Francesca Geplaatst 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 Ha! Kan ik ook een keer een dagdraadje beginnen!Ik heb vorige week vier verdiend! Vind ik voor mezelf een hele prestatie.Deze week wordt nog een hele dobber, want mijn opdracht moet af en dat wordt dus keihard doorwerken. Maar ik hoop daarna de gremlins wat beter de baas te kunnen.Veel liefs en sterkte voor iedereen!Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 Goed zo Francesca!Nog even doorbijten en dan vakantie! Heb je al een plan hoe je in de vakantie je Gremlins te lijf gaat? Of neem je ze gewoon niet mee?Winnie! Hoe ben jij het weekend doorgekomen? Er staat hier een bos rozen voor je klaar, laat je even wat horen?Mijn weekend was oké, beetje dr/h uilerig. Vooral lichamelijke ontgifting denk ik (hoop ik). Ik moest denken aan een sketch van Urbanus die ineens tranen in zijn ogen had en zich afvroeg: "Zou'k dan verdriet hebben da'k nie weet?"Afijn, doordeweek is het voor mij allemaal een stuk eenvoudiger, het weekend associeer ik toch met ontspanning en ontspanning associeer ik met drank. Spanning trouwens ook... Anyway, we zijn er weer doorheen, en met volle moed de derde week in!Succes iedereen, met alles!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 Hoi Twan!Twee x zeven voor jou!Er schuilt een grote waarheid in de woorden van Urbanus: soms voel je dat er iets aan je vreet, maar kun je het verdriet of de onrust niet goed benoemen. En als je jezelf niet meer verdooft, komt het natuurlijk naar boven. Ik ben zelf nogal een graver, en dat heeft me al veel inzichten opgeleverd. Nu nog handelen naar die inzichten...Ha, mijn vakantie: die zal beginnen met een grote schoonmaak! Alles wat ik niet nodig heb, moet eruit! Geen onnodige ballast meer! Ik word namelijk gek van de rommel om me heen. En ik hoop meteen ook de rommel in mijn hoofd onder handen te nemen.En natuurlijk wil ik ook de boeken lezen die hier al een tijdje liggen!Liefs,Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 Twan,Helemaal mee eens. Moeilijkste dagen: vrijdagavond (wisseling week/weekend) en druilerige zondagen dat je om 1400 uur al denkt.......mmmmmm.En die van Urbanus is geweldig, maar het klopt wel.Overigens word ik zelf niet goed van het wachten van een brief na 6,5 week reeds van het UWV. Instelling moet zijn: des te langer krijg ik mijn geld, maar zo denk ik niet.Zet hem op vandaag allen !!Stuur de Gremlins maar op, ik stop ze stiekum in een Koekie en dan gaan ze de oven in en daar kunnen ze lekker niet tegen !!!!Tot die tijd, rugzakjes dichthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 kan ik van iemand een paar zakjes Chrysal lenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 Lieve Winnie,"Bedaankt for die Bloehmen...!"Jij hebt ook nog een bosje tegoed, belofte maakt schuld::present::present:Fijn dat je het weekend zo goed bent doorgekomen!Zullen we Tactus eens vragen of ze geen Taarten Emoticons hebben (sorry Koekie)? Of AirMiles?Dat zou wat zijn, 100 AirMiles voor iedere dag niet drinken. Dan heb je na vijf jaar toch al gauw een set pannelappen bij elkaar! Dan weet je tenminste waar je 't voor doet!Francesca, misschien een handige tip voor de schoonmaak: dozen waar je al drie jaar niet meer in gekeken hebt en waarvan je niet weet wat erin zit: WEGGOOIEN, ONGEZIEN!Als je iets drie jaar niet meer nodig hebt gehad dan kun je het ook helemaal weggooien. Werkt heel bevrijdend, heerlijk om te doen...Niets zo fijn als een nieuwe schone week! Liefs allemaal,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 Niet doen Katrina, het merendeel moet ik nog verdienen. Dat is allemaal op krediet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 Hihihi, Twan, die vazen kun je van mij wel krijgen! Daar heb ik er ook te veel van.Hmmm, weggooien zonder te kijken, dat kan ik niet, hoor! Ga netjes sorteren: voor mijn nicht, die bij wijze van hobby naar rommelmarkten gaat, voor de kringloopwinkel... Gek genoeg zijn er dus altijd mensen die andermans rommel leuk vinden!Ik vond al: de grote schoonmaak, dat klinkt helemaal niet vakantieachtig, maar dat kan inderdaad heel bevrijdend werken!Met kleren doe ik het anders, Katrina: ik houd altijd een paar maten bij. Uit mijn slanke periode, uit mijn iets dikkere periode... De 'dikste kleren' heb ik twee jaar geleden allemaal de deur uit gedaan, waarna ik weer een grotere spijkerbroek kon gaan kopen omdat ik alleen nog maatjes 38 gehouden had in een overmoedige bui. Gheghe. En ik wil echt weer wat gaan lezen. Nu ligt er een hoop non-fictie op me te wachten, maar ik denk dat ik maar eens iets luchtigers ga proberen uit de ADB-lijst.Anjo: hoe gaat het vandaag met jou?Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 Hoi Meissie,Ik heb vandaag niet zo veel te melden. Het is druiliger en koud en zo voel ik me dus ook een beetje.Ook bij mij is het hoog tijd om op te gaan ruimen en daarbij gaat ook bij mij veel gewoon de vuilniszak in. Of te wel de papierbak, er liggen toch wel een paar bomen zo hier en daar, zo zonde.Dan de verfblikken te voorschijn toveren en de badkamer eindelijk eens van een nieuw laagje voorzien.Het houtwerk voor de duidelijkheid.Al met al nog wel voor een paar maanden wat te doen. Dus mijn "vakantie" is wel weer vol.Mijn vriendinnen zitten nu in Italie dus het is eeeeerg stil, bofkonten.Het bekende Remi gevoelIk laat jullie dus lekker bloemschikken en er staan echt leuke boeken bij dus keus genoeg.Houtje, er ligt nog huiswerk, hint, hint!Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 Tja, Anjo, alleen op de wereld... Dat gevoel ken ik ook. Kan heel ontredderend zijn. Houd je taai!Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 Ach, zo erg is het niet, hoor!Het zijn gewoon een stelletje tuthollas.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 O, dus dan ben je eigenlijk blij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 Ach Twan, ik ben op dieet dus laat de taart maar aanrukken ik houd het bij (Slim Fast) Choco Cookies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 o ja en wie zorgt er overmorgen voor": "die Bloemmmmuuuhhhh" ??? hèhèhèhèhèh ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 26 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 Overmorgen, Koekie? Is er dan al iemand aangeduid voor morgen?Edit: Ach ach ach!!! Sorry!!! Overmorgen 8 maanden voor jou!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 dit klinkt zoooo rotterdams... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2006 niet lullen zakken vullenhiero daaro waaro?kijk uit ik ziet een gremlin !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 27 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2006 Is er iets mis met het rotterdams kenne, kunne en kanneligge en leggeFran, kan je ook niet bij komen opruimen, ik groei me huis bijna uit, poolstok nodig om het kleinste slaapkamertje in te komen en de zolder over te kunnen steken naar de kamer van de oudst. En trouwens je heb vakantie dat is dan toch niets doen, luieren, lezen en de boel de boel laten.Voor alle andere geldt wat een berg rozen zijn er uitgedeeld. Koekie heb jij overmorgen genoeg vazen of wil je dat ik emmers naar je toestuur of anders van die specietonnen?liefs ChinagirlI did it my way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden