mismaff Geplaatst 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2006 hier ben ik weer het is heel erg dat ik weeer ben hervallenstond zaterdag 10 minuten voor openings tijd al voor de winkel en kon niet wachten tot dat ik mijn ijsklontjes in mijn glas deed en er een wiskyin kon doen en zo vlug mogelijk aan mijn mond kon zettennu ben ik twee dagen nuchter of hoewel dit is mijn tweede dag ik heb met een vriendin afgesproken dat we het dit keer samen proberen ik hoopdat ik het vol houw ik ben ook maar een mens en elk een die maakt wel eens fouten dus ik ook ik heb gisteren een bericht gekregen van mijn dochter en kleindochter mijn oudste kleindochter is geslaagt voorhaar diploma ze had een 6 heleboel zevens en een 8 dus gaat ze na de vacantie naar een nieuwe school ze wilt tandarts assistente worden en daarna nog verder gaan ik heb haar net aan de lijn gehad en ze kan er niet over ophouden dat ze geslaagt is ik ben zo blij voor haar sorry dat ik wat door draai maarik woon alleen en dan heb je gouw de neiging om te veel over andere dingen zeggen die niets met de alcohol de baas is maar ikzal het dit keer volhouden vorig jaar heb ik het een jaar en haast 3 maanden volgehouden en dat gaat me op zen minst weer lukken vele groetjes van mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2006 Oh mismaff,Het maakt toch niet uit waar je over praat. Je praat met wat je bezig houd en dat is prima.Gefeliciteerd met je kleindochter! Als ik ooit van achter deze computer kom vandaag, oef, dan mag ik vanavond mijn zoon een bloemtje gaan brengen, ook geslaagd en dat voelt gewoon goed.Hij wil de volgende Gordon Ramsay worden, dat vloeken gaat al heel goed, het is ook een lekker ding dus ach als hij maar een eitje kan koken komt het wel goed met het joch;)Stonden wij zaterdag voor dezelfde winkel soms? Ja meid, het is moeilijk en al hoewel er voordelen aan zitten dat je alleen woont, alleen zijn is daar ook een onderdeel van en dan kan de verleiding groot zijn.Het is dan nog gemakkelijker om jezelf te bedotten, ik doe toch niemand kwaad etc. En inderdaad de uren gaan dan lekker snel, werkt altijd, semi in coma liggen. Ik neem aan dat je niet aan de Glenmorangie zit, en dan zijn de katers geen pretje. Niet dat enige kater een pretje is natuurlijk maar toch.Jij weet als geen ander hoe moeilijk het begin is, so pull up your socks, dust of your knees and put your shoulders under it. Je kan het!Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden