Spring naar bijdragen

Woensdag 31 mei 2006


Houtje

Aanbevolen berichten

Hoi Kate,

Ik sluit me bij iedereen aan. Het is fijn al je kan minderen en natuurlijk ben je meer dan welkom ook als je minderd.

Beep, leuk dat je het gisteren zo gezellig hebt gehad. Gelukkig stopt het leven niet als je niet drinkt.

Emmy, meid wat ben jij goed bezig.

Iedereen trouwens. Wil het niet op mijn geweten hebben dat ik iemand vergeet maar kan ook niet de hele avond blijven typen.

Mijn internet valt nog steeds constant weg wat ontzettend irritant is.

Ik heb het opgegeven om te wachten op de zomer, bij mij is nu de kachel en de kaarsjes aan. Ben eens op zolder gaan kijken of ik nog wat met mijn handen kon doen en daar lag nog voldoende. De poppenspullen naar beneden gehaald, ik maakte vroeger van die Steiner poppetjes. En nu ben ik bezig met een poppekind voor kleindochter. met kleertjes etc. Dat is al heel lang geleden dat ik aan het prullen was.

Het wordt allemaal wel een beetje erg hoog bloemetjesjurk gehalte. is wel even leuk maar moet niet te lang gaan duren.

Houtje, volgens mij kan de WAO niet bepalen dat jij met je vrijwilligers werk stopt. Je hebt sollicitatieplicht
dan zet je toch gewoon een standaard brief in je computer en stuur die naar totaal ongeschikt werk.
Scholen staan te springen om mensen zoals jij. Docent of klassenassistent informatica, part time en alle vakanties door betaald. Ik doe maar een gooi.

Liefs,
Anjo
Lola, pas jij ook een beetje op jezelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Anjo helaas....

Zonder er al te diep op in te gaan moet ik via (volgens de procedure zoals ik in het boekje heb gelezen) een reïntegratietraject aan het werk, ik moet dan ook écht wat zien te vinden omdat ik na de WAO een half jaar WW krijg en dan bijstand (de regels zijn hard mevrouwtje)... die bijstand krijg ik nooit om privé redenen dus ik zal wel MOETEN werken ook al weet ik niet al wat.... dat computerwerk is leuk maar van een paar uurtjes voor de klas ben ik 2 dagen van de wereld....

Maar ja we zien wel weer. Ik probeer me niet druk te maken :D:huh::angry::sun::(:oB)

Daar moet ik zelf weer erg om lachen.

Zeg Lola houd je de psychoten een beetje buiten svp zoals je weet is het besmettelijk...... geintje maar niet te veel naar je toe trekken hoor.

En nu ga ik als de sojemieter 35 achterstallige rekeningen betalen morgen staat anders de deurwaarder op de stoep (bij wijze van)....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marieke,

fijn dat het zo goed met minderen gaat, ik hoop heel erg dat het goed blijft gaan, is erg hoopvol voor de minderaars onder ons, maar ik denk het wel, want je schrijft er erg "nuchter"over, goed gedáán hoor, de afgelopen week!!

Anjo, wat leuk die Rudolf Steiner poppetjes, ik was er vroeger verliefd op. Wij zijn in de tijd dat onze kinderen een school moesten kiezen erg aan het twijfelen geweest om ze naar de vrije school te doen, uiteindelijk niet gedaan, zoonlief heeft wel daar op het peuterklasje gezeten op de vrije school, het rozenpoortje heette dat, en heb er hele goede herinneringen aan. Die steiner-poppetjes waren zo lief, het herinnert me ook aan een periode uit mijn leven dat ik niet naar drank of sigaretten táálde, had ook altijd zo'n seizoenentafeltje in de kamer staan, heel erg bevredigend mag ik wel zeggen. Heb later nog wel getwijfeld of ik de goede beslissing had genomen, maar mijn kinderen woonden in dorp, hebben nu ook ontzettend veel contacten in dorp, en het idee om ze van dorp naar stad te brengen met allemaal vriendjes ver weg stond ons niet aan, daarom niet gedaan. Hebben jouw kinderen daar wel op gezeten?

Leuk dat zo'n beeld van zo'n poppetje weer die hele periode in je gedachten terugbrengt!!

Liefs Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal

Even de groetjes doen,

Groetjes iedereen

Enne met met mij is het nog steeds een beetje stil, ik sta scheef te kijken van de hoofdpijn en dan duurt het een hele dag voor dat ik op het idee kom even een asperientje te nemen.
Het is wel prima het stoppen met drinken maar soms lijkt het dat ik alles opnieuw moet leren, zoals luisteren naar je lichaam als er wat loos is zoals gewoon hoofdpijn.

Gisteren veel tever over mijn grens gegaan, dag je door gewerkt en ipv daarna lekker pitten een vriendin in nood geholpen, ik ben dan zo gepaaid dat ik de redder in nood ben die gebeld word dat ik niet naar mijn eigen limit kijk.
En ik begin een ouwe zak te worden, ik word dan vandaag wakker met een kater, welke ik zelden zie, dit zonder drank natuurlijk.
Weetje een dagje door gaan al dan niet met alcohol, dat is top sport !!
Wat drinken betreft ben ik gepensioeneerd nu nog met het wilde leven.

Brombeer
bromt weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helder dit is zo herkenbaar. Als ik iets geleerd heb sinds ik 'gestopt' ben met drinken is het wel dat ik mijn grenzen beter moet bewaken.. (want dat is vaak de reden voor mijn drankgebruik, over mijn grenzen gaan) maarja dat zorgen voor een ander he, dat is toch ook de aard van het beestje.. en dat is ook een goeie eigenschap die je zeker moet houden.. alleen goed overwegen wat het je kost en wat het je oplevert.. dat leer je alleen maar door te doen! en af en toe flink je neus te stoten.

sterkte met de hoofdpijn!

maar je bent op de goeie weg, en brommen mag je ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke dag lees ik jullie berichtjes en ik moet zeggen dat iedereen, ondanks af en toe een uitglijder, goed bezig is.
Met mij gaat het redelijk goed maar het weer wil niet zo goed met mij samenwerken. :huh:

Zit ik hier achter (voor) mijn pc en weet gewoon niet wat ik moet vertellen!!! Daar baal ik zo van, want zo gaat het mijn hele leven al.
Ik ben heel introvert zowel persoonlijk al schriftelijk zo als nu blijkt!
Om de twee week heb ik een gesprek met mijn verwijzer en psychiater en heb nieuwe medicatie gekregen: efexor en serequel, die laatste is zeer sterk want maandagmiddag ben ik in slaap gevallen en mijn vriend komt van zijn werk thuis en ik schrik wakker en huppel onder veel excuses naar de keuken om met het eten te beginnen. Mijn vriend laat de hond uit (geschrokken, denkt natuurlijk: die heeft wat gehad!) en ik val zo om, boembats in de keuken. Ik had die medicatie voor het slapen moeten innemen en niet midden op de dag. Heb hiervan een dikke bult op mijn voorhoofd gekregen en mijn rug is pijnlijk.

Maar genoeg over mij, ik wou ff zeggen dat ik veel steun vindt uit jullie berichten en moet mijzelf van af nu maar eens dwingen om actiever te zijn op dit forum!
Zo en nu jullie:D

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erica,

Efexor moet je na zeg 4-5 dagen al kunnen merken dat het positief werkt en om die andere medicijnen heb ik in een deuk gelegen. Ik heb ook zo'n spulletje waardoor ik met dubbelde tonk gade prade en iedereen denkt dat ik bezopen ben.... verre van dat.... :D

Ik ga dan maar gewoon in bed liggen en maffen want wat moet je anders?

O ja en van wie moet jij jezelf dwingen om aktief te zijn op dit forum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...