Houtje Geplaatst 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2006 Ik vrees dat ik een nieuwe droger moet heb wasmachine van Miele omdat veel was heb.Droger Miele is 1000 euro dat gaat niet.Er staat deze maand een art. in over drogers kan iemand me daaraan helpen?Voor een fles..........cola? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2006 Houtje, bij de bieb ligt ook de consumentengids...groetjes Medea en succes met al je penarie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2006 Hoi HoutjeAls je veel was heb is het prima dat je een goede wasmachiene hebt zeker dat die de was lekker droog kan slingeren met hoog toerental dat scheelt geld met het drogen.De droger zelf hoeft niet de hoofdprijs te kosten, daar speelt de kwaliteit veel minder.zoek gewoon een goedkoop merk met een slim droog programa.En niet zo brommen op kritiek op jouw hoor, die paar meningen, hier en daar komt van mensen die heel graag lezen over jou, en het dus niet voor elkaar krijgen naar het volgende berichtje te gaan, en zich graag laten horen als ze wat te zeuren hebben.Laten we dat dan maar zien als fan mail en voor mij,En reken maar dat ik geen berichtje ongelezen laat, ze zijn welkom hoor, en mij kunnen ze er wakker voor maken. groetjes Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wil133 Geplaatst 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2006 hallo Houtje,een tip voor je droger kijk eens op marktplaats. Er zijn altijd wel mensen die iets kwijt moeten wat nog goed is.groeten Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden