Spring naar bijdragen

eng maar wel waar

romanski

Aanbevolen berichten

Om het mezelf maar in te prenten een apart draadje, onontkoombar vande daken geschreeuwd:

de beslissing van min leven is vandaag genomen: vanaf morgen niets meer. plan de campagne met mijn gesprekspartner de shrink om de horizon eerst op een half jaar te leggen, hem te bellen als het fout gaat (dag en nacht) en in dat geval op zo'n kort mogelijke termijn (waar ik ook zit ter wereld) een afspraak te maken. Extra steun van het wellicht placebomiddeltje tegen mijn enorme zucht en vooral van mijn geliefde waarmee ik nu heb afgesproken geen begrip voor terugval meer te tonen, maar bijvoorbeeld de vakantie etc gewoon af te breken als het fout gaat. ,,beter een stukgelopen vakantie dan een stukgelopen leven'' zoals de shrink zegt

of ik er goed aan doe??

ik hoop het

en wie heeft er ervaring met dat pilletje??

groet R

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo Romanski,
Het is inderdaat een heel resoluut besluit dat je hebt genomen, maar je hebt volgens mij wel een weloverwogen stap gezet. Ik denk dat je hier al langer mee rondloopt. Heel goed dat je zulke goede afspraken met je shrink en geliefde hebt kunnen maken. Maar laat nu niet direct de moet hangen als je een keertje een uitglijder hebt , ook hier kun je veel van leren b.v. hoe heeft het zover kunnen komen, wat was de aanleiding dat het mis ging ,had ik het kunnen voorkomen, dingen die je een volgende keer als het mis dreigt te gaan anders kunt doen. Ik heb geen ervaring met pilletjes, maar naar wat ik heb horen zeggen is het een enorme rugesteun.
veel succes in je voornemen
groeten Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank voor je steun

idd al heeel lang loop ik met het idee en trap ik steeds opnieuw weer in de val (ik ben een meetser in het met woorden masseren van de werkelijkheid...bah) maar nu denk ik in een punt te zijn gelopen waarut ik wellicht nogwel eens ontsnappen wil, maar ; ook al alle schaamte voorbij- niet meer kan

ik geloof erin

(mag dat hard roepen?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Romanski,
Je hebt een hele goede, moedige beslissing genomen. Ik wens je echt alle succes van de wereld !
Ik begrjip dat je steun van je geliefde zult krijgen, pet af voor haar. Hoop dat je op het forum ook steun zult ervaren; ik twijfel er niet aan
Veel sterkte
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Romanski ik loop wat achter ....

Ik heb ervaring met Campral én met Refusal. Refusal helpt me mijn voornemen (waar daardoor niet minder echt en waardevol is) dat wil ten stelligste ontkennen, ook nog 's avonds te blijven uitvoeren. Je wilt niet drinken want je KUNT het niet en dat heb je ZELF besloten, elke dag opnieuw. Dat vergt lef !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeker houtje

lef alleen heb ik na wat dubben besloten niet het zwaard van Damocles boven mijn hoofd te hangen (Refusal) , maar mezelf te kietelen met veren (Campral)

en hoe we het ook doen: de stap die we zetten/gezet hebben/ gaan zetten: Dat is pas LEF

liefs R

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...