tapas Geplaatst 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2006 Vermist... een vrijdagkater... zwart grijs van kleur... wiebelig op de poten... depressieve inslag... kan last van zijn maag hebben...te herkennen aan een jankend gemiauw. onvoors[pelbaar uitvalgedrag en hele scherpe nageltjes en korte teentjes..Gelieve als u deze kater vind deze met fluwelen handschoentjes aan te pakken daar het nog wel eens lelijk uit kan vallen.... deze kater kwam normaal altijd aanlopen op vrijdagochtend maar deze ochtend is hij niet op komen dagen... Deze kater is voor het laatst gesignaleerd vrijdag 9 juni in Haarlem en omgeving, sindsdien is deze spoorloos verdwenen. Wanneer u denkt deze kater gezien te hebben neem dan kontakt op met uw plaatselijke CAD of met Tactus. Zij hebben waarschijnlijk een fijn huisje voor hem samen met al die andere vermiste katers op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2006 Tapas, volgens mij is die kater van jou met die van mij aan de boemel gegaan. Ik ben 'm ook al een paar dagen kwijt... Mis hem niet hoor, hij redt het ook wel zonder mij. Het is een heel zelfstandig, bij tijd en wijle gemeen beestje. Eigen willetje ook. Misschien heeft hij het ergens anders beter naar z'n zin. Hebben wij weer tijd en energie over voor andere dingen.Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2006 Tapas:present:Klasse, echt klasse!Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2006 Lieve Tapas,ik geef je kater regelmatig een liefdevol huisje. Voed hem een beetje, geef hem extra water, doen we nog een dutje. En als de kater weer oke is stuur ik hem weer weg. Vind die ook best eigenlijk.EmmaPs so don't worry, hij is in goede handen bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden