mismaff Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 hallo allemaal ik heb een probleem mijn had doet gek ik heb er geen gevoel in het begon met mijn linker pinkje de eerste helft voelde dood aan toen ging het verder naar mijn pols en de binne kant van mijn hand en de buitenkant van mijn handmijn ring vinger was ook aangetast een vriendin van mij heeft zo een pen die je gebruikt om op de plaatsen te drukken die pen heeft twee gouden punten en heet genesenhet helpt wel maar het gaat heel langzaam woensdag raakte ze een plaats en ik voelde het tintelen in mijn pink maar dat was de eerste keer maar het heeft wel geholpen ik kan nu mijn vingers haast helemaal strekken ik ben al bij de dokter geweest en heb een bloed onderzoek gehad en krijg maandag de uitslag en woensdag moet ik fotoos laten maken en daarna naar de neuroloog dus ik zit in de molen ik hoorde van iemand dat het misschien carpaal tunnel syndroom kon zijn weten jullie iets meer bij voorbaad hartelijuk dank mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 Beste Mismaff,Ik heb dat ook al gehad, en bij mij zat er een zenuw gekneld in mijn nek. Na een keer of 5 bij de chiropractor was het weg. Het straalde bij mij toen ook al uit naar mijn been.Ik heb toen ook ontdekt dat een gebrek aan vitamine B12 hetzelfde effect kan hebben. Vitamine B12-gebrek kan voorkomen bij chronische alcoholisten, vegetariƫrs en mensen met pernicieuze anemie, een ziekte waarbij de maag geen vitamine B12 opneemt. Ik heb toen heel grote doses vitamine B12 ingenomen, want behalve mijn alcoholprobleem at ik dus ook streng vegetarisch. Veel artsen schijnen niet op de hoogte te zijn van vitamine-B12-gebrek en dus kan het lang duren voor iemand op het idee komt om dat te checken in je bloed. Het moet namelijk speciaal aangeduid worden op het blad voor het lab. Er is een hele goede website over pernicieuze anemie. Moet je maar eens Googlen.Hoop dat je hier iets aan hebt!Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tosca Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 Hallo Mismaff,Een extra dosis vitamine B 12 is sowieso goed om te slikken als je gestopt ben met alcohol inname.Ik heb ooit van een psychiater gehoord dat je het niet 's avonds moet slikken want je zou er slechter door slapen. Ik heb daar geen ervaring mee. VItamine B complex kun je overal kopen en volgens mij is er geen enkel bezwaar om dat een tijdje te slikken, naast gezond eten uiteraard.Mismaff, zit je veel achter de pc? Misschien is je houding wat te veel gespannen, probeer je schouders goed laag en ontspannen te houden. En een lekkere duik in een Spaans zwembad?? Kan ook wonderen doen.Veel sterkteTosca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 Precies, Tosca! Ik zit ook uren achter de pc en vaak veel te gespannen omdat ik eeuwig en altijd mijn deadlines overschrijd (hoe zou dat nou komen?). Daardoor krijg je spanning op je nek, en kan er iets gaan klemmen.Vitamine B plas je gewoon uit als je er te veel van binnenkrijgt. Kan absoluut geen kwaad. Alleen de vitamines K, A en D zijn gevaarlijk als je er een overdosis van neemt.Groetjes,Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 grappig toch hoeveel mensen last hebben van hetzelfde. Had ik ook dus. Ik heb ook een gebrek aan B12 (ja alcohol) maar ook door m'n darmziekte die het niet meer opneemt. dus nu heb ik dinsdag m'n eerste shotje gekregen (m'n darm is zo kapot dus het neemt het gewoon niet meer op, hoeveel ik ook slik) en ik voel me stukken beter.En ik was bij m'n fysio en vertelde over m'n hand, simpel, m'n duim was uit de kom. Dus hats flats en het zit weer. Heb ik ook bij m'n andere vinger gewrichten dus die kan ik nu zelf weer terug krijgen. Ik heb nogal soepele gewrichten blijkt. Als ik dit had geweten toen ik jonger was was ik zo'n slangenmeisje bij het Circe du Soleil geworden. Maar ja, zouden ze een dikkertje van 44 willen??sterkte mm met je hand, hoop dat het gauw weer goed komt.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2006 Hihi, Emma, je kunt het altijd nog bij het Jim Rose Circus proberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden