Spring naar bijdragen

week 25.......zondag tot zondag 18 tot 25 juni


helder

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal even een nieuw idee van mij een week draad!!!!!
Zoals gelezen gaat Emma het rustiger aan doen, helaas en ze is niet de enige soms merk ik dat mensen het forum te intensief vinden alles te lezen en bij te houden Tosca melde ook zo iets.
He Tapas is dit wat ?Katrien?

Bovendien staan we voor de vakanties en dan zijn ook veel mensen weg,ook dan is het niet te doen om alles te volgen op het forum, wel zal er behoefte zijn om een ( vakantie kaartje ) te sturen naar het forum
het zou leuk zijn als dat op deze draad terecht komt.

Ook loggen er nog weleens oud gediende in ook voor hen is een week draad fijn om even te lezen hoe het iedereen vergaat, ik bedoel natuurlijk dat alle nieuwe net zo vrij zijn om teschrijven maar het is minder bedoeld voor de dagelijkse knok partijen, om alcohol de baas te worden.

Maar meer een gezellige draad leesbaar voor iedereen dus ook die allang weg zijn of graag nog wel eens een groet brengen zoals Gerda pas en natuurlijk Dreamer, st Maarten uiteraart.

En ach onze EMMA doen hoor, nu, we houden van je.

We ik zie wel of het gaat lopen !!!!!!

Hermiena, pietjepuk waar blijven de groetjes uit Italie en Oosterijk ha ha

Groetjes van Helder, uit Nederland aan zee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekeboe buut Houtje!!

Oproep aan een schatig pluizig in afkledend blau getooid monsterje en dat rijtje tandjes dat zijn geen tandjes dat is een parelketting.tis namelijk een lief monstertje en eet geen koekies

Koekie plies help, wat vind je ervan?

Niet te moeilijk over doen gewoon voor die luitjes die niet iedere dag tijd hebben,dacht ik zo
En hoe is het met je, is dat pak niet warm ? zelfs de postbank leeuw is van het scherm.
Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag lieverds,,
nou zo'n weekdraadje vind ik wel wat. Emma draadje is een beetje te veel op mij gericht en dat hoeft nou ook weer niet.
Ik vind het een heel lief idee van jullie.

Dan zomaar voor de klets, vanmiddag is m'n nieuwe note book geinstalleerd. Ja ik ben een verwend klein nestje. En daar zit ik nu dan voor. Erg mooi maar erg wennen. Ik had windows 98 en nu XP en een geintergreerde muis en een ander toetsenbord. en andere outlook en ooooo, alles is anders. Maar ja, je moet een beetje met je tijd mee. En een draadloos netwerk. Dus ik kan mn hele hut door met dat note book. dus ook in bed door tiepelen.

En zo even eten met een vriendin op een terrastie. mmm, even nog buiten zijn.

maar goed, onwijs bedankt voor jullie lieve woorden. ik ga notebook afsluiten, zoveel nieuws.... zou ik echt een hsp er zijn?

tot snel
emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Katrien alles mag en alles is welkom, als het maar prettig leesvoer is misschien een beetje als een week krant met nieuwtjes.
Misschien zelfs een rubriek zoals deze week op de bank bij helder ......
Een rubriekje deze week nieuw op het forum door....Fleur
Deze week bloemen voor ........... door twan
Enz.
Pietje deed een tijdje terug iets leuks met het saop verhaal om iedereen even te noemen, dat was leuk maar niet vol te houden iedere dag wel in een weekdraadje misschien.
gewoon zo ik ga voor de gezelligheid die er is op het forum.
En emma fijn dat je meeleest, draadloos nog wel, dat worden berichtjes van af gezellige terasjes van jou ha ha.

En belangrijk het gewoon doen morgen is het zondag dus tijd om week draadje 27 op te zetten
Een gezellige zondags krant ?
Groet Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,
ja wel gezellig zo'n weekdraadje met nieuwsjes. Maar eigenlijk het blijft een forum voor alcohol problemen.

HSP is "hoog sensitieve personen". Ik heb soms wel eens moeite met overal een labeltje op te plakken maar het kan ook wel een verhelderend werken. Het was ineens "mode" leek het wel een jaar of drie geleden. Maar je hoort er nu minder over. Maar ik merk wel eens bij mezelf dat ik veel heftiger reageer op dingen dan mensen in m'n omgeving. eigenlijk schaam ik me er wel eens voor om van de normaalste zaken zo overstuur te raken. Dus ja wat doe je dan? Mijn copingstrategie is toch vaak of in bed gaan liggen met de dekens over m'n hoofd of de bouze. een soort schildje bouwen naar de buitenwereld toe.

Ik denk wel dat meer mensen op dit forum daar last van hebben. Aan de andere kant is het ook heel tegenstrijdig met wat ik wel eens zeg "m'n verslaving naar chaos".Nou ja,ik ben geloof ik een beetje duaal in veel dingen.

tot horens,
ema

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helder en Katrien,

Nog niet eerder tijd gehad om te reageren. Idee van Helder voor een weekdraad prima. Idee van Katrien: op de bank bij.... Helder ok, maar misschien kunnen we op de bank bij.............. onze forum Kater!!!!!!!!!!

Wat Emma aangaf dat het een forum is voor alcoholproblemen helemaal mee eens maar een stuk gezelligheid als tegenhanger tegen de toch wel zware problematiek is ook wel prettig. Verder heb ik op dit moment niet zo'n inspiratie, dus gewoon maar starten lijkt me zinvol, komt de inspiratie aldoende.\

Chinagirl

Dansend op het plafond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...