Spring naar bijdragen

Pfff bijna toegegeven


Pipo

Aanbevolen berichten

Wat is het toch moeilijk vol te houden als het mooi weer is.
Kwam vanmiddag uit de stad en had ongelofelijk zin in drank. Alle misleidende gedachtes passeerde natuurlijk weer de revue: "wat een saai leven zo", "eentje moet toch kunnen" etc etc.
Maar.... een groot glas sap met twee koude ijsblokjes genomen en dit opgedronken in het "drinkhoekje" in de tuin en het moment is alweer over.
Maar het was wel kantje boord, ik was bijna naar de Appie H. gefietst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow pipo,

wat knap van je!

En alweer zo herkenbaar! Wat ben je er goed mee omgegaan zeg, een glaasje sap met ijsklontjes, en daarna is de trek over, goed hoor! Ik ben zelf ook erg van de ijsklontjes, en van citroen en waterijsjes, veel "dorstige" mensen schijnen een voorkeur te hebben voor deze verfrissende smaakjes. Mijn kinderen hebben dit van me overgenomen want mijn huis ligt vol met waterijsstokjes, ik doe ze vaak in de vaatwasser en dan is het nog mooi knutselmateriaal of ik gebruik ze in de moestuin om erop te zetten wat ik ook alweer geplant had. 't Zijn toch de kleine dingen hè......

liefs Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wauw echt heel goed!! ik herkende hem vandaag hoor.. maar de kater van gisteren was gelukkig toch nog voelbaar genoeg om te weten dat ik dat niet moest doen... de kater heb ik flink bestreden vandaag door hard te lopen, een flink stuk te fietsen, gras te maaien en af te steken en in het zonnetje te zitten...
morgen weer echt fris en gaan genieten van mijn vakantie zonder drank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo harstikke goed van je. Het is zo'n herkenbare valkuil. Voor mijn gevoel zijn er zoveel momenten waarbij je denkt 1-tje kan wel, maar het kan niet. In ieder geval niet bij mij, want ik verval binnen een week weer in mijn oude patroon.

Ik ga ook jullie tips van de waterijsjes met citroen proberen.
gr. Chinagirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Het word echt gemakkelijker! Ik heb vandaag heerlijk bij een vriendin gegeten. lekker buiten (het was wat fris maar dit schijnt toch onze zomer te zijn) zij aan de wijn, ik aan de crodino. Toen het tijd werd om bij te schenken, jij ook een wijntje? En zonder er bij na te denken, bedankte ik haar een schonk nog een glaasje Spa in. Geen drama's, geen twijfel, op automaat. En ik ben nog helemaal niet zo lang bezig.
Voor de duidelijkheid, ik heb de wilskracht van een nat washandje. Dus zet hem op!
Het wordt echt gemakkelijker.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Anjo,
Wat een leuk berichtje.
Ik heb de wilskracht van een nat washandje, schrijf je.
Ik moest daar wel een beetje om lachen en zo dacht ik ook lange tijd over me zelf.
Geen ruggegraat, geen wilskracht, elke valkuil ligt er voor mij, speciaal zodat ik er in kan tuimelen.
En dan ontdekken dat het helemaal niet zo moeilijk is als je dacht..., dát gevoel, dat zou je het liefst met iedereen willen delen.
Zo eenvoudig en zo plezierig met de steun die je hier krijgt.
Dat gun je toch iedereen?
Fijne pinksterdagen voor iedereen.
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...