Spring naar bijdragen

francesca


mismaff

Aanbevolen berichten

haalo francesca ik heb even je naam gebruikt op op deze site te komen ik hoop niet dat je het erg vind ik heb n.l. een probleem met windows live messengeriedere keer als ik die open maak dan krijg ik een bericht dat er een nieuwe versie is en of ik hem wil hebben nee ik zeg het verkeerd ik moet hem accepteren en als ik nee zeg dan gaat hij niet weg er staat ook geen kruisje bovenaan als ik op anuleren druk en dan weer op aanmelden komt ie vanzelf weer terugals ik hem accepteer moet ik hem downloaden en dan komt ie vanzelf weer terug hebben jullie dat ook in nederlandik weet bij god niet wat ik moet doen a.s. dinsdag komt mijn cp. man en die hoopt het te verhelpen op die`poppetjes beneden links van de windows live messenger staat een rondje met een kruis erdoor heen wie weet iets schrijf mij a.u.b. mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo mismaff,
De nieuwe versiw van messenger kun je gewoon downloaden volgens mij. Staat er ook bij welke versie het is en welke versie heb je nu nog. Normaal gesproken gaat er niets van je contacten en dergelijke verloren, dit wordt allemaal mee overgenomen naar de nieuwe versie. Vogens mij heb ik nu windows live messenger beta versie. Het rode kruis betekend gewoon dat je niet on line bent.

groeten wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mismaff ik heb hier ook problemen met die windows live messenger ofzo.. ik moet hem idd updaten maar dat lukt niet, Ik vertrouw die versie voor geen cent en ik ben dus weer overgestapt naar een oudere versie van messenger. Die werkt ook goed! en dan kan je weer chatten enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook terug gegaan van Messenger Live naar 7.5. Je moet de MSN dan eerst de-installeren via CONFIGURATIESCHERM > SOFTWARE dan zoek je Messenger Live op in de lijst en klik je op VERWIJDEREN.

Daarna kun je van Msn weer 7.5 installeren. Je contactpersonen en alles blijft behouden. Bij vragen stuur gerust een pb.

Het Ministerie van Koekies en Kompjoeters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...