Spring naar bijdragen

onbegrip

romanski

Aanbevolen berichten

Dank jullie wel maar nu zit ik wel Romanski zijn topic te verzieken, en dat is niet de bedoeling.
Romanski wat ik je maar duidelijk wil maken is dat het zo moeilijk is om te stoppen met drinken als de voor en nadelen gewoon even groot zijn en dat de motivatie dan ook niet groot genoeg is. Daar zal je eerst mee aan de slag moeten.. wat zijn voor jou de redenen om te willen stoppen met drinken? en wat zijn redenen om niet te willen stoppen? wat zou voor jou acceptabel en hanteerbaar drinkgedrag kunnen zijn? en wat kan jou helpen om dat doel te bereiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach tapas

de nadelen zijn uiteraard veel groter

ik vergooi mijn dagen, mijn liefde en respect voor mezelf: verslaafd aan een ding, te gek voor woorden

en zoveel verdriet en toch zoveel steun en liefde ook van mijn geliefde

vandaag is de dag dat ik morgen definitief stop met hulp van velen hoop ik, met het schaamrood voor de bekentenis, maar toch ook de schaamte overwonnen

nu gaat het gebeuren

ik wil het voor mezelf weer waard zijn om geliefd te worden door al die prachtige (al zijn het er maar een paar) mensen om mij heen

niemand die iets an mij ziet in die grote buitenwereld, maar dep in mijzelf en bij mijn dierbaarsten is het o zo duidelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...