Spring naar bijdragen

Wisten jullie Datjes

Aanbevolen berichten

Wisten jullie dat:
ik nog steeds geen rozen van Twan en Houtkoekie heb verdiend
ik het dus niet aankon om de nicotine gremlins en de alcohol gremlins tegelijkertijd te verslaan
dat de nicotine gremlins nu de mond gesnoerd zijn
dat de alcohol gremlins wel al voor de helft de mond houden maar nog niet helemaal
dat het dansen tegen het plafond vreselijk vermoeiend is door het dweilen en stofzuigen dat je moet doen als je 2 soorten gremlins aan het bestrijden ben
maar dat ik veel aan Helder heb moeten denken als onze forum kater met zijn thema 'houden van jezelf'
dat ik daardoor gekozen heb om eerst te stoppen met de nicotine omdat ik dat het makkelijkste vond
dat ik altijd de lat heel hoog legde en te perfectionist ben/ was en daardoor bij de tactussen en op het formum beland ben
en dat ik nu dus ondanks de eerdere afspraken, de lat iets lager gelegd heb
en dat ik vanaf 22 juni nu absoluut voorga om de A gremlins te verslaan
en dat ik iedereen weer heel veel sterkte wens vandaag met alles wat er weer op je pad komt vandaag
en dat..............

liefs Chingirl

de ondragelijke lichtheid van het bestaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wist je dat: als je de lat lager legt dat je er makkelijker overheen stapt
wist je dat: fouten maken mag en dat je daar meer van leert dan perfect te zijn?
weet je dat afkicken van roken en drank en perfectionisme een heeeel hoge lat is? daar kan je zowat onderdoor lopen!!

maw ozo herkenbaar weer en samen met tactus gaat het je zeker lukken, die doen gelukkig ook iets aan die hoge latten. Ik leg hem automatisch ook altijd weer te hoog om hem daarna maar weer 3 standjes lager te zetten.. en perfectionisme? welnee, ik maak nooit fouten hahahaha..

sterkte chinagirl!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo chinagirl,
Is inderdaat een hele hoge lat die je je zelf oplegt. Tegen een gremlin vechten is al niet makkelijk, en dan gelijk twee. Maar zoals ik lees heb je het nicotine gremlinnetje al verslagen hiervoor verdien je dus in elk geval een:present:. En als je er een kunt bedwingen dan gaat het toch ook zeker met de tweede lukken.
Verder sluit ik me aan bij hetgeen wat tapas zecht over de hoogte van de lat.

veel sterkte in je strijd tegen de A gremlin.
groeten Wil133

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hai Chinagirl

Je maakt een heel goede keuze, reken maar dat we er zijn in de moeilijke uurtjes
En je agenda ben daar en ik het mee eens, voor mij zal het niet roken de kroon op mijn werk zijn, van het stoppen met drinken nu.
En het doet mij goed dat je wijsheid in mijn bericht vind, daar doen we het voor, en veel kracht vandaag.

en dus lief zijn voor je zelf

groetjes Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist je, dat ik toch zeker weet dat ik hier een bericht geplaatst heb en nu er toch echt niet meer staat!
En dat ik echt niet weet wat voor aanstootgevens daar nu in stond zodat het de moeite was om te verwijderen?
pffffff zo kan ik natuurlijk wel bezig blijven pffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helder,

Je wordt bedankt! Weet je wel hoeveel moeite het me kost omdat allemaal te typen met een vinger!!!
Trouwens, ik ben niet van de humor die afdeling horen jou ,Kathrina en Koekie toe.
Ik ben van de afdeling stoom afblazen en aai over de bol geven.
Heb jij het contract niet gelezen?

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...