing heb ik er niet voor. Ik accepteer het maar. Ik zie dat ik niet de enige ben!
Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik me aansluiten bij het cordon van de slechte slapers? Zelfs de hoognodige pillaria helpen niet (meer). Wat een ellende !!!!
Ik sliep eerst slechter (geen slaapmutsje, wat zeg ik, geen slaap-hoeden-winkel) toen beter maar wel met pammetje maar nu is het een DRAMA........

Ik maak me ook ernstig zorgen over mijn functioneren overdag......dus Tante Til ik ga vanmiddag een uurtje plat, jij ook, boekje mee, puzzeltje mee, en anders gaan we even kletsen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even terug naar zaterdag... wat doen we als het weer zo slecht wordt als voorspeld is? ik moet zeggen dat ik dan niet zo'n zin heb om 40 km in regenpak tegen de wind te zwoegen.. misschien wel zwak, maar ben meer voor fietsen met terrasjesweer.. Is er een mogelijkheid om het ietsje uit te stellen tot de weergoden ons gunstiger gezind zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou lief Tapasje,
Uitstellen gaat niet omdat onze Pietje Puk in den vreemde resideert.
Nee joh, dan gaan we net als echte zwervers, onder een brug liggen met een paar flessen Spa Rood
Pietje Puk had het trouwens over een thermosflesje (voor de koffie , neem ik aan) of, als een paar verzopen katten ergens in een portiek gezellig staan schuilen, of we regelen een grote verhuisdoos om in te bivakkeren of we gaan met zijn allen naar Emsie of zo.:)
Nee hoor, we gaan in ieder geval zaterdag gebruiken om elkaar te zien, weer of geen weer.
Heeft Pietje jouw tel.nr al?
Anders mag je het ook in mijn prive busje deponeren en houd ik je op de hoogte van het wel en wee van de 'vrolijke trappers' en kunnen we wat afspreken.
Als Houtje dan ook even wat wil opknappen, aai over haar bolletje en kusje op haar toet, dan kon het wel eens alsnog een spetterende ontmoeting worden.
Tapas, ijs en weder dienen we dit keer niet, we gaan elkaar ontmoeten, weer of geen weer!
We horen wel hé?
Liefs,
Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey jongens,
Ik wil jullie allemaal alvast even heel veel plezier wensen voor morgen!!!
Hoop voor jullie dat het beter weer wordt, vind het zo sneu als jullie als zwervers onder de brug moeten gaan liggen he? Nou maak er een mooie dag van met elkaar. Jammer hoor dat ik niet mee kan. Brengen jullie wel een mooi reisverslag uit aan mij, en alle anderen die niet van de party zijn? Alvast bedankt ben zeer benieuwt hoe jullie het hebben gehad.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Houtje heeft al zicht door het water heen ik kom !!!!!!!!!!!!!!!
Fietsen zit er niet in maar ik heb zo'n zuto met RNS (Randdebiel Navigeer Systeem) dus met wat dotjes gas kom ik zaterdag aantuffen voor "de meetink".

Dat kan ik écht niet missen.

Net als jullie niet.

Naamkaartjes al gemaakt??????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik niet kom morgen, is toch een hele onderneming en ik ben niet echt een (trein) reiziger... heb mijn porties stress voorlopig wel weer gehad! en een volgende keer, met beter weer ga ik het weer proberen. Ik wil jullie een heel fijne dag wensen morgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Tapas,
is oke hoor. We verzinnen wel weer es wat nieuws. Ik fiets ook niet mee maar ik probeer een moment te vinden dat ze uitgeteld zijn en bij moeten komen. Terras, mijn huis??
Kijk maar. Take care Tappertje, varie op dappertje.

Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan alle stoere fietsers,
Ik wens jullie heel veel plezier morgen, maar ook veel kracht. Veel wind vanuit het zuid-westen dus...... Petje af als jullie in Delft zijn aangekomen. Als jullie de baas kunnen worden over A dan is die wind een "eitje" Voor iedereen die later aanhaken: zullen jullie de fietsers even goed verwennen??
Ik vind dat ze een lekkere massage dan wel verdiend hebben.
Voor iedereen morgen: HEEL ERG VEEL PLEZIER.
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...