Houtje Geplaatst 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2006 Tapas, Goed zo zie je wel (ik kom speciaal uit bed voor je om te kijken of t gelukt is, niet vergeefs dus)....Zo gaat die goed Zo gaat die beter.........En al weer een donderdag zonder bier gemeten !!!! (ahum voor nachtelijke rijm) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2006 Voor Tapas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2006 Twan, je bent echt lief hoor, voor jou ook een:present:succes, Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2006 Dank jullie wel maar nu zit ik wel Romanski zijn topic te verzieken, en dat is niet de bedoeling.Romanski wat ik je maar duidelijk wil maken is dat het zo moeilijk is om te stoppen met drinken als de voor en nadelen gewoon even groot zijn en dat de motivatie dan ook niet groot genoeg is. Daar zal je eerst mee aan de slag moeten.. wat zijn voor jou de redenen om te willen stoppen met drinken? en wat zijn redenen om niet te willen stoppen? wat zou voor jou acceptabel en hanteerbaar drinkgedrag kunnen zijn? en wat kan jou helpen om dat doel te bereiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
romanski Geplaatst 16 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2006 ach tapasde nadelen zijn uiteraard veel groterik vergooi mijn dagen, mijn liefde en respect voor mezelf: verslaafd aan een ding, te gek voor woorden en zoveel verdriet en toch zoveel steun en liefde ook van mijn geliefdevandaag is de dag dat ik morgen definitief stop met hulp van velen hoop ik, met het schaamrood voor de bekentenis, maar toch ook de schaamte overwonnennu gaat het gebeurenik wil het voor mezelf weer waard zijn om geliefd te worden door al die prachtige (al zijn het er maar een paar) mensen om mij heenniemand die iets an mij ziet in die grote buitenwereld, maar dep in mijzelf en bij mijn dierbaarsten is het o zo duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden