mismaff Geplaatst 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2006 ik ben vanochtend al op deze side geweest maar kon hem niet meer terug vinden als je drie drankjes per dag kunt drinken ben je dan toch een echte alcoholik ik weet dat mijn lever niet goed meer is maar weet niet hoever hij is ik heb een tijdje 3 drankjes per dag gedronken en dat ging mij goed af ik weet niet of ik dat kan volhouden daarom ben ik weer gestopt nu ben ik drie dagen sober ik hoop het vol te houden ik ga nu drie dagen in de week naar de AA en zover heeft dat me wel geholpen te horen wat de mensen hebben meegemaakt ik voel me nog een klein kind als ik ze hoor maar ben wel blij om te horen dat er al een aantal al 28 jaar niet hebben gedronken niet ieder een hoor sommige maar een paar jaar en andere weer 13 jaar en iedere week hoor je een nieuw verhaal gelukkig ben ik er nog niet zolang anders hoor je iedere keer weer hetzelfde verhaal en daar zit ik niet op te wachtenik ga nu stoppen en wat eten maken vele groetjes van mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2006 goed zo mismaff. Hoop dat je steun hebt aan de AA. Heel verstandig die 3x per week. En vertellen! En vooral luisteren. Zie het als een meditatie uurtje, verzink in jouw gedachten over alcohol en hoor wat anderen te zeggen hebben. Hoop dat je een prettige groep hebt. Ik heb daar heel veel mooie mensen ontmoet.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden